Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
16 říj 2017, 22:12
Ahoj,
tak jsem se rozhodl Buráka po dlouhém přemýšlení taky koupit. Rád bych to stihl do konce roku dokud ty ceny jsou trošku dole (nebo aspoň dokud si myslím, že to tak funguje).
Rád bych se zeptal na co si dát pozor a od jakého roku výroby kupovat. Po přečtení a proklikání všech stránek nejrizikovější jsou modely do roku 2004 s tím, že se asi nevyplatí dovoz ze zahraničí.
Určitě se budu snažit koupit něco s řádnou servisní knížkou, ale byl bych rád za radu jaký ročník tedy brát a jaký ne.
Také by mě zajímalo kolik najetých km je v pohodě a kolik je zase příliš, že by to byl risk. Bohužel nemám žádného známého co by se v tom aspoň trochu orientoval a upřímně já jsem taky laik. Mám obavy aby mě někdo nenatáhl při koupi.
Sleduji aktuální inzeráty na prodej, ale je jich tak moc, že jsem nakonec nerozhodný:). Představoval bych si max do 85 tisíc ojetou.
Mohu se tedy zeptat Vás zkušenějších na si dát pozor, popřípadě jak co nejlépe koupit?
Děkuji za určitě přínosné rady a přeji hezký zbytek večera:).
17 říj 2017, 14:13
Na toto je těžká odpověď. Přečti si něco předchozího. Nejlepší je od prodávajícího ,který koupil buráka tady. Jsou lidi, kteří koupili a jen mění olej a dolévají benzín a jsou tací ,kteří jezdí se začátku sezony a druhou půlku opravují. Prostě trefíš na mazla , nebo na soumara co jen jezdil a jezdil a třeba se ani neměnil olej . Při koupi to prostě nepoznáš. Samozřejmě omlácenost a opotřebovanost poznáš a podle toho si děláš obrázek jak se s burákem zacházelo. Do té druhé skupiny patřím já. Skútr naleštěný jak z výlohy. Sem tam malinko škrábnutý. Prý před 3 tisíci km výměna řemene jen sednout a jezdit. Při stočtyřiceti mi praskl řemen, kompletně se vše kouslo , ale ustál jsem to. Kompletní oprava. Nechci tady psat co jsem už měnil. Ale přesto všechno jsem rád ,že ho mám. Když jede je to paráda , ta akcelerace, mohutnost ,stabilita asi bych neměnil. S najetýma kilometrama je to těžko. Já koupil ,že má 38000km.Věřit ,nevěřit ? Já samozřejmě nevěřím poněvadž je to ital. Ale to co Ti tu píšu není jen o burákovi ,ale týká se to všeho co jezdí nejen na dvou kolech.
17 říj 2017, 14:37
Je to jak píše zdenym. Já mám už druhého v pořadí. První byl bez problému u druhého se mi už taky podělalo kdeco, ale jsem spoky! Je to o pocitu!
Když to jezdí nemá to chybu. Odhadnout se to nedá! Buď máš při koupi štěstí anebo to musíš vychytat! Je těžké říkat na co si dát pozor když to nejdůležitější a to je CVT se stejně poznat nedá. Anebo koupit funglovku nechat čtyři roky a vyměnit!
17 říj 2017, 14:56
Děkuji za rady, mohu se zeptat kolik stojí oprava cvt kdyby náhodou ?:D hodně se mi líbí burák na stránkách prodejce mototrade. Je tam jede za 73900kc a najeto teda prý 31 tis. Ale přijde mi to jako věrohodný obchod máte zkušenosti někdo?
17 říj 2017, 15:11
Podle fotek vypadá opravdu hodně zachovale, rozhodně by stál za obhlídku a vyzkoušení
17 říj 2017, 17:12
A myslíte, že ročník 2006 není starý? Je to přeci jen 11 let.
17 říj 2017, 17:31
Já jsem ročník 63 a nepřipadám si starý! Ne vážně, je to kus od kusu. Taky mám k6 a vypadá moc dobře. Horší to může být s tím co není vidět, ale do toho nevlezeš. Oprava CVT může vyjít různě podle toho co je potřeba vyměnit a taky podle toho kam si to dáš opravit. Mě odešel řemen + repas primární hřídele, ozub. kola a ložiska a bylo to za 22tis.! Ale ne v suzuki tam by to bylo jednou tolik minimálně. Kupoval jsem to s tím, že když se to pose.. tak to za to dám a ono to tak bohužel i vyšlo! Ale teď už zase jezdím a je mi hej!
17 říj 2017, 18:08
Setik-u za komplet opravu v servise Suzuki jsem dal 38000 kč. Povozil jsem se pětset km a prásk přestalo fungovat řazení. Oprava by byla hotová za dva dny , ale v servise burák stál dva měsíce.
17 říj 2017, 19:04
Mám dost obavy abych nekoupil za 74 tisíc a na příští sezonu do toho napařím dalších 40 na což bych asi ani neměl na jednorázovou pálku takhle.
19 říj 2017, 19:38
Setik píše:Mám dost obavy abych nekoupil za 74 tisíc a na příští sezonu do toho napařím dalších 40 na což bych asi ani neměl na jednorázovou pálku takhle.
Tak s tím raděj počítej
-- 19 říj 2017, 19:41 --
Opět problémy. Řeším potíže s čidlem škrtících klapek a jejich seřízením. Není tady někdo,kdo by mě za úplatu zapůjčil diagnostiku OBD pro Suzuki ? Nebo neválí se někomu bezúčelně doma ?
20 říj 2017, 16:49
Prosím opět o radu, chci si na akumulátor přidělat od Optimejtu kabel s očkama a konektorem na připojení zásuvky, abych mohl nabíjet bez zap.klíčku. Potřebují vědět, jestli musím ty očka přidělat na ty první šrouby co jsou na té krabičce na krytu akumulátoru nebo je musím přidělat na akumulátor?
20 říj 2017, 20:30
Já jsem je přidělal na akumulátor!
21 říj 2017, 06:39
Tak, na akmulátor to je zicher.Všetky zásuvky 12V ktoré používam v zime aj na nabíjanie som pripojil priamo na batériu,samozrejme cez poistku.
21 říj 2017, 12:18
Rosi 45 chci se Tě optat. Prosim tě jak dopadla ta oprava ,tedy výměna těsnění pod hlavou. Musel jsi vyndat motor , nebo stačilo ho jen spustit ?
22 říj 2017, 08:36
Zaregistroval jsem jeho odpověď na Maxíci.cz, tak předávám, kdyby se neozval:
Re: B650 - těsnění pod hlavou
Příspěvekod Rosi50 v pát 15. zář 2017 17:40:54
Pro majitele buráků. Jde to celkem v pohodě. Je třeba sundat přední plasty a ten nášlapový nad motorem.