Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 říj 2010, 19:06

wasp píše:Asi blbá otázka,ale při výměně origo heftů za vytápěné, dá se to pak vrátit do původního stavu, nebo se ty origo hefty
při té výměně zničí. :?

samozrejme záleží ako si na tom s trpezlivosťou a zručnosťou..možeš povodné hefty rozrezať a nemusíš sa trápiť zo sťahovaním :wink: :D

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 říj 2010, 20:32

A kruciš. No uvidím, jak si s tím poradí Foky a pak se rozhodnu. :wink:
Jinak koukal jsem na nějaké ty Oxfordy a zjistil jsem , že dělají vícero typů. Nemáte někdo odkaz
na ten novější typ, který by pasoval na B400 K8 ?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 říj 2010, 19:16

Tak mi dneska psali z PartsDepot.cz, že mi zboží dojde zítra PPLkou, tak doufám, že to přes víkend nějak namontuju a sesmolím nějakej supermanuál :lol:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 říj 2010, 20:23

foky: Alespon ti to bude topit... :lol:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 říj 2010, 16:38

Takže jak jsem slíbil, tak také plním:

Montáž vyhřívaných rukojetí Suzuki

Dneska jsem úspěšně namontoval orignály vyhřívané gripy. Musím uznat, že to jde ve skutečnosti líp, než jak to zní.

Obsah balení (P/N: 57100-05851, foto č.1):
1) Pravý a levý grip
2) Ovladač teploty
3) Potřebná kabeláž
4) Manuál v JP a EN
5) Lepidlo na gripy (P/N: 39442-09D00)
6) Sada šroubkú + 1x stahovací páska
7) Držák ovladače teploty (P/N: 37271-14F00)

Potřebné nářadí
1) Větší plochý a křížový šroubovák
2) Dalši stahovací pásky
3) Štípačky
4) Benzín na sundání lepidla po starém gripu

Montáž:
Jako první jsem sundaval pravou rukojeť. Nejdřív se musí sundat závaží řidítek, pak povolit zespodu 2 šroubky pro rozpůlení ovladače se chcípákem, kde je plynovej grip zandanej (Foto č. 2). Docela dlouho jsem se trápil s vyvlíkáváním lanek, ale nakonec se osvědčil způsob, kdy se musí povolit regulace plynu úplně na maximu. Po povolení otočím s plynem proti směru přidávání a vyvlíknu nejdřív ovládací lanko, pak vracecí lanko. Grip sundáme a řidítka očistíme od bordelu, kterej se tam za ta léta dostal (Foto č.3). Po té nasadíme grip novej. Může se Vám zdát, že má vyhřívaný grip na řidítkách oproti standardnímu gripu větší vůli. Nesnažte se jí ale vymezit ničím, a už vůbec ne elektrikářskou hladkou páskou. Nefunguje to, fakt, věřte mi :D . Vůle se totiž částečně vymezí opětovnym zamontováním do ovladače se chcípákem a ve finále je vůle úplně stejně nepatrná, jako u původního gripu. Nasadíme zpátky závaží řidítek a napravo je hotovo. (foto č. 4). Jdeme na levý grip. Ten je trošku složitější, protože je levej grip přilepen k řidítkům. Tady je nutno mezi řidítka a grip vrazit plochý šroubovák a postupným zastkáváním přetrhat všude lepidlo, grip jde pak v pohodě sundat a není potřeba ani žádný WD-40 apod. (foto č. 5). Po sundání gripu se napijeme kávy, kterou jsme si před začátkem montáže uvařili a očistíme řidítka třeba tech. benzínem od zbylého lepidla (foto č. 6). Protože se i vyhřívaný levý grip musí lepit k řidítkům, použijeme přiložené lepidlo (V manuálu je to popsáno jako "Grip cement" :) ). Nanášíme v ROZUMNÉM množství na VNITŘNÍ stranu gripu, aby se nám lepidlo při nasouvání na řidítka krásně rozneslo po celé délce gripu. Obě rukojeti jsou na svém místě a příchází ta zdlouhavá část - a to elektrika. V manuálu je absolutně nesmyslně popsáno, že je nutno sundat celou přední masku, komplet plexi i velký plast za budíkama. Úplně v pohodě ale stačí sundat jenom přední masku se světlama. Za pravým světlem blízko diagnostického konektoru je náš slavný přepřipravený dvoupin (foto č. 7). Sem si musíme protáhnout všechny kabely od obouch gripů, i od ovladače. Až se nám všechno bude zdát OK, tak dáme vše dohromady a kabely uvnitř palubky dobře zajistíme stahovacími páskami, aby se nám něco za pár kiláků neuklepalo. Až si budeme jisti zapojením, tak přejdeme na "generální zkoušku" abychom nemuseli kvuli špatně zapojenému konektoru rozebírat zase komplet předek. Po odskoušení opět nasadíme komplet předek (bacha na zapojení konektorů k jednotlivým žárovkám). Vrátíme všechny sundané plasty od řidítek na místo a pod hlavní matku levého zrcátka umístíme ovladač teploty s předem přišroubovaným držákem. TRADÁ hotovson (foto č. 8 a 9).

