od apavka » 16 říj 2017, 11:56
Taky jsem koupil zánovního Buráka r.v. 2011 najetí 6900 km prolétl jsem ho křížem krážem a podle vzhledu vypadá téměř jako nový a podle všech technických kontrol to vypadá ,že to bude asi pravda. Myslel jsem si , že budu mít klid a na obzoru asi nějaký problém, zatím jsem najezdil asi 500 km a žádný problém až dnes jsem po ránu nějaké popojížďky cca 60km a při příjezdu k domovu na křižovatce to při volnoběhu začalo kolísat mezi 1000 ot a tím prvním dílkem , když jsem se rozjel tak to zaškubalo rozsvítil se mi symbol klíček (imobilizer), pak zhasl a normálně jsem dojel domu až do garáže. V garáži jsem to nechal běžet na volnoběh a kolísání pokračovalo a všiml jsem si toho, že kolísá svítivost kontrolek i světel. Co to může být, to relé co tady někteří řešili nebo baterka anebo palivo, nemáte někdo stejnou zkušenost, díky za každou radu.
Tak snad jsem na to přišel, prodejce měnil akumulátor, ještě mě na to upozorňoval, tak jsem se mrknul, jestli je vše dotaženo, tak jak má a přišel jsem na to, že na kostře je nějaký běžný šroub s konusovou hlavou a ještě moc dlouhý, takže se to nedalo utáhnout a kostra byla volná. Tak jsem šroub vyměnil dotáhl a šlape to jak má, tak snad to bylo ono.