Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
21 kvě 2017, 19:18
Ano, tak je to v manuálu
22 kvě 2017, 18:54
Zdravím všechny vespolek! Je tady mezi vámi někdo komu dělal p. Ciba repasi cvt a má už od té doby najeté nějaké km ? Zajímá mě jestli to něco vydrží anebo ne. Děkuji za odpovědi!
22 kvě 2017, 20:01
Spíš bych se zeptal jestli je tady někdo, komu to od Ciby nejezdí
Já mám přes 20 tisíc a v pohodě.
22 kvě 2017, 21:09
V čem spočívá ten repas cvt, jestli by se mohl někdo rozepsat, díky
22 kvě 2017, 22:14
Domnívám se, že tady toho o CVT bylo napsáno dost a dost. Řekl bych tak dobrá třetina příspěvků .
22 kvě 2017, 23:00
To asi jo, ale v tomhle bordelu kde je všechno na jedný hromadě mě to nebaví hledat, možná když se budu nudit, díky
22 kvě 2017, 23:06
Psal jsem ti o tom dlouhý článek,ale poslední měsíc to vyhazuje po přidání příspěvku chybu a vše je v čudu, stalo se mi to už asi 10x,takže reakce na příspěvky jsou mrtvé protože to nejde komentovat!! Jinak už je tu toho pravdu dost a těžko se hledá něco na přímo. Je potřeba přečíst vše a dělat si poznámky, na konci to všechno dostane vysvětlení
. Člověk se dozví i to co přijde až časem a už tě to nepřekvapí
23 kvě 2017, 18:07
Rosi45 píše:Spíš bych se zeptal jestli je tady někdo, komu to od Ciby nejezdí
Já mám přes 20 tisíc a v pohodě.
Rosi45 chtěl jsem vědět jestli tady někdo je i když více těch co to u něho měli je asi na Maxíkách! Ale i tak díky za odpověď! Teď už jenom čekat kdy se na mne dostane, protože letos je nás prý nějak hodně!
-- 23 kvě 2017, 18:10 --
Wáca píše:V čem spočívá ten repas cvt, jestli by se mohl někdo rozepsat, díky
Wáca Repas spočívá v tom, že ti tam vymění co je potřeba a že za to dáš půlku než kdyby jsi si to koupil nové u pana Suzukiho!
A vo tom to je!
23 kvě 2017, 21:31
...takže si ty věci musí vyrábět sám co jsou potřeba, když to repasuje za půlku. Já si teda všechno dělám na moto sám a po burgmanu pokukuji, tak mě to zajímá v čem to spočívá. Na youtube jsem koukal na videa kde se hrabou v CVT a krom vyčištění a výměně plastového ozubení jsem nic extra neviděl, proto se ptám.
23 kvě 2017, 21:48
A co takhle ložiska, pero na primární hřídeli, řemen a další komponenty. Ta plastová kolečka nejsou odrbaná pro nic za nic... Většinu roztrhnutých řemenů,má dle mého soudu na svědomí zadřené ložisko. Je třeba pochopit fungování cvt.
24 kvě 2017, 11:08
Tak ložiska a řemeny to jsou spotřební věci. Pero na hřídeli je taky drobnost, co nestojí svět. Výměnu těchto věcí zvládne zručný člověk si myslím bez problému, kor když jsou na youtube videa. Proto si myslim že Ciba nebo jak se mu tady říká, nemá jen tak vysokou hodinovou mzdu jako v servisech a dostane se tak na slušnou cenu.
má tady také profil, nebo email na něj někdo ?
24 kvě 2017, 11:21
Jsi si jist, že víš jaký řemen se do BG 650 používá?
24 kvě 2017, 11:22
Má tu profil, stačí napsat SZ
24 kvě 2017, 11:45
Wáco,prosím tě. Podívej se na ty "spotřební" věci na PartsDepot který tady máme. Řemen jen s obtížemi seženeš za míň než 14 tisíc,podívej se kolik stojí ta blbá plastová kolečka,jedno ložisko je bez úprav nenahraditelné a o peru na hřídeli ti vykládat nebudu,protože o tom nic nevíš.
Nelobuju tady za Cibu ! Nemám důvod,ale CVT se svojí řídící jednotkou a množstvím čidel,není variátor s gumovým řemenem,válečky,pružinkami a odstředivou spojkou. Ten jsem si opravoval také sám - s prstem v nose. B650 je ale malinko jiná liga.
Naposledy upravil
Rosi45 dne 24 kvě 2017, 11:48, celkově upraveno 2
24 kvě 2017, 11:47
A proto ho všichni tak milujeme