Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
19 kvě 2020, 16:17
Mám dotaz. Pod burakem se mi udelala olejova skvrna a kape z takoveho plastove zaslepky. Nevite na co to je?
Kape z toho ciry olej = novy motorovy olej jsem menil nedavno.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
19 kvě 2020, 17:45
Tak to tě moc nepotěší,Gufero v CVTčku .
19 kvě 2020, 20:35
Ok. Takže co to pro mě znamená? Komplet rozborka motoru?
20 kvě 2020, 20:42
vyndat CVTčko a zrepasovat,jestli potřebuješ garáž mám prázdnou.
22 kvě 2020, 21:41
Tento příspěvek již byl smazán
kým
balda v 23 kvě 2020, 19:17.
26 kvě 2020, 08:28
Ahoj, neresil nekdo kapajici vodni pumpu na 650 rok 07? Neprodava se sada na repas treba ?
26 kvě 2020, 20:02
Zkus se podívat na příspěvky od 17.2.2019, řešilo se, snad to pomůže.
27 kvě 2020, 15:43
Na vodní pumpu ,mužeš nakoupit na PARTSDEPOT
https://partsdepot.cz/originalni-dily/s ... man/35641/těsnění za necelých 500,-
a gufero někde v ložiskárně
31 kvě 2020, 22:39
Potreboval by som vymeniť brzdovú kvapalinu. Vraj to ide lepšie pomocou vákuovej pumpy. Robili ste to niekto tak? Oplatí sa mi ju kúpiť kvoli tomu?
Ďakujem.
01 čer 2020, 11:31
Urobíš to aj normálnou striekačkou s väčším obsahom ...
01 čer 2020, 23:18
Taku striekacku mam co som nou vymienal aj prevodovy olej. Ale neviem ci tomu spravne rozumiem, ale striekackou by som tam tu brzdovu kvapalinu iba natlacil, ale zaroven by sa mi tam dostal aj vzduch, cize potom by bolo treba aj klasicky odvzdusnit. Ale tou vakuovou pumpou keby som podtlakom vtiahol tu brzdovu kvapalinu do hadiciek, tak to by malo byt bez vzduchu. Cize natiahnem, zavriem a hotovo. Ci nefunguje to tak?
02 čer 2020, 09:31
Funguje to tak, ale tak isto funguje striekačka tým že ťaháš do nej , princíp je stejný , vytváraš podtlak a nasávaš do striekačky . Takto ťahám benzín zo skútra do kosačky, striekačka má asi pol litra, treba to odskúšať .
02 čer 2020, 21:51
Vakuové pumpy na brzdovku jsou velmi oblíbené, odvzdušnění je daleko rychlejší, než klasické tlakování mačkáním brzdové páčky s povolováním a utahováním odvzdušňovacího šroubu, přesto stále odvzdušňuji klasicky, nevím proč
.
07 čer 2020, 16:17
Tak jsem chtěl dnes na menší vyjíždku a asi po deseti kilometrech se mi rozsvítilo F1 a to zrovna v době kdy jsem dával přednost v jízdě a chtěl jsem vjet do křižovatky.Vůbec se to nechtělo rozjet i přesto,že motor běžel.Jako by to jelo jen na jeden válec.Svítí červená kontrolka F1 a problikává na displeji stav kilometrů a F1. Ukazuje to někde nějaké číslo závady?Kdyby se závada odstranila zhasne to červené F1 nebo se ta závada musí vymazat?Ani nevím na co se mám kouknout a zkontrolovat.
07 čer 2020, 21:09
Motor jede v nouzovém režimu, protože nedostává signál některého z čidel.
Je třeba provést samodiagnostiku tzn. po otevření sedadla je na levé straně vedle dvou pojistek 40A volně na svazku drátů schovaný diagnostický šestipinový konektor.
Po sundání gumové krytky z něj se propojí, třeba kancelářskou sponkou, dva krajní pravé piny nad sebou ( diagnostický konektor je přitom orientován
zámkem směrem nahoru).
Po zapnutí zapalování se v dolní části displeje objeví chybový kód CXX kde XX je číslo chybového kódu podle kterého se dá z tabulky dohledat konkrétní
viník. C00 znamená že žádná chyba není.
Myslím, že je nutno zapnout zapalování až po propojení těch pinů, jinak se závada vymaže.
Diagnostický konektor:
https://docs.google.com/document/d/1TEQ ... Uo/previewChybové kódy:
https://284fd781-a-62cb3a1a-s-sites.goo ... edirects=0Chybové kódy/ vadný stav:
https://284fd781-a-62cb3a1a-s-sites.goo ... edirects=0V servisním manuálu to začíná kapitolou 6-18