Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
13 čer 2018, 18:11
Nema 650 vyhrievanie sedacky ci rukovati? To by bol slusny odber na baterku, len to nevysvetli tu poistku. A mozno ze su 2 problemi.
Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku
13 čer 2018, 18:20
Ne vyhřívání nemá,
14 čer 2018, 09:32
Už len odpojiť akumulator a vyskúšať či sa nevybíja aj nepripojený.
19 čer 2018, 17:06
Zdravím,tak jsem se snažil prostrikat nastříkat kontaktol všude možně, nastartoval a nechal zahrát až do ventilátoru vše se zdálo ok na projížďku jsem neměl odvahu na noc odpojil baterku Dnes připojil a vyjel po asi kilometru to umrelo svítí F1 pojistka Fuel spalena nová nejde dát neboť je tam teď něco ve skratu ...poradíte Skála v okolí žádná není!
-- 19 čer 2018, 17:12 --
Omlouvám se, píší z mobilu!
19 čer 2018, 17:31
Na skálu času dosti
O tom bych mohl psát ...kousek dolů z kopce mám přehradu...
Vážně. Když závada trvá,je ta lepší varianta. Teď jen sehnat dobrého elektrikáře - motorkáře. Stáhni a vytiskni mu schémata.Jsou sice z K3,ale i tak pomůžou. Jako vždy to bude nějaká kravina. To je prostě Burgman.Moc jsem ti nepomohl .
19 čer 2018, 19:19
To že to pálí pojistku ukazuje na zkrat, takže někde bude třeba prošoupaný kabel a bude se dotýkat kostry. Nebo pak problém v čerpadle samotném, ale to nevím jaké tam je a jestli by to bylo možné.
26 črc 2018, 10:12
Zdravím všechny zúčastněné a omlouvám se za dotaz, který možná na fóru byl již někdy zodpovězen, ale snažil jsem se pročíst celkem poctivě přes 250 stran tohoto vlákna, věnoval tomu přes 2,5 hodiny a odpověď jsem nenašel.
Koupil jsem Burgmana 650, 8 let starý prý má najeto 30 tis.Km. Já měl dosud Yamahu X-Max a jezdím 15-18 tis.Km za rok, tak těm 30. tis. nevěřím a teď k otázce:
Dá se nějak změřit (pokud možno exaktně) opotřebení řemenu ve variátoru Burgmana 650? U X-Maxe to bylo jednoduché, tam měl nový řemen šířku 22,5mm a výrobce doporučuje měnit po ojetí na 19,2mm (cca 18-20tis.km). Sundal jsem občas víko variátoru, změřil šuplérou šířku řemenu a hned jsem věděl, jestli na něm najedu ještě 2, nebo 5 nebo 15 tis. km (s nějakou poměrně malou chybou se to dalo odhadnout). Samozřejmě, že kdyby byl popraskaný, nebo z něj čučely nítě na všech stranách, měnil bych hned (což se mi teda nikdy nestalo).
Pokud by mi někdo dokázal poradit, podle čeho poznám po sejmutí deklu, kolik asi tak ještě řemen může vydržet, či zda mám co nejdříve mířit do servisu, byl bych mu vděční.
Díky moc MiBi
26 črc 2018, 10:29
Nedá !
Je kovový,sestavený z mnoha článků,které drží kevlarové pásky. Dostat se k němu můžeš po rozebrání 3\4 skůtra a vytažení celé převodovky. Pod vzpomínaným deklem,je pouze sestava ozubených kol sloužící k pohonu zadního kola. Tam ti doporučuji výměnu hypoidního oleje.
Preventivní repase CVT stojí majlant,ale to jsi se určitě při procházení vlákna dočetl.
26 črc 2018, 13:51
Díky moc za odpověď.
Asi jsem žil v zajetí staré Yamahy X-max, kde jsem byl schopný sejmout plastový kryt a hliníkový dekl do 5 minut, změřit šíři řemene a rozborku sborku ukončit do 1/4 hodiny. A když by byl hodně jetej, tak by začal občas prokluzovat a to by se taky dalo poznat. To že je cena řemenu na Partdepots 13600Kč (na model Burgman650 r.v. 2009) jsem tušil již před koupí a jsem s tím smířený a právě díky ceně bych ho nerad preventivně měnil. Na druhou stranu nevěřím nájezdu na tachometru (viz. můj dotaz) a bojím se udělat si víkendový výlet třeba do Rakous a tam někde řešit odtah
Proto jsem (asi naivně) doufal, že existují nějaké příznaky (prokluz, hluk, cukání, cvakání...), ze kterých by se dalo usuzovat, zda řemenu zbývá posledních 100 metrů, nebo se od něj dá čekat nájezd ještě 20 tis. Jestli se k němu nedá ale vůbec dostat, tak to jsem v pytli tak jako tak
Jinak po koupi samozřejmě vyměním všechny filtry a oleje, to je jasné, jen ten řemen mi nedá spát.
26 črc 2018, 15:17
Spi klidně a jezdi.
Řemen se dopředu nijak nehlásí a nemyslím,že je hlavní příčinou selhávání CVT. Možný příznak,že se něco děje,je špatné řazení.Třeba,že jde až do omezovače,jako to dělal mě. Dále bych zkontroloval,nebo zrovna vyměnil Stop bold šroub.Také jedna z příčin selhání CVT. Práce na deset minut a šroub stojí kolem stovky. A jestli máš obavy z odtahů,kterých jsem si také užil,zaplať si asistenci pro celou Evropu -a nic se ti nestane. Já si měnil pojistku a tuhle asistenci už pro motorkáře nabízí i některé pojišťovny přímo v zákonné pojistce jako připojištění -mě za 700 peněz.
Naposledy upravil
Rosi45 dne 07 srp 2018, 12:29, celkově upraveno 1
26 črc 2018, 22:05
Diky moc za rady
02 srp 2018, 22:25
Tak životnost řemene taky řeším.Volal jsem do pár Suzuki servisu a shodli se na tom, že jezdit dokud to jde. Zákazníci najezdili kolem sto tisíc a řemen pořád držel, potom moto prodali. A pokud chceš udělat kontrolu řemene, tak ho rovnou vyměň.
03 srp 2018, 09:05
Kdo nemáte osobní zkušenost s výměnnou řemene,s demontáží převodovky,nedoporučujte nějakou pitomou preventivní kontrolu,pokud nejsou potíže !
Jen pro představu - po pár nesouvisejících fotkách,je několik z mé rozborky.
https://rosi45.rajce.idnes.cz/B650/
07 srp 2018, 10:43
Zdravím všechny, nakonec jsme zakoupil Burgmana 650, dovoz z Italie, rok uvedení do provozu 2009, ale podle polohy ruční brzdy na zadním kole model 2008. Nyní čekám na české SPZ, ale dle rady Rosi45 jsem hned vyndal BOLT SHAFT STOP a čekal jak bude dobitej. Jak na něj koukám ze všech stran, přijde mi jako nevej........ fotky jsem dal sem
https://www.rajce.net/a15413481 prosím může někdo ze zkušených burgmanistů kouknout a říci, zda má smysl ho měnit? Je to jen 176Kč, ale přijde mi to celkem zbytečné. Díky. M
07 srp 2018, 12:20
Nemá, je po výměně, teď stačí jen kontrolovat po 30tis km. Přeji hodně štěstí s Italem