No jo, ale po vlastnoručním úspěšném servisu vzroste ... s naprostou jistotou ... radost z jízdy o 50 až 60%, to si přece nemůže nechat ujít

Běžný pravidelný servis doma, pokud jsi zvyklý z jiných přibližovadel, není problém, navíc odpadá výměna řemenu, válečků, údržba suché spojky nebo třeba sundávání výfuku při demontáži zadního kola jako u klasických skútrů. Horší je přístup ke svíčkám, protože je nutno trochu na pantu otevřít (odklopit) chladič (samozřejmě bez sundávání hadic), takže po první výměně pravděpodobně s radostí pořídíš iridiové abys tuto činnost podstatně oddálil

. Ale pak už je to jen o výměně olejů při malém servisu 6t km a olejů + dvou filtrů při velkém servisu 12t km (filtr CVT stačí jen vyfoukat).
Výměnu gum a vyvážení řeším tak, že kola sundám ze skútru a zavezu do pneuservisu, asi nejrychlejší a nejlevnější způsob a přitom můžu aspoň zkontrolovat, případně udělat servis brzd.
Tak ať se daří a užívej zvesela zbytku sezóny

!