Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod z0diaC » 28 dub 2017, 13:48

U mého Burgmana jde benzínové čerpadlo slyšet naprosto zřeteleně ... nevím jak u 650 ale u mé 250 po sepnutí klíčku natlačí benzín - při delším stání jakoby párkrát "zacvaká" .... myslím,že jestli čerpadlo tlačí jde zjistit jednoduše ... odpojit palivovou hadici od karburátoru/klapky a zapnout klíček ... ale možná je to u 650 jinak - za to neručím ..... mj. jsem taky z UH :-)
Uživatelský avatar
z0diaC

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 52
Registrován: 06 srp 2012, 12:23
Bydliště: Uherské Hradiště
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN250
Tuning / úpravy: LeoVince 4Road, vyhřívané hefty Oxford,alarm

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod fofo44 » 28 dub 2017, 14:46

U B650 počuť palivové čerpadlo úplne jasne. Keď je relé ok tak to bude to čerpadlo.
fofo44

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 31
Registrován: 27 kvě 2011, 09:22
Bydliště: Detva
Skútr / moto: Burgman 650 Executive K5

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod zdenyn » 29 dub 2017, 10:48

Hoši díky za postřehy a odpovědi. Pokusím se zapojit čerpadlo na přímo. A ještě propískám měřákem dráty od relátka po čerpadlo.

-- 29 dub 2017, 17:09 --

Ještě před hodinou jsem byl úplně zoufalí a nevěděl jak dál. Jedním drátem mi od relátka nešel proud. Vytahl jsem i čerpadlo s nádrže. Teď pozor - zapojil jsem ho napřímo a fungovalo. Hoši to čerpadlo není slyšet, jen jsem v rukou cítil ,že jede. Sebral jsem to relátko a šel za kamarádem ať mi ho překontroluje. Je v pořádku. Poradil mi jestli mám přesně zapojený alarm. Nacpal jsem všechno do nádrže , zapojil a všiml jsem si že jeden káblík od alarmu není fakt tam ,kde má být . Zapojím nakopnu a jede to jak z praku. Ale pánové to čerpadlo není fakt slyšet. Mám K8. Ale přesto vám moc děkuji za pomoc ,ochotu a fakt se mi lepší dělalo. Ten nezapojený alarm blokoval cestu mezi relátkem a čerpadlem.
zdenyn

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 27 dub 2017, 09:53
Bydliště: Ostr.Nová Ves
Skútr / moto: Burgman 650 K8

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Rosi45 » 29 dub 2017, 20:30

Ach ty alarmy. Já ho po odtahu z Vyškova za 6 litrů - vyhodil. Nakonec to sice bylo vypálenou spinačkou, (na K8 :D ),ale mám o event.problém míň.
Čerpadlo slyším sem tam. Slyšet je cvaknutí relé při natlakování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod zdenyn » 30 dub 2017, 17:13

Nastoluji další problém. Dobíjení, dobíjení , dobíjení.........Testoval jsem dobíjení podle článků - Honda VFR diagnostika dobíjení a podle článku - Testovací diagram dobíjení moto baterií. Všechno mi ukazuje ,že je moje dobíjecí soustava v naprostém pořádku. Dobíjení mi ukazuje 13,9V a to se zapnutýma světlama ,hefty, sedlem i blinkry. Ale jak vyjedu na cestu a po kilometru zastavím a přeměřím dobíjení ,tak mimultimetr ukáže 11,5V. Už se mi stalo ,že jsem ani nenastartoval. Třeba ,když jsem jel s benzinky. Už jsem dvakrát měnil usměrňovač. Naposledy před rokem. A když vás napadne stator ,tak ten jsem taky měnil. Napadá mě znova regulátor ,že by se po zahřátí nějak změnili jeho vlastnosti. Ale když ho zahřeji v garáži pořád dává těch 13,9V. Nemáte někdo zkušenost regulátory Elesys ? Od českého výrobce. Poraďte !
zdenyn

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 27 dub 2017, 09:53
Bydliště: Ostr.Nová Ves
Skútr / moto: Burgman 650 K8

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod JardaB » 30 dub 2017, 18:13

Jak je to přesně ? Pořád aby si člověk něco domýšlel a pak má radit ! Dobíjení ukazuje 13,9 V ... na skůtru nebo dobíječka ? Jak je ta baterie stará ?
Zatím tomu rozumím tak, že běžící motor na místě - nabíjí 13,9V a dtto za jízdy 11,5 V. Trochu mu ubere to startování ... u staré baterie ?? ... a co kontrola po delší jízdě (1 hod.) . Jsou v provozu nějaké další spotřebiče ?
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Rosi45 » 30 dub 2017, 18:29

Dobíjí nebo nedobíjí ? Se z toho zblázníte :roll:
Tohle je tak složitý a přeelektrizovaný skútr, že pokud budete hledat, tak už nebudete dělat nic jiného. Vím o čem píši :mrgreen:
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Rejdik1 » 30 dub 2017, 20:20

Ahoj lidi, potřeboval bych malou radu. Dnes jsem měl dole pravý zadní blatník kvůli montáži odskoku na zámek a koukal jsem ze na té pravé straně vepředu jak začíná blatník je nějaký malý váleček jak filtr od benzínu to vypadá ze strany od řídítek má připojenou hadičku ale dozadu hadička už chybí je tam jen holá příruba z toho válečku. Neměl jsem to dále rozdeklované tak nevím k čemu to vede. Co to je? co mi tam chybí zapojený? jinak s jedná o B650 K5
Rejdik1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 05 pro 2010, 10:22
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: X9 500 SL, Evo, B650, BMW C 650 GT, ADV 350

