Já sem na nem mnel najeto 31500km(asi)a dneska mne opustil ašte že sem to mnel kousek domu Variator nevipadá také zrovna nejlépe. Zejtra si pučím povolovačku a pak se ukáže
Ja mam najeto 35000km a kopil jsem novej,ale ten co jsem měnil byl netknutej,nechyběla ani destinka na tloušce.Malossi mi stál 3100kč.
Málokdy jezdím sám a o nejakem extra šetření nelze mluvit.Kopil jesm kevlarák a tak jsem ho tam pinknul,ale kamarád má 45000km a stále jezdí původní a taky se ho měnit nechystá.Jen válečky jsem měnil po 25tis.Jo a hodně mi zlobila rozběhová spojka.Napálila se a pak při rozjezdu někdy zaskřehotala.Nechal jsem tam nalepit za 260kč nové obložení a už je klid.
Tak za rok se da u nas najezdit bez problemu 8000 km a jestli je to nekde z jihu, tak i dvakrat tolik. Celkem dobre se to da poznat podle variatoru. Pri 17000km by strany variatoru mely mit temer nulove opotrebeni.Pokud je tedy nekdo jiz nestocil na soustruhu. Ja jsem mel pri 24000km nerovnost 0,5mm, valecky mely male plosky a remen byl jako novy.
Tak sem dal novej žemen,nechal stočít variator a už sem zase pojizdnej :rolleyes: jo ty gufera sem už mnenil,olej to žere dál tak sem koupil kroužky příští tíden je tam namontuji a pak se uvydí
Cyclopsi,jak stočit variátor?To jako stočit hrbatou řemenici?Jak moc je to ještě přijatelný pevnostně,aby se neporučila?Je nutné ji pak nějak podložit a vykompenzovat úhytek materiálu:Dej trochu moudra prosím.Díky.J