Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod forester » 07 čer 2018, 06:13

Odkapávať z hadičky môže:
- prepad benzínu
- alykol
- kodenzát z airboxu

Oňuchat,olízat a definovat!


2 otázka je zároveň aj odpoveďou, správne NEMÁ !
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod hstanislav » 07 čer 2018, 07:26

Něco málo ostřílení do výfuku. Převzato z Motorkáři.cz
BOHATOST SMĚSI
- u karburátorové verze
dojde k uzavření škrtící klapky karburátoru a tím dojde k výraznému ochuzení směsi. Benzin se do směsi dostává pouze z volnoběžného systému a přes "bypasy" kolem klapky pokud je daný karburátor má. Pod klapkou je vysoký podtlak. Směs je tak chudá, že je pod hranicí zapálení.
Do výfuku odchází tedy po několik cyklů nespálená směs. Následující zážeh nahromaděné nespálené směsi ve výfuku je právě střeílení do výfuku. A teď proč to vlastně zapálí až ve výfuku. Jsou dvě možnosti.
- motor byl před decelerací pod výkonem a tak produkoval výfukové plyny o vysoké teplotě. Tím došlo k ohřevu některé zeslabené části uvnitř výfukového potrubí a ta způsobila zážeh nespálené směsi ve výfuku po deceleraci
- nebo - několik cyklů byla směs pod hranicí zážehu a pak to prostě jednou nahodile ve válci zapálilo a ve fázi výfuku to zapálio nahromaděnou nespálenou směs ve výfuku

- u vstřikování je to ve své podstatě velmi podobné. Rozdíl je pouze v tom, že dávkování paliva je dáno pouze a jenom mapou řízení ECU (řídící jednotky) současně se všemi dalšími prametry jako je předstih zážehu atd. Celý systém ( a výfukové potrubí je jeho nedílnou součástí) by měl být naladěn tak, aby při dceleraci k těmto negativním projevům nedocházelo.

Střílení do výfuku se omezí:
1. zajistíš výrazné ochuzení směsi při deceleraci , aby nedocházelo k náhodnému zážehu ve svodech nebo ve výfuku od některé výrazně ohřáté části.
2. Karburátorová verze má tzv vzdušník , kterým ochuzuješ nebo obohacuješ volnoběžbou směs která jde při volnoběžných otáčkách do karb.
Zpravidla každá mot. má nastavení vzdušníku jiné.
3.Pokud vyměníš výfuky za laděné anebo je povolenoa příruba , tak to může přisávat vzduch , potom se změní poměr a už to může střílet ..

Můžeš to poznat i na barvě svíček
- černé svíčky směs bohatá
- světlě šedé až do bíla směs chudá
- cihlová barva směs optimálně nastavená
Bývalky: Scarabeo 500, Aprilia Mana 850, Honda ADV 350
Uživatelský avatar
hstanislav

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 216
Registrován: 15 kvě 2013, 23:34
Bydliště: Žehuň, Praha
Skútr / moto: Honda Forza 750

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Rejdik1 » 07 čer 2018, 21:04

Ahojky, najde se tu duše co tomu rozumí? mám EXE 2005, poslední týden mi při jízdě z kopce probublává do výfuku nebo při brždění třeba před kruháčem takové slabé střílení do výfuku, Dále nemůžu se zbavit slabého přibržďováni přední brzdy, jakmile se ohřeje pořád ji slyším za jízdy jak destičky neodskočili.. při 100km/h už je to jak cirkulárka. Brzdič jsem rozebral, všechy plochy kde jezdí destičky vyčistil, čep mám vyleštěný válečky jsem párkrát zatlačil a vytlačil a vyčistil a pořád mi přibržďuje.. stalo se někomu? jak odstanit?
Rejdik1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 05 pro 2010, 10:22
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: X9 500 SL, Evo, B650, BMW C 650 GT, ADV 350

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Rosi45 » 08 čer 2018, 10:47

Střílení do výfuku - zkus přes samodiagnostiku, jestli máš dobře nastavené čidlo polohy škrtících klapek. Čárka na palubovce musí být uprostřed,jinak musíš čídlo povolit a doseřídit. Pro jistotu bych ještě napřed rozpojil a prostříknul knektor.Jinak mě nic nenapadá.Samotnému vstřikování moc nerozumím.
Opravdu ti to dělá přední brzda ? Jsou po jízdě horké kotouče ? Častěji to dělá zadní třmen,potažmo,ruční brzda.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod egonul » 09 čer 2018, 14:08

