Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
22 dub 2010, 08:49
MisaKacenka píše:MaZal: Mam dojem, ze se na nej nekdo uz koukal a na baterce byla samolepka z vymeny oleje v 76tis km...takze na toho bacha...
Nekecej!
A já si říkal, jak by to moch bejt dobrej kauf.. No tak nic...nohy na ramena a pila pali
Všem novým majitelům B650 také gratuluji a přeji hodně šťastných km
22 dub 2010, 09:26
No, nechci kecat, ale kdyz si projedes tuhle diskusi tak mesic dva zpatky, urco to najdes...byli se na nenj podivat, super stav, vypada pekne, malo penez...pak se jen tak koukli na baterku a byla tam samolepka...dneska uz tam urco nebude
22 dub 2010, 12:01
no ja bych rek ze to v diskuzi burgman versus nexus a ze tam byl paragrider teda myslim
22 dub 2010, 20:18
chtěl bych poradit na které strane u burgmana 650 najdu řetěz variatoru a jestli je výměna náročná.V Suzuki mně ho nabízely za třináct tisíc dá se sehnat laciněji? Mam maxíka týden oleje mam po výměně ale na řetěz si netroufnu děkuju za radu.
22 dub 2010, 21:34
Tam není řetěz ale řemen. Životnost by měl mít 60tis. a na výměnu je třeba vyndat motor. Ani pak to není bez dobrého vybavení moc jednoduchá záležitost. Více Ti možná napíše někdo kdo už to dělal. Na Parts Depot jsem ho viděl za cca 10 tis. ale teď nevím, záleží na kurzu.
23 dub 2010, 07:21
zdary vsem mam problem u meho burgmana 650 je dovezen z f po malem padu a na variator jede jak das to nemusim davat ani power mode ale kdyz chci radit na riditku do trojky to jede tahne a na 4 a5 uz straci silu pomalu se snizujou otacky a motor jakoby nemel silu ma najeto 32000km diky za pomoc
23 dub 2010, 09:45
Ahoj vsetci dnes som predal svojho Burgiho 400 a zhanam 650 najlepsie nejaku od roku 2008 nie vela kilometrov som ochotny zapaltit 7000€.
23 dub 2010, 10:31
to hajekguzzi:
nepíšeš, jestli to na "D" jede normálně až třeba do maximálky. To snižování výkonu provází nějaké zvuky ?
Skoro to vypadá na ložiska ve variátoru, zkus vyzpovídat "Káčko" na skutrmoto.cz ten měl ložiska v háji a jel s tím několik kilometrů určitě Ti popíše průběh
23 dub 2010, 18:38
ne normalne to jede skousel jsem to i na stojanu a zadny zvuky z motoru nejdou bezi ciste a pravidelne na automat jede ale nevim na kolik musi bezet variator do zarazene trojky tahne a pak uz na skusim sundat variator a prohlidnout to diky
24 dub 2010, 19:49
zdravím chtěl bych se zeptat.O pár řádkú víš jsem se ptal na náročnost výmeny řetězu variatoru ale po odstranení spodních plastú a poslechnutí jsem slišel že pisklavý zvuk vychazí někde od převodovky nebo od spojky dělá to jen na volnoběh a při dojezdu než se zastaví a ještě to doprovází takoví hrubší zvuk při zátahu to však zmizí motor jde perfektně jen tato maličkost nechci nic zanedbat je to stroj dobrých kvalit burgman 650 an děkuju za rady
24 dub 2010, 20:07
pánové..to je všetko krásne popísané no može to byť tísíc dovodov a príčín...zároveň to može byť úplne normálny stav..pretože ak to porovnávate zo zvukom, ktorý ste jazdili na skútru predtým..vedzte jedno to čo bolo, už nie je B650 je iná liga..u mňa to robí to samé..pri záťahu je brutálnejší zvuk..pri pojíždění okolo 50km/h bzučí ako elektro-skúter... občasné zapišťanie robí elektromotorček v CVT...ako prestavuje prevody..takže nepanikárte
a hlavne si dajte zraz s niekým kto má mal B650 vypočuje si to a povie vám toto je dobre tak to má byť alebo toto tam nemá byť...preto je dobré mať v profile aspoň mesto odkiaľ pochádzate ak sa za to samozrejme nehanbíte, ale je to na vás..na Mars sa nikomu nechce
a pokiaľ si nie ste istý, tak šup s tým do servisu, necháte tam pár tisíc a mechanici vám s úsmevom na tvári zdelia..nič tomu nie je..nič sme nenašli, je to normálne...rozhodnutie je na vás
edit: a ešte
ročníky tých vašich strojov..aby bolo jasnejšie...
24 dub 2010, 20:20
miro díky za odpověď asi zkusim ten servis co mne tam nalžou jinak jsem ze severních čech okres Louny
24 dub 2010, 20:25
Miro 11 má pravdu. Pánové vyndat rozvodovku není pr...., nechá se to doma udělat ale chce to otom něco vědět a pokud se to rozhodnete rozpůlit, tak si máknete. Je potřeba to odkapotovat, povolit střiky a sání, protže při poštění motoru dolu by se střiky opřeli o rám a zlomějí se. Pokud není motor dole, tak se rozvodovka vyndat nedá. Asi tak ve skratce. Pokud máte nejaké pochybnosti otom jak to běží, tak by to chtělo si to poslechnout a pak se dá o něčem mluvit.
Pokud chcete něco vědět, tak mi zavolejte, co budu vědět, tak vám povím.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 27 bře 2013, 14:16, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
24 dub 2010, 21:14
ono to neni zle ale to manualne radenie nie je nic svetoborne obycajne vario a beha tam tycka co to urci aka poloha
kamos ma nove teraz sme boli kupit>>je to krava
24 dub 2010, 21:38
[quote="dr.snake"]ono to neni zle ale to manualne radenie nie je nic svetoborne obycajne vario a beha tam tycka co to urci aka poloha
Kolik si natom toho najezdil.?