zdenyn píše:Když mi v loni praskl řemen , tak se kousla i převodovka a zadní kolo se zablokovalo. Výměna řemene a plastového ozubení plus všechny ložiska stálo 38 000 kč. Roztržený řemen vlétl mezi ozubené soukolí, motor se okamžitě zastavil, kolo se přestalo točit a po silnici jsem jel možná dvacet metrů na smyka.
Zdenym: Kolik jsi na tom měl najeto když se ti to stalo? A oprava proběhla kde? Mě se kolo točí normálně, motor běží, reaguje na plyn, ale kolo nic!
-- 12 kvě 2017, 16:21 --
Rosi45 píše:Většinou to bývá tak,že se kousne ložisko a následně se rozerve řemen.
Stejně nechápu,proč jsou takové potíže u Burgmanů,když ta stejná převodovka je v Suzuki Swift. Možná bych se zkusil zeptat na řemen a jeho použitelnost ve skůtru v autorizovaném autoservisu.
Někde jsem o tom řemenu taky kdysi četl, že to používají hoši v Rusku, ale asi by to chtělo znát přesně typ převodovky z toho Swiftu, který tam pasuje. Měl by snad vyjít na 3500kč. To by ale bylo od pana Suzukiho dost hnusné jednání co se týká prodeje jednoho řemene za dvě velmi odlišné ceny!