Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
05 říj 2017, 23:31
Zdravim vsetkych. Riesim taku malu dilemu a potrebujem trochu "postrcit". Burgman 650, to je laska na prvy pohlad. Teraz mam moznost presedlat z cinskej 50,vecne pokazenej. Trochu som vstrebaval info. Takze by som potreboval vediet, ci Burgos od roku 2006 a najazd 30000 je vela. Pri kolkych km predpisuje vyrobca vymenu remena? Inac to vlakno je pre mna tak na tyzden citania.
06 říj 2017, 05:39
Takovýto Burgman si dovolím říci neexistuje. (30000km : 12sezón =2500km ročně)
Leda by těch 12let strávil v Tibetu, tam se totiž jenom medituje a nejezdí.
Samozřejmě u Burgoše původem z jihu EU je možné natočit na display cifru velmi lahodící Českému venkovanovi.
06 říj 2017, 05:43
Pokud chceš mít klid, tak vybírej jen ze strojů s českým původem a doložitelnou servisní historií nebo aspoň prověřených několikaletým provozem u nás od členů SF.
06 říj 2017, 06:58
crhy píše:Samozřejmě u Burgoše původem z jihu EU je možné natočit na display cifru velmi lahodící Českému venkovanovi.
Tak tak. Pasu teď po nějakém zachovalém Silverwingovi a je jich dost, ale drtivá většina z Itálie. Tak jsem si volal do Hondy, jestli se dá napíchnout na počítač a zjistit skutečné kilometry ne to co svítí na budíku a prý se skutečnost zjistit nedá
Podobné to bude asi i u Suzuki.
Už jsem reagoval na pár inzerátů, ale nic mě netlačí takže jak jsem zjistil, že je to přitaženka z jihu dal jsem od toho raději ruce pryč ...
06 říj 2017, 12:32
Nemáte prosím někdo spojení na toho p. Cibu? Zkusil bych se s ním domluvit na servisu. Děkuji Radek
06 říj 2017, 12:36
Je tady pořád ještě registrovaný tak zkus SZ, má v profilu i telefon.
07 říj 2017, 22:24
Zdravím, mám dotaz na to manuální řazení, řadí se pod plynem nebo se musí řadit s ubráním plynu? Když jsem to zkoušel a uhrál jsem plyn, tak po ubrání plynu motor brzdí, tak si říkám, že by bylo lepší řadit pod plynem, jen mám strach, abych to nepodělal, proto se raději ptám .
09 říj 2017, 17:38
Tak sa este spytam, co este okrem remena moze pohnevat na Burgmanovi? Tazko je vyberat, na mladsie rocniky jednoducho nemam. Ak by som kupil a hned vymenil remen, to by slo. Ci?
Odoslané z Redmi 3S pomocou Tapatalku
09 říj 2017, 18:56
Mirsil děkuji.
09 říj 2017, 23:53
To Prixor:
S rozebráním variátoru (už jenom než se k němu dostaneš) je tolik práce, že se vyplatí udělat jeho kompletní repas tzn. nejen výměnu řemene, ale i minimálně výměnu všech ložisek a gufer a podle stavu i plastových převodů řazení případně i repas primární hřídele - pokud jsou zlikvidovaná pera a drážky. U starších ročníků než 2005 byl ještě častým problémem dieselefekt (klepání při volnoběhu), který se řešil přípravkem od Ciby. U B650 z Itálie můžeš počítat s nájezdem 10 až 15tis. km ročně i když mají na tacho 30tis. a při těchto nájezdech už u starších ročníků může odejít cokoli. Např. nepatřičně mrňavá ložiska předních kol u 280kg skůtru už od 60tis. km. Několikrát se objevil i problém s vypálenými kontakty spínací skříňky. Rozhodně se vyplatí raději počkat, přišetřit a koupit co nejnovější ročník a pokud možno něco věrohodnějšího než to co se tahá z Itálie
Ale spíš by na Tvou otázku měli reagovat ti co také chtěli ušetřit a mají bohatší zkušenosti.
10 říj 2017, 19:11
crhy píše:Takovýto Burgman si dovolím říci neexistuje. (30000km : 12sezón =2500km ročně)
Leda by těch 12let strávil v Tibetu, tam se totiž jenom medituje a nejezdí.
Samozřejmě u Burgoše původem z jihu EU je možné natočit na display cifru velmi lahodící Českému venkovanovi.
Proč by takový stroj neexistoval???? Já mám osobní zkušenost,že při shánění motorky v roce 2013 se najednou na inzerci objevil Burgmann 650 Exe r.v. 2007 s nájezdem
1890 km. Okamžitě jsem mu volal,že ho beru a závazně objednávám a jedu pro něj.
V roce 2007 skutra objednal nového v Německu v červené barvě pro svoji manželku. Ta než se stačila se skutrem sžít, pánovi utekla z manželství a skutr mu zůstal. Občas na něho sedl a projel ho,ale v roce 2013 se rozhodl prodat.
FOTO 1FOTO 2
10 říj 2017, 19:26
Tomu říkám obrovská klika!
Určitě výborný kup, akorát takovýto se v inzerci objeví velmi, velmi sporadicky a je hned fuč... (navíc jistě nebyl z nejlevnějších)
16 říj 2017, 11:56
Taky jsem koupil zánovního Buráka r.v. 2011 najetí 6900 km prolétl jsem ho křížem krážem a podle vzhledu vypadá téměř jako nový a podle všech technických kontrol to vypadá ,že to bude asi pravda. Myslel jsem si , že budu mít klid a na obzoru asi nějaký problém, zatím jsem najezdil asi 500 km a žádný problém až dnes jsem po ránu nějaké popojížďky cca 60km a při příjezdu k domovu na křižovatce to při volnoběhu začalo kolísat mezi 1000 ot a tím prvním dílkem , když jsem se rozjel tak to zaškubalo rozsvítil se mi symbol klíček (imobilizer), pak zhasl a normálně jsem dojel domu až do garáže. V garáži jsem to nechal běžet na volnoběh a kolísání pokračovalo a všiml jsem si toho, že kolísá svítivost kontrolek i světel. Co to může být, to relé co tady někteří řešili nebo baterka anebo palivo, nemáte někdo stejnou zkušenost, díky za každou radu.
Tak snad jsem na to přišel, prodejce měnil akumulátor, ještě mě na to upozorňoval, tak jsem se mrknul, jestli je vše dotaženo, tak jak má a přišel jsem na to, že na kostře je nějaký běžný šroub s konusovou hlavou a ještě moc dlouhý, takže se to nedalo utáhnout a kostra byla volná. Tak jsem šroub vyměnil dotáhl a šlape to jak má, tak snad to bylo ono.