66 478km
Hromádka skútrem vonících vánočních dárků konečně během posledních čtrnácti dnů mimořádného předjarního servisu zmizela, takže můžu zase v klidu vyrazit.
20190103_153039.jpg
- výměna gum, věčné laborování, jaké vybrat:
- 160/60-14 65H TL, Bridgestone Battlax TH01 - DOT 16/18 - 2556Kč
- 120/70-15 56H TL, Bridgestone Battlax TH01 - DOT 19/18 - 2374Kč.
20181102_225505.jpg
Suzuki jim stále už od vyjetí prvního kusu dává důvěru v prvomontážích na B650, tak jsem si řekl, že nechám koloběžku v 66k km trochu zavzpomínat na dětská léta s legendárními TH01. Navíc je příjemné, po zčínštění u Metzellerů, zase na bocích pneu číst "Made in Japan". A není to jen nostalgie. Na první sadě, ještě originálních Metzellerů, jsem bez problému najel přes 12 000 km a na poslední čínské už jen 7 400km.
- ostatní výměny vše orig. díly z Parts depot:
- přední brzdové kotouče 2x 3769 Kč
- přední brzdové destičky 2x 1411Kč
- ložiska zadního kola 2x 544 Kč
- gufero zadního kola 143 Kč
- gufero koncového převodu 1126 Kč
20190224_112537.jpg
- ventilek zadního kola 1048 Kč
- zkrácení turistického plexi Givi + montáž deflektoru MRA X-creen - měl jsem ho původně na orig. plexi, které už nepoužívám a chtěl bych kombinaci s Givi vyzkoušet hlavně kvůli předpokládanému lepšímu chování v dešti. Výšku jsem zachoval stejnou tzn. dívám se těsně nad hranou plexi
- zaprskání centrálního stojanu matnou černou
- kontrola nastavení TP senzoru - práce na minutu
Takže běžná údržba,
jinak japonská kvalita od Suzuki šlape jako švýcarské hodinky, tak že není co řešit
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.