Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
06 říj 2009, 10:48
Miky, chybička se vloudila ale spojka v oleji je. To je ta náplň tzv. převodovky. A dává se tam mot. olej určený pro motorky resp. mokré spojky, tedy ten co do motoru. No a rozvodovka je v tom rameni a tam patří převoďák.
06 říj 2009, 15:22
B650 ma normalni variator a nebo nakej typ automaticke prevodovky? Prekvapily me ty ovladaci prvky na riditkach nahoru/dolu.
06 říj 2009, 16:00
Vitas: Klasicky variator to neni. Jsou tam serva a je to rizene elektronicky krokove. Hodne zjednodusene receno.
06 říj 2009, 18:11
Jak pracuje variator u B650 je mozne videt
zde
06 říj 2009, 19:57
v principe je to klasicky variator doplneny len o ten krokovac
06 říj 2009, 21:26
Je to klasicky variator, ale remen skace o dane prevody, ne uplne plynule?
06 říj 2009, 22:06
V případě použití automatu plynule, na manuál ve stupních. Systém má samostatnou řídící jednotku, která prostřednictvím čidel, která snímají rychlost, zatížení, potřebu zrychlení nebo naopak zpomalení nastaví optimální převod. Navíc lze zapnout sportovní režim, kdy se motor točí o cca 1000ot. výše.
06 říj 2009, 23:52
SB650 má mokrou spojku vejde se tam CCA 0,36L oleje

je v levo po sundání levého podběhu najdeš napoušteci a vipouštěcí otvory já tam dávám převodák PP90

a mám na to takovou velkou stříkačku protože jinak se tam ten olej nedostane
07 říj 2009, 08:09
Cyclops píše:SB650 má mokrou spojku vejde se tam CCA 0,36L oleje

je v levo po sundání levého podběhu najdeš napoušteci a vipouštěcí otvory já tam dávám převodák PP90

a mám na to takovou velkou stříkačku protože jinak se tam ten olej nedostane

Diky za radu, konecne nejaka konkretni.
Orinox
07 říj 2009, 08:33
Cyclops píše:SB650 má mokrou spojku vejde se tam CCA 0,36L oleje

je v levo po sundání levého podběhu najdeš napoušteci a vipouštěcí otvory já tam dávám převodák PP90

a mám na to takovou velkou stříkačku protože jinak se tam ten olej nedostane

Václave Ty jsi hazardér,do spojky patří motorový olej a do tý zadní převodovky převodová 90 ,ale hypoidní.
07 říj 2009, 09:31
Ještě pro úplnost ten motorák by měl mít normu T 903, tzn. určený pro mokré spojky. Je to v návodu. A do toho převodu musí splňovat GL 5. Náš český PP 90 je jen GL 4. To vše jsou rozdíly, které sice krátkodobě nic nezničí ale při dlouhodobém používání životnost určitě neprodlouží.
09 říj 2009, 21:22

No to sem hovado ja nevím kde sem na ten převodák přišel

hned zejtra ho vipustím
09 říj 2009, 21:38
Tak sem ted koukal do českého manualu

a tam píšou že do spojky patří

PŘEVODOVÝ OLEJ
Používejte kvalitní motorový olej SAE
10W-40 multigrade.
Tak ted sem z toho jelen
09 říj 2009, 21:44
Proto měla ta spojka takovej divnej zvuk
09 říj 2009, 21:53
že by špatný překlad EN/CZ ??