Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
06 bře 2018, 15:00
Zdravím pánové, nemáte prosím někdo náhodou přední krycí plast na uchycení posuvného plexi ? Ta přední sranda, jak je na ní znak Suzuki. Polámaly se mi ty zadní packy a příchytky
Ty prachy co stojí origo, se mi nechce dávat.. Dík
07 bře 2018, 00:32
Je to pouze ozdobný kryt čtyř šroubů pro demontáž plexi, který odolává jen náporu větru, jinak nic nenese. Ty packy vzadu se při častém sundávání unaví a přestanou kryt ve spodní části držet, ale v zásadě po drobné úpravě krytu ani nemusí být funkční a spíš jen vymezují polohu. Stačí pod znakem Suzuki vyvrtat díru skrz kryt i plexi pro křapku, která potom kryt na plexi v pohodě udrží (kolík křapky je nutno trochu zkrátit aby při vysouvání plexi nepřekážel). Důležitější je uchycení dvěma vruty z druhé strany od palubky. Závity v krytu jsou jen v plastu, takže časem také odejdou, ale vyřešit se to dá opět jednoduše převrtáním děr tak aby šly vruty nahradit delšími šroubky a vlepením matek. Mám to tak poléčené už delší dobu a asi navždy. Samozřejmě nevím, jak moc máš ten kryt poškozený, takže jen tip na možnou opravu, kdyby náhodou
20180306_215421sm.jpg
20180306_214951sm.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
24 dub 2018, 17:18
Zdravím, vim že není období na psaní, ale chtěl jsem se zeptat:kdy se používá tl. power a co od toho mám očekávat? Zkoušel jsem to použít asi v 80km/h na automat a nezdálo se mi, že by to zrychlovalo
jinak než bez tl. power.
24 dub 2018, 18:05
Motor točí o zhruba tis. otáček více, tzn. že později řadí. Znát je to dost výrazně, při předjíždění třeba kamionu nebo v horách v zatáčkách. Na dálnici to ale nemá význam, konečnou rychlost to nezvýší. Je to hlavně na takové to nakopnutí při potřebě ostřejšího zrychlení, ne na trvalé ježdění.
24 dub 2018, 18:54
Tak před časem jsem zde popisoval závadu, která se mi stála loni. Ráno kouř z pod sedla a smrad spálené buzirky. Odpoledne při jízdě do servisu rachot buď z motoru nebo převodovky. Tak to prý byl regulátor napětí. Ten kouř a smrad chápu, ale nerozumím tomu rachotu. Pry to chcipalo, jak se vybijela baterka. A to jsem ji kupoval den predtim.
24 dub 2018, 19:58
Naprosto normální, pokud nedobíjíš a napětí baterie klesne pod určitou mez, tak také neřadíš, tzn jedeš na převod zařazený v okamžiku kdy to ještě šlo - většinou na těžký převod a od toho ten rachot, protože to motor neutáhne.
25 dub 2018, 17:53
Aha. Děkuji za vysvětlení. Me to stále vrtalo hlavou, proč to rachtalo.
26 dub 2018, 19:42
Díky za vysvětlení.
09 kvě 2018, 22:37
Najde se tu někdo s novým Burakem, ktereho bych mohl okouknout od A do Z a mozna se i trochu projet? Rad bych se po odmlce vratil do jedne stopy a B650 exe je jeden z mych favoritu. Vzhledem k tomu jak funguje Suzuki v CR (bez urazky majitelu), bych se rad pobavil s nejakym majitelem. Predem diky Viktor
21 kvě 2018, 16:29
Omlouvám se za off-topic, mám k prodeji Burgoše 650 Executive v perfektním stavu, najeto 5000 km, víc je v sekci bazar, včetně odkazu na fotky.
Wictor- máš SZ.
29 kvě 2018, 23:27
Zdar pánove dneska se mi stala divná věc. Ráno normálně nastartuji a začala na mně blikat kontrolka F1. Skútr jel ale neřadil ani automat ani manuál. Po vypnutí a opětovnem nastartování motoru kontrolka zmizla a vše fungovalo normálně. Nevíte čím to mohlo být? Dík za odpověď.
30 kvě 2018, 13:40
TAK TO BY ME TAKY ZAJIMALO.STEJNY PROBLEM,AKORAT SE TO STALO ZA JIZDY.SAMODIAGNOSTIKA ZADNY CHYBOVY KOD NENAPSALA,NEPOMOHLO VYPNUTI ZAPALOVANI.STALE BLIKA F1 STRIDAVE S POCTEM KM.REMEN,OZUB.SOUKOLI,SROUB DOLE-VSE NOVE,PO GO.NAJETO 1.200KM.POSLEDNICH ASI 160KM UZ NEPOCITAM,TY BYLY NA ODTAHOVCE.CEKAM NA VERDIKT ZE SERVISU.
05 čer 2018, 06:34
Zdravím všechny, a prosím o radu.
Burgman po zapnutí klíčku jen rozsvíti přístrojovou desku bez toho aby prošel jakoby kontrolou simbolů, svítí jen kotrol.mazání a dobíjeni, motor točí a nechce nastartovat.
Všemu předcházelo pořádné promoknutí v bouřce, potom celou noc motorka v deští pod plachtou, ráno start a stokilometrová cesta domů bez přerušení a naprosto v pořádku. Problém nastal druhý den ráno!
Kde hledat příčinu? Baterku jsem znova nabil o její kvalitě nemám tušeni zatím s ní nebyl žádný problém ani v zimě.
r.v.skůtru 2006
Za případné odpovědi a rady předem děkuji.
05 čer 2018, 09:10
V první řadě projdi všechny dostupné pojistky. Palivové čerpadlo slyšíš ? A jestli máš,zkus i druhý klíč.
To je prostě Burgman.
07 čer 2018, 02:57
Zdar mám 2 otázky. Co odkapáva z hadičky pod motorem umístěné před bočním stojanem? A když jedu a motor ještě není úplně zahřaty tak když prudce uberu plyn tak mi to střílí do výfuku to by asi nemělo že? Dík za odpověď