Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
23 úno 2017, 19:50
Manuál pěkný, hodně podrobný, ale taliánsky neumím. Po formátu telefonu jsem přišel o CZ manuál, ovšem byl cca.60 stránkový,ne 600, máte někdo tento rozsáhlý v češtině?
-- 23. 2. 2017 20:04 --
Chci nějak řešit držák telefonu, byl bych rád kdyby jste přidali svoje fotky držáků, nechci laborovat a bát se o telefon při jízdě,tak si raději nechám poradit.Zásuvku si předělám na použitelnou někam jinam, nebo snad existuje tak mělká zástrčka aby šly zavřít dvířka?
28 úno 2017, 21:07
Vyzerá to ako hračka ktorá nič neudrží a nebudí to dôveru.Ale asi zdanie klame.Aspoň s tej fotky to nevyzerá že to nič neudrží a už vôbec nie na skútri.
Ako sa to upína a ten kĺb kde má protikus? Strašná fotka.
28 úno 2017, 21:38
Hračka od RAMu ? Tak to ani omylem. Jedni z nejlepších, ale i nejdražších.
01 bře 2017, 18:55
Taky jsem tomu nevěřil, že to něco udrží, ale opak je pravdou. Ty gumy se zakousnou do mobilu a nejde ani vytáhnout, když to neotevřeš. Zkoušel jsem ho vyklepat a nehnul se ani o milimetr. Přežil by v pohodě i pád.
Tady ho mají za polovic, jen nevím jaký jsou tam ty gumy, to víš čína.
http://www.volumerate.com/product/iztoss-mp1011-b-universal-5v-2-1a-motorcycle-scooter-usb-charger-socket-x-grip-phone-cradle-holder-844419427
01 bře 2017, 18:58
Objednám tento za 15€, mrknu na to doma na PC, jestli tam nemají ještě něco dalšího potřebného a objednám,diky
02 dub 2017, 13:02
Ahoj, prosím, co znamená na přístrojovce v panelu zařazených rychlostních stupňů ta signalizace úplně vpravo - zelené "OD"?
02 dub 2017, 17:28
Nejtěžší převod, ideální na dálnice nad 110km/h při ustálené rychlosti, pokud nepotřebuješ akcelerovat. Na automat při stovce motor točí 4000 ot/min, na manuál OD točí 4000 při 110km/h takže klesá spotřeba oproti automatu. Říkám tomu dálniční šestka
02 dub 2017, 17:38
Tak tímto nedisponuji :Ď a potřebu řadit další rychlost mám poměrně často
02 dub 2017, 20:23
mirsil píše:Nejtěžší převod, ideální na dálnice nad 110km/h při ustálené rychlosti, pokud nepotřebuješ akcelerovat. Na automat při stovce motor točí 4000 ot/min, na manuál OD točí 4000 při 110km/h takže klesá spotřeba oproti automatu. Říkám tomu dálniční šestka
Aha díky - takže to tam jde cvaknout pomocí "UP" z pětky?
27 dub 2017, 11:04
Dobrý den .Jsem tady nový a moc se tady neorientuji. Počítač není můj kamarád. Ale k věci. Na mém burákovi se stala taková věc. Svítila mi na palubce F1. Při zjištˇování příčiny jsem zjistil ,že to je C-41 což je relé palivového čerpadla .Nevím, kde bych to relé měl hledat a jak zjistit , že je vadné a kde by se dalo sehnat druhé. Dále jsem udělal velkou blbost. Jak jsem zkoušel tím drátkem ten konektor na identifikaci poruch , tak jsem drátek zasunul blbě a někde to luplo naskočil na palubce nápis CHEC a burák ani nehlesne . Luplo to jako pojistka ,ale vůbec nevím kde. Luplo to někde od předu. Můžete mě někdo poradit? Přečetl jsem už celé vlákno, ale na nic jsem nenarazil co by byl můj případ.
-- 27 dub 2017, 12:12 --
Tak ten CHEC jsem odstranil. Byla to pojistka ,ale to relé palivového čerpadla nemůžu najít. Poraďte.
27 dub 2017, 17:51
Podľa servisného manuálu. Palivové relé je to uplne vpravo. Musíš rozobrať velký plast okolo predného svetla. Na pravo od volantu je to relé.
27 dub 2017, 18:38
Zdenyn,ještě jsi mohl klidně napsat která pojistka to byla .Jinak je ta informace bezcenná.
28 dub 2017, 11:19
Jo ta pojistka .Po levé straně u odkládacího šuplíku. Je tam osm pojistek ,tak ta úplně vpravo vpředu. Je to desítka amp. A děkuji za radu o tom relé. Pokusím se zjistit co a jak s tím. Jinak je to tu fajn a budu se aspoň trochu angažovat.
-- 28 dub 2017, 11:22 --
Rosi45 hledím ,že jsi od Zlína. Já od Uh. Hradiště.
-- 28 dub 2017, 12:30 --
Relátko je v pořádku. Vyměnil jsem ho za jinší a nic se neděje stále F1 C-41.Cítím i stiskem prstů, že relátko sepne. Může to být samotné čerpadlo, nebo je ještě nějaká pojistka. Někde jsem četl, že čerpadlo jde slyšet. Já si toho nikdy nevšiml. Takže slyšel bych čerpadlo?