Něco takového :
https://www.rammounts.cz/konfigurator/m ... yt=4201583
libor_m píše:A ovladatelnost uprostřed řídítek?
libor_m píše:Zajímavé, ale pro mě asi ne. Zaprvé si říkám, když to nalepim přes víčko brzdovky, jak se pak dostanu ke šroubkům. A zadruhé, napájecí kolébka není natolik flexibilní, abych, když bude koule nalepená ve vodorovné poloze, jo natočil tak, abych na navi viděl. Ale nicméně díky moc.
Ještě někdo nějaké řešení? Zkoušel to někdo přidělat na řídítka? Nebo všichni jezdíte bez pevné navi?
Svítící oil level - nízká hladina oleje znamená, že ta poslední serviska nebyla provedena, nebo že je stočený tachometr, protože motor při tak malém nájezdu v servisním intervalu 6000km olej mezi ryskami určitě nesežere i když se bude honit po dálnicích. Ale jinak to je jen upozornění pro doplnění oleje, pokud by bylo už zle, rozsvítila by se kontrolka nízkého tlaku a to je teprve důvod k okamžitému vypnutí motoru. Spíš otázka na prodejce, který údajně výměnu provedl, jak to vysvětlí.wictor píše:Ahoj, koukám po Burákovi 650 Exe - našel jsem 2:
https://motorky.bazos.cz/inzerat/121292 ... an-650.php - lepší cena, lepší nájezd, ale na 2 emaily žádná odpověď...
https://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/ ... -stav.html - dobrý recenze na prodejce, serviska, na dotaz okamžitá reakce. Ale svítící OIL LEVEL?
Co vy na to? Díky za reakce
Já mám držák pod plexi nad palubkou. Pro mě asi nejbezpečnější varianta, protože nemusím uhýbat pohledem z provozu. Ale od modelu 13 už tam myslím není ta vhodná ploška k umístění.libor_m píše:Zajímavé, ale pro mě asi ne. Zaprvé si říkám, když to nalepim přes víčko brzdovky, jak se pak dostanu ke šroubkům. A zadruhé, napájecí kolébka není natolik flexibilní, abych, když bude koule nalepená ve vodorovné poloze, jo natočil tak, abych na navi viděl. Ale nicméně díky moc.
Ještě někdo nějaké řešení? Zkoušel to někdo přidělat na řídítka? Nebo všichni jezdíte bez pevné navi?
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 19 návštevníků