od Jarda Smid » 21 led 2018, 15:30
Tak hlásím přírustek do pytlíku s burákama s velkým B.Zabydlel se u nás jeden stříbrňák 06 s 42.500km na tachometru.Původem z Rakous,odkud ho někdo dotáhnul po nějakém karambolu k nám někdy před třemi roky.Co se týká kapot atd,tak dost toho má nového a všechno sedí jak má,nikde nic nechybí(snad),nerampluje,neodstává......Koupili jsme ho koncem roku pro manželku,kterou po úraze bolela od spojky na normální motorce ruka.I když po motorické stránce se jevil ok a historka o go "variátoru" byla sočástí prodeje,šel na celkovou kontrolu a seřízení všeho.Od předních vidlic,přez ventily,náplně,až po vým.řemene,ložisek,plast.ozubení......Pod stromeček dostal prodloužení blatníku a tašku od Givi na tunel,tak že je připravený na další porce km.Než šel na kliniku,tak jsem si trochu pojezdil,jestli se neobjeví nějaký neduh a byl jsem mile překvapený,jat motorickým,tak jízdním projevem.Majitelka se svezla zatím jen jednou,a taky spokojenost.Kdyby byl někdo z okolí na případné konzultace,rady,nebo jen moudré debaty,bylo by to fajn.Celé forum jsem prolezl,a dost toho tady pochytil.Je tu pár lidí,co něco vědí,a nenechávají so to pro sebe.Dík.Jelikož trávím většinu času mimo republiku a otočím se pomalu za vším co jede po dvou kolech,můžu říct,že po Evropě jezdí Burg.mraky,což taky napoví o jejich oblíbenosti-kvalitě.Kdyby to byly takový sypáky,jak se tady občas dočítám(většinou od lidí,co znají všechno,ale většinu z vyprávění),tak nebudou ve výrobě tolik let s minimem inovací.Ani v daleko vyspělejších a bohatších krajích nejezdí jen funglovky,ale i ty jedny z prvních modelů.Je to vše o tom jak se každý k dané věci chová a dá jí co potřebuje.Tak ještě jednou dík všem,co si dají tu práci s tím podělit se tu o svoje zkušenosti,nápady a rady.Všem hezký den a snad už brzy na sebe někde po cestě mávnem. Ahoj Jarda.