Prosim,mate nekdo tel na :cibu: burgman 650 ,po vymene loziska CVt pri rozjezdu prokluzuje remen,pak to tahne jak dive,kde muze byt chyba,jak pripadne seridit dekuji
Uživatelský avatar
egonul

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 12
Registrován: 09 čer 2018, 13:18
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: burgman650

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Mates410e » 11 čer 2018, 08:02

Na samodiagnostice mám čárku nahoře. Ale vůbec netuším co s tím.
Mates410e

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 11 čer 2016, 19:48
Skútr / moto: Suzuki AN 650 Burgman

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Rosi45 » 11 čer 2018, 08:58

To je špatně. Nedokáži seřízení popsat. Když si stáhneš servisní manuál,tak je to tam popsané i fotky.
Zkusím.Na pravé straně motoru v úrovni vstřikování,je černý,plastový snimač,který je přitažený šroubkem na imbus. Vede od něj kablík ke vstřkování.Tam bych to nejprve rozpojil a vystříkal něčím na kontakty.Potom provedl diagnostiku.Pokud to nepomohlo - nevypínej,povol šroubek a posouváním čidla zkus dostat čárku na střed.Čidlo se dá posunout zhruba do 10-15 milimetrů. Jestli to nejde,je špatné a nezbude ho než vyměnit. Já dával nové z kraje sezony.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Mates410e » 11 čer 2018, 10:09

Dostanu se k tomu po sundání toho prostredniho plastu? Nebo se to musí odstrojit víc?
Mates410e

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 11 čer 2016, 19:48
Skútr / moto: Suzuki AN 650 Burgman

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Rosi45 » 11 čer 2018, 10:33

Stačí kryt nad motorem,ale přístup k čidlu je nic moc. Chce to dlouhý imbus s kuličkou nebo bit do prodloužení.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Mates410e » 11 čer 2018, 10:53

Ok odpoledne na to kouknu každopádně dík za radu.
Mates410e

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 11 čer 2016, 19:48
Skútr / moto: Suzuki AN 650 Burgman

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod lovec » 11 čer 2018, 17:28

Také chci Rosimu poděkovat za radu, bylo to opravdu pojistkou ozn, tuším že Fuel, Nic méně po její výměně jsem nastartoval a po dva dny jezdil /práce a zpět /třetí den znova pojistka po výměně opět v klidu do práce. Potom jeden den přestávka a dnes pojistky x pořádku a baterie totálně umřítá, ???? Aaa kde teď hledat chybu?
lovec

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 16 dub 2017, 17:48
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 exe

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod mirsil » 11 čer 2018, 22:03

Zkus dobít baterii nabíječkou nebo nastartovat přes kabely a změřit za chodu motoru přímo na kontaktech baterie jestli dobíjí.
Měl bys tam mít kolem 14,3 až 14,7V. Pokud ti takhle odcházely pojistky, je možná spálený regulátor napětí.
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod lovec » 13 čer 2018, 16:37

Nazdárek, takže, baterka po nabití ukazovala 12,9V po nastartovaní nejdříve 14,2-14,7 po zahřáti a poklesu otáček volnoběh 12,5 a po přidání otáček
na 3tis. ukazuje 14,5V, Vše funguje, problém vždy nastane když je v klidu do druhého dne, dvakrát spálená pojistka 10A Fuel a jednou totálně vybitá baterie!! ???
lovec

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 16 dub 2017, 17:48
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 exe

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Jarda Smid » 13 čer 2018, 17:39

Nemas tam nejakou usb zasuvku,alarm,nebo nejake jine pridavne zarizeni?Odpoj +od baterie a promer,jestli neni nejaky odber proudu v klidovem stavu.
Jarda Smid

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 39
Registrován: 12 říj 2017, 12:03
Bydliště: Velký Osek
Skútr / moto: Yamaha Venture,BMW GS,Drag Star,Burman 650,SYM MAX
Tuning / úpravy: moc,moc,moc

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod mirsil » 13 čer 2018, 18:05

Tak potom je někde kraťas v souvislosti s tou potopou, jinak by se baterie v klidu nevybíjela a když stále pojistka fuel, tak konektory na vedení k palivovému čerpadlu, k relé palivového čerpadla, vstřikovačům, regulátoru tlaku paliva, někde kam se mohla dostat voda. Projít, zkontrolovat rozpojit, prostříkat kontaktolem. Nic takového se mi zatím nestalo a to jsem jel celé Maďarsko v dešti :wink: .
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 3 návštevníků