Uz delsi dobu sleduji tuhle diskuzi a nejak nedokazi pochopit, kdyz si nekdo koupi skutr s najetymi x kilometry, proc si pred koupi nezjisti co je nutne pri x kilometrech menit. Staci pritom zavolat do kterehokoliv servisu Suzuki a neni jich u nas malo. Nevim za kolik Mikky skutr prodal, ale cena urcite nebyla shodna s cenou za novy skutr.
Jinak v 60 t. se dle doporuceni servisu suzuki meni i spojka, loziska variatoru, plastove ozubeni, loziska kol, brzdove oblozeni, serizeni ventilu, atd. Pokud tedy kupuji skutr s tolika najetymi kilometry, tak s dalsi investici min. podle toho co predepisuje vyrobce musim zakonite pocitat, pokud tedy nechci jezdit do samosky pro rohliky a cekat az to klekne a pak to teprve resit.
Take jsem pred casem prodaval ojeteho skutra, u prvniho jsem remen a variator menil a vzapeti prodal. U B650 najeto cca 40t. jsem ho prodal prave proto, abych tohle nemusel delat a hlavne platit.