Závěr:
Protože jsem gripy montoval poprvé v životě, trvalo mi to něco málo přes 2 hoďky, po druhý by to bylo už asi výrazně rychlejší. Nutno podotknout, že jsem měl už buráka rozebranýho na rám, takže sundat komplet předek pro mě byla otázka 5ti minut. Vyhřívané gripy mají o trošku větší průměr a výrazně lépe se budou majitelům s většíma rukama držet. Ovladač teploty má 1 pevnou a 4 plynulé pozice. Pevná pozice on/off a pak lze měnit libovolně teplotu. Nejedná se o klasický přepínač pozice 1,2,3,4, takže si lze navolit i třeba 2,5tý stupěň ohřevu. Gripy topí velmi zdatně - v rukavicích bude asi stačit nastavit 2, maximálně 3 stupeň. Dokonce je v manuálu důrazný zákaz ohřevu na 4tý stupěň při jízdě bez rukavic :shock:

Ještě bych rád potknul, že mi je Suzuki ČR chtěla prodat za 9716,- a v PartsDepot.cz mi je prodali za 4401,- což si myslím není zas taková pálka, vzhledem k tomu, že padnou 100% včetně přípravy v origo elektroinstalaci.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 říj 2010, 18:04

Pro info : gripy bez poškození se sundavají stlačeným vzduchem, tj : Kompresor a ofukovací pistole :D , pistoli přiložit ke gripu, foukat a stahovat ...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 říj 2010, 18:47

Nooo, díky za upozornění, já sem taky ale nikde nepsal, že sem ty původní zničil 8)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 říj 2010, 16:07