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod zdenyn » 01 kvě 2017, 15:02

JardaB je to s tou elektrikou jak říkáš či píšeš. Dobíjení ukazuje na multimetru 13,9V.Na místě dobíjí jak píšu 13,9V.Stačí ujet cca 1km a při přeměření dává regulátor 11,5. Když ujedu třeba 50 km, tak dává stále 11,5 a vypnu li motor , nenastartuji , protože baterka má taky 11,5V. Baterka se po několika hodinách vzpamatuje a stoupne proud na svoji hodnotu (bez dobíjení) 12,5V , tak nastartuji a dobíjení dává svých 13,9. Odjedu , zastavím a dává dobíjení 11,5V.V provozu jsou jen ty spotřebiče , které se nahodí při startu (světla přední a zadní, nějaké relátka, čerpadlo, prostě co je nutné pro provoz). Doma nastartuju ,nechám vrčet dokud se nezahřeje a roztočí se větřák na chladiči tak stále 13,9. Mám tam standardní usměrňovač za 3500 kč. Je možné ,že by mi to samé udělal už po druhé ?Jsou ty usměrňovače dobré ? Používáte je ,nebo bude dobrý ten Elesys ? Pravdě podobně mě nezbyde než zase koupit nový usměrńovač.

-- 01 kvě 2017, 15:09 --

Rejdik 1 Vím co myslíš. To je odvzdušňovací zpětná klapka přímo od nádrže .Stama prakticky nic nejde jen vydává občas takový zvuk. Já to tam měl trochu od výparů vlhké , tak jsem tam přidal hadičku.
zdenyn

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 27 dub 2017, 09:53
Bydliště: Ostr.Nová Ves
Skútr / moto: Burgman 650 K8

Burgman 650 rv. 2003

Příspěvekod peta.dobs@seznam.cz » 01 kvě 2017, 16:12

Ahoj skutraci, prvni letosni vyjizdka a hned vyskocila chyba F1 tachometr ukazuje 0 km. variator jede jemom jako na 1rychlost, ale neřadi, kdyz se tachoš chytne tak ukazuje rychlost a Burak jede, pak to spadne zase na nulu a neřadi, netahne. diagnostika - chyba C53
DEKUJI za rady PEŤAN
peta.dobs@seznam.cz

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 01 kvě 2017, 15:33
Bydliště: Bílovec
Skútr / moto: burgman 650

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod JardaB » 01 kvě 2017, 18:00

Zdenyn:
To je oříšek ... tedy regulátor nebo alternátor se chová za jízdy jinak než na stojícím stroji - nebo se chová divně baterie. A přitom baterie se udrží "nabitá" za běžného provozu (mimo těsně po skončení jízdy). Nenapadá mne nic jiného než vylučovací metoda - projít veškerou sovisející kabeláž (odpojit a zapojit konektory - stříknout nějakým kontaktolem (vibrace něco rozpojí ?)) postupně měnit regulátor a baterii.
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod zdenyn » 01 kvě 2017, 18:39

JardaB.Přesně jsi to pochopil. Zítra zajedu na radu ke známému co dělá auta. Je přes elektriku. Asi se to bude muset udělat jak píšeš. Baterka a regulátor. Rozpojování, čistění, měření atd. už mám za sebou. Mám i nový stator. Teda už namontovaný. Ještě mě velice zajímá jaký usměrňovač koupit. Zda klasický JMT ,který se běžně montuje (už mi odešli dva a jeden z nich explodoval), nebo ten Elasys. Nemám sním zkušenost a jelikož nikdo nereaguje ,tak se spojím s výrobcem a prodebatuji to s něma . Mají tam mejlovou poradnu.
zdenyn

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 27 dub 2017, 09:53
Bydliště: Ostr.Nová Ves
Skútr / moto: Burgman 650 K8

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Rosi45 » 01 kvě 2017, 21:39

C53 - selhání snimače CVT ,ale většinou mechanický problém CVT. Zítra mrknu do chybovníku.

-- 02 kvě 2017, 18:36 --

Tak jsem kouknul do svého chybovníku a je to,jak jsem psal o příspěvek výše.Zkontroluj v první řadě - stop bolt šroub zespod CVT,potom čidlo z boku CVT a motor řazení. Stalo se to naráz,nebo se to ohlašovalo třeba špatným řazením zejména po rozjezdu a nebo jinak ?
Ale jsou tady fundovanější borci na CVT než já. Třeba se ti ozvou,ale všechno už se tady řešilo. Bohužel vlákno je totálně nepřehledné,tak zkus použít "hledat" a uvidíš.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod peta.dobs@seznam.cz » 03 kvě 2017, 19:37

sroub CTV je ok.Cidlo zboku vypada taky ok. ale jak ho mam zkontrolovat, vizualne nebo se podivat pod tu manzetku? a motor razeni? zjistil jsem ze error C53 je porucha/chyba senzoru rychlosti CTV. Takze je to to cidlo co je vzadu na leve strane pod plastovym krytem nad prevody?
peta.dobs@seznam.cz

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 01 kvě 2017, 15:33
Bydliště: Bílovec
Skútr / moto: burgman 650

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod fofo44 » 03 kvě 2017, 19:45

Skus to cidlo skontrolovat podla tohto navodu. Ale pravdepodobnejsie je to chyba CVT.
Obrázek
fofo44

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 31
Registrován: 27 kvě 2011, 09:22
Bydliště: Detva
Skútr / moto: Burgman 650 Executive K5

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron