Vibrace mezi 2500-3000ot/min co popisuješ jsou u modelů po faceliftu 2013+ normální, takže si s tím nemusíš lámat hlavu, jediné, co může vibrace zmírnit, je překontrolovat synchronizaci škrtících klapek a potom už jen přeprogramování ŘJ, pokud už Suzuki tuto věc přes servisy nějak řeší, mohl by ses v některém dotázat.
Záleží na výšce postavy. Mám 185cm a deflektor na origo plexi mi nestačil i když bylo v horní poloze. Teď mám turistické Givi, trochu zkrácené tak, abych se i se stejným deflektorem X-creen díval mírně nad, když je v dolní poloze a je to pro mě ideál. Samotné turistické v originální výšce bylo sice tišší, ale zase vytvářelo při vyšších rychlostech zpětné tlaky zezadu na přilbu. Spolujezdec je na zadním bidýlku ještě víc vystrčený, také záleží na jeho výšce postavy, pomůže jen turistické s deflektorem v horní poloze, ale je to hodně individuální, každý se při jízdě dovede jinak hrbit a rovnat.
Nový náhradní klíč si můžeš nechat v Suzuki udělat i s nakódováním do ŘJ, bez toho bych moc klidný nebyl, protože zavřít si ho pod sedlo nebo do kufru s bundou už se asi povedlo každému, ale aby to šlo, tak ten co je teď ke skútru musí být se štítkem s kódem. Výměna všech tří zámků (spínačka, schránka, víčko nádrže) + klíčky je nesmysl s cenou kolem 10tis.
Pokud chceš trochu jistotu, tak ber jen skútry s českým (slovenským) původem a jasnou servisní historií.
Přeji úspěšný lov