Ja som to teda konečne poskladal, niečo som sa pri tom priučil a raz možno tiež budem odborník na Buráky ako Mirsil.
Všetko som povymieňal, oleje, sviečky, filtre, brzdy aj pneumatiky. Tak dúfam že sa mi Burgoš odmení bezporuchovou prevádzkou.
Ináč to skladanie bola miestami celkom zábava, hlavne keď to človek robí po pamäti, pričom to rozoberal skoro pred dvomi mesiacmi. Sú tam niektoré šróby, ktoré ak sa zabudnú našrobovať predtým ako sa nacvakajú plasty, tak si tu rozborku a zborku bude treba zopakovať. Ja som si to takto zopakoval na dvoch miestach. A ako som potom zistil, to nie je vobec dobré to moc rozkladať a skladať. Hlavne tie čierne plasty. Niektoré tie západky a rôzne pružné jazýčky, na ktorých to drží, sú také jemné a miniatúrne, že keď sa to zo tri-štyrikrát vytiahne a zase zatlačí, tak sa to zoderie a už to nedrží. Hoci som sa s tým snažil robiť čo najopatrnejšie, aj tak mi už teraz niektoré plasty kvôli tomu dobre nedoliehajú, čo ma celkom štve. Ale ako sa poznám, časom si to prestanem všímať.
Jazdí sa na tom fakt pohodlne a čo som sa bál ohľadne tých nerovností na Bratislavských cestách, keď sa tu písalo že Burgman to nemá rád, tak to mi celkom odľahlo keď som to vyskúšal, lebo môžem povedať že ich zvláda lepšie ako Forza, ktorú som mal predtým.
Už mám problém len s kľúčom, ktorý mám iba jeden a potrebujem urobiť ešte jeden. Ale v celej Bratislave a okolí je vraj iba jeden človek, ktorý to dokáže nakódovať a ten momentálne nie je k dispozícii. Takže musím zatiaľ len dávať pozor, aby som ten kľúč nestratil.
Ešte špekulujem aj nad tým plexisklom. Určite by som potreboval niečo vyššie, toto origo je len tak-tak keď ho dám do najvyššej polohy. To Givi sa mi zdá už moc ozrutné, tak rozmýšľam či by mi tú istú službu nespravil len deflektor. Na tom sa dá nastaviť aj sklon, čo tiež asi má dosť zásadný vplyv. Nemáte niekto skúsenosti aj s deflektorom aj s vyšším plexi pre porovnanie?