Je to jak píše Rady, z druhovýroby jsou jen brzdové destičky a olejovej filtr. O vzduchovém filtru si to už nemyslím
Spoš jsem měl na mysli to, že pokud se podře plexi , tak se taky vymění, ten plast který jsem uváděl není součástí plexi, to je opravdu jen kosmetická záležitost která nemá vliv na užívání. Zkuste se podívat na uvedenou situaci ze strany vás jako uživatelů. Když najezdíte v našich podmínkách za sezónu 6tis. kilometrů pro někoho co jezdí víkendové výlety to může být akorát, kdo jezdí deně k tomu do práce tak už jich bude víc. To by se tedy viditelným kilometrům dle tacho mohlo přiblížit. Domnívám se, že toho v itálii najedou poněkud více. Druhá strana věci je, že uvádíš gumy, počítej cca 6000,- vzd. filtr asi 900,- váměna olejů možná 1000,- podle toho co tam naleješ. Pokud budou destičky zak zadní jsou za 800,- přední 2x tuším po 700,- Rozhodně bych zvážil před sezónou ložiska v kolech což by mohlo být do 700,- včetně simeringů. No a to nejlepší na konec řemen variátoru, tam si nejsem jist cenou ale mělo by to být okolo 12000,- Dá se očekávat, že tento nikdo neměnil a mohl by Tě nechat někde na cestě, tak jak se stalo vlo ni nejednomu z uživatelů. A to dost pochybuji o bezhlučnosti ložisek spojky tam by byl "udělátor" za 1000,- výměna ložisek snad od 1000 do 3000,- dle kvality ložisek. Suma sumárum to co by jsi řešil ihned je stejně za asi 8000 - 9000 Kč. S tím je třeba počítat a nechat si tuto částku při koupi stranou, aby jsi se nechodil do garáže jen dívat než našetříš. Pochopitelně jsou to věci co čekají každého z nás, ale čím mladší a zachovalejší stroj dá se říci tím později. Vím, že jsi trochu zaslepen touhou po takovém novém stroji za tu cenu, ale musel jsem to napsat, protože se známe a víme, že když chlap chce, tak.... musíš vědět co můžeš čekat.