jurka píše:Stal jsem se majitelem BURGMANA AN 400,r.v.2004.Super stroj,super stav.Jen bych potřeboval vyměnit dvě hadičky u motoru,které jsou spuchřelé.Může mi někdo poradit,kde sehnat náhradní díly na tento bezvadný stroj.
Díky.
Určitě bych řešil formou obyčejné mototechny kde prodávají hadičky v metráži ( prodají třeba 20cm z celého kluba ). Stačí jen změřit vnitřní průměr původní hadičky. Pokud koupíš benzínové, nemůžeš nic zkazit i když je použiješ třeba na podtlak. Stroj je to bezvadný, nikoli však ceny originálních dílů.
Přeju bezproblémové užívání.
foky píše:Tak poslušně hlásím, že chcípání po 3 vteřinách při prvním studeném startu po delší odstávce výměna svíčky a filtru neřeší. Nějaké další nápady? baterka?
Taky jsem to řešil a po problémech se servem volnoběhu o kterých jsem referoval na strahově se mi to už nestalo. Takže cca 2 měsíce. Už jsem chtěl jásat a ejhle minulej pátek se zas zadařilo - chcípnul. Jediná změna byla, že burgoš byl tentokrát ustájenej jinde. Normálně s ním musím nejdřív vymanévrovat z garáže, což znamená hned po nastartování "jemné" přidávaní plynu. Takhle jsem jen přišel k moto na stojanu, nastartoval a začal se oblíkat. Přiklánim se teda k názoru že je to dílem nastavení elektroniky a směsi. Trochu mi to připomíná "padání" benzínu u starších aut. Po nastarování a při delším staní se spotřebovalo palivo v karbecu a než tam dopravní čerpadlo nacukalo nový, tak dík vzduchový bublině to stačilo chcípnout.
Jenže to je jiná technická kategorie. Takže smířit se s tím, nebo nenechávat burgra dlouho pauzírovat.