od zdenyn » 01 kvě 2017, 15:02
JardaB je to s tou elektrikou jak říkáš či píšeš. Dobíjení ukazuje na multimetru 13,9V.Na místě dobíjí jak píšu 13,9V.Stačí ujet cca 1km a při přeměření dává regulátor 11,5. Když ujedu třeba 50 km, tak dává stále 11,5 a vypnu li motor , nenastartuji , protože baterka má taky 11,5V. Baterka se po několika hodinách vzpamatuje a stoupne proud na svoji hodnotu (bez dobíjení) 12,5V , tak nastartuji a dobíjení dává svých 13,9. Odjedu , zastavím a dává dobíjení 11,5V.V provozu jsou jen ty spotřebiče , které se nahodí při startu (světla přední a zadní, nějaké relátka, čerpadlo, prostě co je nutné pro provoz). Doma nastartuju ,nechám vrčet dokud se nezahřeje a roztočí se větřák na chladiči tak stále 13,9. Mám tam standardní usměrňovač za 3500 kč. Je možné ,že by mi to samé udělal už po druhé ?Jsou ty usměrňovače dobré ? Používáte je ,nebo bude dobrý ten Elesys ? Pravdě podobně mě nezbyde než zase koupit nový usměrńovač.
-- 01 kvě 2017, 15:09 --
Rejdik 1 Vím co myslíš. To je odvzdušňovací zpětná klapka přímo od nádrže .Stama prakticky nic nejde jen vydává občas takový zvuk. Já to tam měl trochu od výparů vlhké , tak jsem tam přidal hadičku.