O tom žádná, pro toho, kdo ví co chce, ideání kup s jasným původem a málo km
.
Ale ve srovnání s B650 stejná kategorie jen díky obsahu a velikosti, co se týče techniky je to
spíš koncepce srovntelná s Burgmanem 400 pokud bychom u něj převrtali válec na 565ccm,
tzn. jednoválec uložený na zadní kyvné vidlici s mechanickým variátorem a z toho vyplývajícími nevýhodami.
B650 má motor v rámu s minimem neodpružených hmot, stejně jako klasické mašiny, dvouválec s vyvažovací hřídelí bez vibrací a dlouhou životností
a elektronicky řízený bezúdržbový variátor s možností řazení.
Bohužel norma Euro 5 tyto velkoobjemové skútry a mnoho podobných napříč značkami včetně mašin zabije, protože se výroba už ekonomicky nevyplatí.
Pokud ještě někdo plánuje koupi nového B650, tak by to měl udělat letos, dokud jsou skladem.