od mirsil » 08 čer 2020, 20:49
A včera, když ještě šlo nastartovat, tak se vždy znovu rozsvítila kontrolka FI s problikáváním km a FI? Pokud by to tak bylo a podařilo by se ještě aspoň jednou nastartovat,tak bych ty dva piny v diagnostické zásuvce propojil ještě před startem a nechal propojené, třeba i na zkušební jízdu aby se zabránilo vymazání chyby po vypnutí zapalování, případně pokud by se chyba projevila opět až při jízdě, tak by se chybový kód rovnou ukázal na displeji.
Pokud už nelze nastartovat, baterie má normální klidové napětí kolem 12,7V a nemá zaoxidované kontakty, tak bych ještě zkontroloval všechy blízké konektory které jsou na drátech k baterii - je nutno ji vytáhnou ven. Potom zda benzinové čerpadlo při zapnutí zapalování tlakuje (zabzučí) a dále jestli při startování svíčky hážou jiskru. Dále jestli jsou v pořádku konektory a dráty k řídící jednotce pod přístrojovkou - oxidace, volné dráty ap. No a potom bych asi překontroloval všechna hlavní čidla, která můžou hlásit chybové kódy vztahující se k CVT,
tzn.:
Snímač
-rychlosti
-polohy škrticí klapky
-polohy klikového hřídele
-polohy primární řemenice CVT
- polohy sekundární řemenice CVT
postupy a hodnoty čidel jsou v servisním manuálu.
Pokud se ti v tom nechce hrabat, tak servis.