Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
08 pro 2018, 16:57
O CENACH OPRAVY B650 UZ VIM SVE.VYSLO TO K 50TIS,VSE NOVE A TED KDYZ BYLO HOTOVO SHOREL.PROTO NECO NOVEJSIHO,NERAD BYCH TIM PROSEL ZNOVU.
08 pro 2018, 17:25
A do piiip. Vobec mi to nedoslo, ze si tam mal masinku. Uprimnu sustrast.
Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku
08 pro 2018, 18:47
No jo.Blbej pech.Dik za kondolenci......
17 pro 2018, 15:17
Ahoj vespolek.Kdyby někdo měl zájem,tak nabízím k prodeji uristické plexi GIWI na B650 EXE s elektrickým posuvem.Ještě jsem ho ani nevybalil,mělo být pod strom,ale buráček shořel,a doma přistál fungl nový SYM MAXSYM,za dobrý peníz,pro kterého se nakonec žena rozhodla.Nové plego stálo nějakých 3.100KČ,tak bych viděl cenu někde kolem 2.000KČ.Co jsem tady četl,tak to má být asi nejlepší plexi,co se týká ochrany před větrem.Nevím,nemám vyzkoušeno.Moc doma nebývám,na int.taky nejsem pořád,tak kdyby někdo měl zájem tak na tel. 603229495 jsem pořád.Hezké svátky všem tady přeje Jarda Šmíd.
17 pro 2018, 21:33
Jardo teď když už je doma Sym a snad to nejhorší přešlo, dovolím se zeptat jak je to s vypořádáním po tom požáru?
18 pro 2018, 13:34
Ahoj.Teď už to je na pojišťovně,se kterou se bude dohadovat majitel servisu.Ona by měla vyplatit jeho a on pak následně nás,co jsme tam přišli k újmě.Což je běh na hodně dlouhou trať.Víme jaké to je,něco dolovat z pojišťoven.Neděláme si iluze,že se dostaneme alespoň na dohled částky,která byla investovaná do generálky.Sice není problém doložit veškeré investice,ale počítám,že to nebude nikoho zajímat.Jednou to byl ročník 2006,který má pro ně takovou a takovou hodnotu a podle toho něco usmrknou a nazdar.
-- 18 pro 2018, 17:21 --
Jarda Smid píše:Ahoj vespolek.Kdyby někdo měl zájem,tak nabízím k prodeji uristické plexi GIWI na B650 EXE s elektrickým posuvem.Ještě jsem ho ani nevybalil,mělo být pod strom,ale buráček shořel,a doma přistál fungl nový SYM MAXSYM,za dobrý peníz,pro kterého se nakonec žena rozhodla.Nové plego stálo nějakých 3.100KČ,tak bych viděl cenu někde kolem 2.000KČ.Co jsem tady četl,tak to má být asi nejlepší plexi,co se týká ochrany před větrem.Nevím,nemám vyzkoušeno.Moc doma nebývám,na int.taky nejsem pořád,tak kdyby někdo měl zájem tak na tel. 603229495 jsem pořád.Hezké svátky všem tady přeje Jarda Šmíd.
Plexisklo zamluveno.
18 pro 2018, 22:31
Škoda, že je mezi tebou a pojišťovnou ten servis. Má zkušenost je, že když se člověk nedá, bojuje a má v ruce náležitou munici (faktury nebo se jen nenechá odbýt) pojišťovna to po čase vzdá. Oni to zkouší na všechny kdo se nechá ... Ale myslím si, že borci z toho servisu jsou sami dost v troubě a ještě se musí vyrovnat s majiteli strojů. A ne každý bude mít pochopení.
Držím palce ať za Burgmana dostaneš pokud možno co nejvíc.
19 pro 2018, 08:47
Naštěstí je servis dobře pojištěný a vina nebyla na jeho straně,ale příčinou vzniku požáru byla technická závada na novém stroji,který tam stál.Jak se to někam posune,tak dám vědět.Asi to nikomu nepomůže,ale je dobré vědět,jak to dopadá,pokud se něco takového stane.
02 led 2019, 15:52
Ahoj pánové a dámy. Minulou sezónu jsem najezdil cca 4000 km a to relativně bez poruchy ( což se mi žádnou sezonu ještě nestalo ) .Bouchl mi jen regulátor napětí a ten mi v záruce vyměnili jen za poštovné. Jinak stroj jezdil perfektně a byl jsem spokojený. Přišla mi na mail zpráva o novém benzinu E 10 píše se tam ,že to bude ničit vstřiky, čerpadla a hadičky u aut starších deseti let. Prý se to dělalo s jiného materiálu. Co vy nato udělá to něco s našima burákama , nebo jsou to fámy !Zdenyn
02 led 2019, 18:04
Je to spíš otázka přímo na výrobce Suzuki, ale stejně bych to zatím neřešil protože E10 letos u nás určitě nehrozí.
Spíš se to ale asi týká starších vozidel, když Škodovka uvádí pro příklad, kde už by se E10 neměl používat, model Felicia s motorem 1,3l-OHV (40/50 kW), vyráběný do roku 2001.
02 led 2019, 19:46
Regulátor napětí v záruce na K8 ? Jako prodávající ?
Někde jsme četl,že jsme papežtější ,než papež a podíl biolihu v našich palivech je větší, než požadovaných 5 procent,tudíž bych to moc neřešil. Leptání a následné zanášení palivové soustavy nebude otázka měsíce,ale několika let. Doporučuje se střídat s palivem bez biosajrajtu,hlavně na období s malým nájezdem. Na zimu to tankujeme snad už skoro všichni. Pomoci motoru by mělo i dodatečné přidávání aditiva,které spousta mých známých přidává už dávno. Já osobně už čtvrtý rok.
Hlavně však ať žijí všichni pobláznění zelení magoři ! My pyloví alergici jim moc děkujeme za jarní zahumusení republiky žlutým práškem a tím zlepšení kvality našeho života,za větší počet astmatiků,za větší úhyny zvěře,za úbytek vody,protože na jeden litr téhle sračky je třeba 2500 litrů vody,za snížený výkon motorů,za vyšší cenu a možná i budoucí hladomor,kdy se zemědělcům vyplatí více pěstování plodin na kvašení lihu,než pro obživu občanů.
Da zdrávstvujet EU ! PF 2019
21 led 2019, 18:02
Jaká aditiva používáš, nebo je to jedno? Já např. do Octavie (diesel) používám od Toyoty a používal jsem je i u Citroenu c5 na doporučení mechanika z Mercedesu.
21 led 2019, 18:37
Takže aby bolo jasné, mechanik z Mercedesu doporučuje aditívum od Toyoty používať do Octávie
21 led 2019, 20:27
Globalizace je proste všude , ale sem to nepatří
21 led 2019, 20:49
Tak to je vidieť,že sa to čapuje z jednej cisterny-len má každý svoju fľašku.