Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
10 říj 2010, 21:28
Já dával NightGuide od Philipsu a v pohodě. Potkávací je H7, dálková H4.
Mění se to od zadu. Musíš vypojit konektor, sundat krycí gumu a pak vycvaknout tu objímku co drží žárovku. Obě žárovky jsem měnil asi 2 minuty, takže to maj fakt jednoduchý
10 říj 2010, 21:33
Stal jsem se majitelem BURGMANA AN 400,r.v.2004.Super stroj,super stav.Jen bych potřeboval vyměnit dvě hadičky u motoru,které jsou spuchřelé.Může mi někdo poradit,kde sehnat náhradní díly na tento bezvadný stroj.
Díky.
10 říj 2010, 22:30
Stupidní odpověď by asi byla " Co takhle zkusit google. " Ale lepší bude , když napíšeš odkud jsi a jistě se tady najde někdo z tvého okolí, kdo tě nasměruje k nejbližšímu prodejci.
10 říj 2010, 23:23
To Foky:odzadu sa myslí od vidli alebo pristrojovky,pripadne odkladacej schranky? Nikdy som to nerobil.
10 říj 2010, 23:25
Strčíš ruku normálně ze zadní strany světel, jak jsou vidle. Nahmatáš konektor, pod kterým všechno je.
10 říj 2010, 23:36
To Foky:Ah jasne,diky.
11 říj 2010, 12:26
jurka píše:Stal jsem se majitelem BURGMANA AN 400,r.v.2004.Super stroj,super stav.Jen bych potřeboval vyměnit dvě hadičky u motoru,které jsou spuchřelé.Může mi někdo poradit,kde sehnat náhradní díly na tento bezvadný stroj.
Díky.
Určitě bych řešil formou obyčejné mototechny kde prodávají hadičky v metráži ( prodají třeba 20cm z celého kluba ). Stačí jen změřit vnitřní průměr původní hadičky. Pokud koupíš benzínové, nemůžeš nic zkazit i když je použiješ třeba na podtlak. Stroj je to bezvadný, nikoli však ceny originálních dílů.
Přeju bezproblémové užívání.
foky píše:Tak poslušně hlásím, že chcípání po 3 vteřinách při prvním studeném startu po delší odstávce výměna svíčky a filtru neřeší. Nějaké další nápady? baterka?
Taky jsem to řešil a po problémech se servem volnoběhu o kterých jsem referoval na strahově se mi to už nestalo. Takže cca 2 měsíce. Už jsem chtěl jásat a ejhle minulej pátek se zas zadařilo - chcípnul. Jediná změna byla, že burgoš byl tentokrát ustájenej jinde. Normálně s ním musím nejdřív vymanévrovat z garáže, což znamená hned po nastartování "jemné" přidávaní plynu. Takhle jsem jen přišel k moto na stojanu, nastartoval a začal se oblíkat. Přiklánim se teda k názoru že je to dílem nastavení elektroniky a směsi. Trochu mi to připomíná "padání" benzínu u starších aut. Po nastarování a při delším staní se spotřebovalo palivo v karbecu a než tam dopravní čerpadlo nacukalo nový, tak dík vzduchový bublině to stačilo chcípnout.
Jenže to je jiná technická kategorie. Takže smířit se s tím, nebo nenechávat burgra dlouho pauzírovat.
11 říj 2010, 14:18
No on je to tu takovej problém s tím, že mě to dělá třeba když stojí přes noc. Pokud stojí třeba 4 hodiny, tak vychladne, ale neudělá to, ale třeba po 10 hodinách už to udělá. Musím také po nastartování jemně přídávat tak 2-4 sekundy plyn aby nechcípl. Pak už OK. zajímavé je, že někdy se po nastartování v chladnu sníží volnoběh třeba na 1000ot, ale nechcípne, což vyvracuje teorii s padáním benzínu.
Nevím jestli nemůžou bejt řídící jednotky pro Itálii nastavený jinak a pak skútru může vadit třeba startování v 10°C. Mám ale podezření, že to dělá baterka. Protože jsem asi 14 dní nazpátek stál bez nastartování asi 6 dní a skútr po prvním nastartování signalizoval FI chybu. Při dalším už ticho po pěšině.
Jinak já už vyzkoušel výměnu vzduchového filtru, palivového filtru a svíčky. Nic se nezměnilo.
13 říj 2010, 13:27
Tak to máš tedy jinak než já. Mně to udělal skutr tak jednou za dva měsíce a to nebylo pravidlo. Dělat tohle pokaždý když stojí víc než 24 hod.