MOC PROSÍM O POMOC !!!!! Ahoj všichni. Mám B400 K8 a stejně jako hodně z nás, i já jsem začal řešit problém s kvílející spojkou a vibracemí při rozjezdu. Po přečtení příspěvků na toto téma jsem si nechal vyměnit obložení na rozběhové spojce. Sice nevím, kdo a kde si to nechával dělat za 300,-Kč, jak jsem tu někde četl, protože mě to stálo i s poštovným šílených 1.187,-Kč. Nechal jsem to dělat ve firmě Renovak. Prý mají nějaké kvalitní obložení, tak si říkám, aspoň to vydrží a na ty peníze kašlu. No nevím, ale teď si rvu vlasy na hlavě a říkám si, že jsem se na celou spojku nevys... Spojku jsem dnes namontoval zpět a jel se projet, že to vyzkouším. Zpočátku v pohodě, ale asi po pěti kilometrech mi začaly první problémy. Nejdřív mi to připadalo, že je něco špatně na variátoru. Když jsem za to při rozjezdu vzal, otáčky vyskočily zhruba na 6000 a to jen tak na vteřinu a pak se náhle snížily na nějakých 4000. Takto se držely zhruba až do 60 km/h a pak se teprve s postupným zrychlováním zvyšovaly. Prostě takovej línej rozjezd. Nakonec jsem zjistil, že to snad ani variátorem nebude, protože mi ta nová spojka začala prokluzovat. Abych se rozjel, otáčky jsem musel mít na 6000, při nějakých 4 až 5000 otáček se to ani nehnulo. No a v kopci to tak prokluzovalo, že jsem se musel odrážet nohama, abych se vůbec rozjel. Když jsem se vrátil domů, ze skůtra šel šílenej smrad spálené spojky a když jsem rozebral dekl, tak koukám a ten buben přes spojku je totálně do fialova. Ještě za půl hodiny jsem na něm neudržel ruku. Po rozebrání je obložení spojky černé. Tak vás všechny prosím o radu. Jsem z toho na palici. Nejsem žádnej odborník, ale myslím, že spojku jsem po opravě složil dobře (snad to ani špatně složit nejde). Hlavně mi to prvních pár kilomentrů jelo naprosto normálně a pak to začalo postupně prokluzovat víc a víc. Jinak ten buben spojky jsem ještě před nasazením vyčistil odmašťovačem brzd, takže mastný by být neměl. Prostě volám pomoooooooc !!!!!!!!!! A děkuji předem za každou radu.

PA105051.JPG
PA265060.JPG
PA265063.JPG
PA265058.JPG
PA265059.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 říj 2010, 16:27

Jedine co se ti povedlo je to, ze sis z toho zvonu udelal zvona kaleny... :)
Videl bych to na reklamaci, nejspis ti tam nalepili neco, co se na tento typ neda uzit ;)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 říj 2010, 16:33

Mě přijde ten materíál na obložení strašně "hrubej". Standardně je to celkem hladký, ale tyhle vroubky to tam musely vznikat šílený teploty.

Podle mě zvolili materiál dost nevhodně.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 říj 2010, 16:57

No tak 350kč to stálo mě a jelikož mám schovanej i účet lípnu ho sem až bude víc času. No co napsat snad jen, že tě někdo vojebal nějkým nevhodným šmejdem. Moje už po nalepení najela 40tis a nestěžuju si.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 říj 2010, 17:47

No potěš,a to jsem měl v úmyslu spojku přes víkend rozebrat a do Renovaku poslat čelisti na přelepení :? ...Tak se asi poohlédnu jinde :o J

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 říj 2010, 17:48

Takže myslíte, že by to mohlo být pouze nevhodným obložením ? Sice pochybuju, že na to v tý firmě budou slyšet, ale pokusím se jim napsat. I když přesně vím co mi odpoví. Zřejmě to, co mají napsané na svých webových stránkách: "Pro renovace používáme homologované třecí materiály renomovaných světových výrobců, kteří jsou dodavateli pro prvovýrobu automobilů, motocyklů a dalších vozidel." Míro, prosím, mohl bys mi dát kontakt na firmu, kde to dělali tobě ? Díkes

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 říj 2010, 17:59

Pošli jim tenhle příspěvek i s fotkama,ať to vidí,a uvidíme,co napíšou.
Otázka je,kam to dát jinam.Firem asi najdem dost,ale aby výsledek nebyl ještě horší. :? J

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

26 říj 2010, 18:47

to Bobika72: moj názor..ihneď reklamovať, požiadať o zloženie materiálu, pravdepodobne je to nejaká mäkká zmes, ktorá sa ani neobrúsila, keď si ju používal...určite takto nevyzerá obloženie na spojku...inak si mal šťastie, že sa ti teplom neroztrhol zvon...ten si kúp radšej nový, aby si neskor nemal nepríjemné prekvapenie v podobe zničenej spojky...ten už stratil svoje vlastnosti...ďalší výdaj...takže reklamácia, náprava stavu a úhrada poškodenej súčiastky.
Odeslat odpověď