Motor jede v nouzovém režimu, protože nedostává signál některého z čidel.
Je třeba provést samodiagnostiku tzn. po otevření sedadla je na levé straně vedle dvou pojistek 40A volně na svazku drátů schovaný diagnostický šestipinový konektor.
Po sundání gumové krytky z něj se propojí, třeba kancelářskou sponkou, dva krajní pravé piny nad sebou ( diagnostický konektor je přitom orientován
zámkem směrem nahoru).
Po zapnutí zapalování se v dolní části displeje objeví chybový kód CXX kde XX je číslo chybového kódu podle kterého se dá z tabulky dohledat konkrétní
viník. C00 znamená že žádná chyba není.
Myslím, že je nutno zapnout zapalování až po propojení těch pinů, jinak se závada vymaže.
Diagnostický konektor:
https://docs.google.com/document/d/1TEQ ... Uo/previewChybové kódy:
https://284fd781-a-62cb3a1a-s-sites.goo ... edirects=0Chybové kódy/ vadný stav:
https://284fd781-a-62cb3a1a-s-sites.goo ... edirects=0V servisním manuálu to začíná kapitolou 6-18