Pořád ale sázím na směs. Takže jsem zvědav co ti napsalo chybu F1. Zřejme to nejde zjisti zpětně doma pomocí proklemování, nicméně v suzamoto za vyčtení historie chtěli 200 kč. Mně tam našli taky jednu chybu - po volném překladu jsem to pochopil jako vadný snímač ( nebo poloha snímače ) ke zjištění polohy klikového hřídele. Jelikož já tu chubu nezažil - zřejmě předchozí majitel, tak nevím za jakých okolností se stala. Baterii můžeš přece přeměřit a zakladní vodítko ohledně kapacity je jak točí při startování. Takže pokud vydrží na studeným motoru s odpojenou svíčkou dvakrát až třikrát simulovaný startování, nehledal bych v tom spojitost. Jestli se dobře pamatuju měl jsi rozebranou klapku kůli štelování snímače ne? No a když tak nat tím přemejšlim připomíná mi to tu závadu mojí - elektronika hlásí vše o.k. ale motorka nedrží správný volnoběh. Byla to mechanická závada, taky na směšovači. Jestli se dobře pamatuju (rozebíral jsem to jen jednou) klapky jsou tam přeci dvě, a jen jedna má snímanou polohu, jestli se nepletu. Je možnost změny nějakého nastavení i u té druhé? Nemůže se přidírat? Zkrátka čekal bych zradu v nečem co má vliv na směs a není to spojené s elektronikou. Nejednoduší by bylo dát tam na zkoušku komplet směšovač včetně čidel z jiného kterej to nedělá, ahned bys věděl jesli hledat chybu zde. Teď mi mě napadlo že vlastně si nejsem jiste že by se mi po tom nechtěným chcípnutí rozsvítila kontrolka F1. Což by měla kdyby to bylo v elektrice ne?
13 říj 2010, 13:44
Mě se nerozsvěcí ta kontrolka FI při každym nechtěnym chcípnutí, ale jenom když skútr velmi dlouho stojí v garáži a nikdo ho nenastartuje. Třeba tejden. Když k němu přijdu třeba za 10 hodin, tak mi třeba jenom chcípne, ale FI se nerozsvítí.
Včera jsem vzal ze srandy benzín OMV Carrera 100, motor ráno absolutně ukázkově nastartoval, zvýšil si volnoběh a po zahřátí si ho opět snížil na +-1500ot. Takže já už nevím.
13 říj 2010, 14:35
No pokud by to bylo "jen" benzínem, třeba díky benzínce na který tankuješ, tak by to bylo fajn. Já to střídám - Benzina a občas jedna levná no-name.
Pokud dnes jedeš na Strahov - zkusim se stavit aspoň na chvíli a dáme ještě řeč.
14 říj 2010, 19:15
Z důvodu velmi výhodného kurzu dolaru jsem se rozhodl objednat si z USA originální vyhřívané gripy Suzuki 57100-05850. Pokud by je chtěl někdo objednat také, napište mi SZ, poštovné bude při objednávce jen jedno a bude se dělit mezi objednavatele.
Cena v ČR za gripy je cca 8400,- cena v USA je bez poštovného 224,50$ což je při aktuálním kurzu PayPalu asi 3996,- Poštovné činí 712,- které se bude dělit mezi objednavatele.
Bohužel se může stát, že se celník na Žižkově špatně vyspí a nasolí mi 20% daň + clo. Hodlám to risknout, vzhledem k poloviční ceně než v ČR.
Objednávat budu asi v neděli.
15 říj 2010, 11:36
absolutne zbytocne objednane z ameriky , ked na slovenku som zaplatil v suzuki za vyhrievane rukovate cca 200 euro mozno 220 , co je cca asi tolko co teba budes stat postovne 800kc plus 4000kc za rukovate. Uz som to tu raz pisal, ze nestoja 10 000 sk alebo 12 alebo kolko, maju zle napisane ceny, pri ich objednani cenu opravia, a je to cca 5000kc az 5500kc .
15 říj 2010, 11:51
AKtuální cena u Suzamoto - 8317Kč.
Zkusil jsem poptat cenu ještě přímo jim na mail. Uvidím co odpovědí.
Pokud by byla cena tak vysoká u nás, myslíš, že bych si je prosim tě mohl objednat u tebe v SK s malou provizí, že bys mi je poslal?
Pokud máš účet PayPal, tak bych peníze poslal bez problémů.
15 říj 2010, 12:00
aj v cesku a slovensku musia mat cca rovnake ceny, len ich maju zle napisane, napis do suzuki vrable STYX nech ti poslu za kolko to davaju, ja som to mal odtial. Skus aku ti teraz poslu cenu. Kludne sa mozes odvolat na mna keby zas trepli daku blbu cenu. Ono je to sranda, objednaju to za 400 euro ,a dojde to za 220 , mozno ani oni nemaju opravene ceny, proste to dojde lacnejsie. AKurat je na predajcovi, ci to to povie a da ti to za normalnu cenu, alebo kludne povedia dosto to za cenu aku povedali , teda napr 400 euro, a ostane im pekny zisk. Na mne nastastie nezarobili