Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Wáca » 29 pro 2016, 23:31

Přihlásit to už nepujde :-( ale jestli to je funglovka, tak bych to postavil na papíry z nějaký totálky jak tu už někdo psal ;-) pro známého škoda že to ztrácí strašně na ceně. Ale zkus zavolat na úřad, třeba tyhle funglovky mají nějakou vyjímku
AN 400 r.v.05 .....skvělí svezení, pohodlí, spotřeba, rychlej, svižnej, ovladatelnej, designově skvělej. Třeba se k němu někdy vrátím
Uživatelský avatar
Wáca

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 322
Registrován: 15 pro 2011, 20:54
Skútr / moto: AN 400 Burgman, majesty 180

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod off » 30 pro 2016, 11:37

Kluci díky za nakopunutí - za vteřinu dvanáct. Včera večer jsem překvapeně zjistil, že 2 pracoviště registru aut v Praze fungují i v pátek (to za mých mladých let nebývalo), tak jsem ho tam poslal a teď volal, že moc děkuje a už je to přihlášené. V poslední možný den, v poslední možnou hodinu :-)

-- 30 pro 2016, 10:41 --

No takže teď ještě vyřešit co s tím - nikdy to nejelo, co všechno skouknout nebo vymenit? A kolik za to, aby to bylo fér?
off

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 71
Registrován: 10 lis 2014, 21:11
Skútr / moto: X-max 250 ABS // B400 ABS

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Wáca » 30 pro 2016, 12:32

Tak to je k***a klika ;-)

Klasika, výměna všech náplní, oleje, kapalina, brzdovka, nová baterka a nejspíš nový gumy a to je všechno ;-) Jen dodržet první výměnu oleje, nevytáčet a tak podobně, ale to všechno bude napsaný v manuálu jak se k tomu chovat když je to nový.

Cenovka, to je problém, novej stál určitě přes 200tis. Ale férovou bych viděl tak okolo 150tis. ??? Co koukám na cenovky bazarových skútrů tak ty jsou cca od 70tis- 100tis většina z nich dovozy.
AN 400 r.v.05 .....skvělí svezení, pohodlí, spotřeba, rychlej, svižnej, ovladatelnej, designově skvělej. Třeba se k němu někdy vrátím
Uživatelský avatar
Wáca

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 322
Registrován: 15 pro 2011, 20:54
Skútr / moto: AN 400 Burgman, majesty 180

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Rosi45 » 30 pro 2016, 14:21

Uvidíš co ložiska,ztvrdlá gufera a hlavně co řemen v CVT,který se dlouho nepohnul. I vstřiky nemusí být OK.
Je to jako s uloženkama na vojně,ale to tady už málo kdo pamatuje :-)
Hlavně nás potom nezapomeň pořádně informovat,jak to dopadlo !
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod off » 30 pro 2016, 14:26

Teď jsem koukal do Manuálu, ještě by to asi chtělo brzdové a palivové hadice, no uvidíme :-). Už se těším, až se svezu, doufám, že pohodlné to bude jako 400 :-)
off

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 71
Registrován: 10 lis 2014, 21:11
Skútr / moto: X-max 250 ABS // B400 ABS

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Wáca » 30 pro 2016, 15:43

uvidíš až se projedeš ;-) přijde mi to zbytečný měnit takový věci jako hadice. Já mám doma motokru z 96 a do nedávna jsem jezdil z origo brzd. hadicema, ted je vyměnil za pancéřový.

Najel bych pár set km po čr, kde by se mohlo projevit pár věcí jako zpuchřelé hadičky, gufera na tlumičích a pod. jinak bych to všechno asi neměnil, ložiska to samý, pokud motorka nestále někde ve stodole ale v suchu nijak bych to neřešil.
AN 400 r.v.05 .....skvělí svezení, pohodlí, spotřeba, rychlej, svižnej, ovladatelnej, designově skvělej. Třeba se k němu někdy vrátím
Uživatelský avatar
Wáca

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 322
Registrován: 15 pro 2011, 20:54
Skútr / moto: AN 400 Burgman, majesty 180

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod dreamer » 30 pro 2016, 21:17

Tak tomu hovorim klika :) Nezabudni si vsetko nafotit a zdokumentovat, ked to budes raz predavat, tak ti nikto neuveri :)
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod zdeny65 » 31 pro 2016, 09:07

Rosi45 píše:Uvidíš co ložiska,ztvrdlá gufera a hlavně co řemen v CVT,který se dlouho nepohnul. I vstřiky nemusí být OK.
Je to jako s uloženkama na vojně,ale to tady už málo kdo pamatuje :-)
Hlavně nás potom nezapomeň pořádně informovat,jak to dopadlo !


Já ještě pamatuju docela dobře.Takový tančík T 55 to byla paráda :D
Ale na začátek bych to nedramatizoval.Zkouknout náplně a na stopro vyměnit brzdovou kapalinu.Byť nebyla vůbec jetá.No a novou chladící k.bych dal taky.Olej jestli je nalitý,tak bych pro sichr vyměnil taky.
Před spuštěním bych ho pěkně protočil bez svíčky startérem,ať si nasosá čerpadlo a namaže se a rozhýbe co se má.Pak už naostro.Hadice bych zkontroloval,jestli nemají stařecký vrásky,ale pochybuju že mají.Gufera by měli být OK.Pokud se nic netočilo,tak jejich netěsnost se dá vyloučit.
No a cenu bych tipoval taky okolo 150.Když si člověk vezme,kolik stojí nový prskolety 125ky,tak tohle je libovka :D
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod djblond » 04 led 2017, 21:53

Stifko píše:Chystám se na kompletní rozborku Burgmana a přemýšlel jsem na tím jak ho při servisování/ rozebírání dostat alespoň o 50 cm výš od země a zároveň se nemuset bát,že na mě spadne.Moto zvedák je pro moji potřebu spousta peněz a zabírá místo.Za postřehy a náměty budu rád, určitě nejsem první kdo si chce ulehčit práci na Buráku, když tedy nepočítám tu výrobu "stojanu" :D

Mrkni na fb na Burgman650 CZ

Odesláno z mého Lenovo P70-A pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
djblond

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 134
Registrován: 07 lis 2013, 19:34
Bydliště: Kadaň
Skútr / moto: Suzuki Burgman650Exe k5

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod zdeny65 » 05 led 2017, 09:38

djblond:Ne,že bych byl línej hledat,ale taky vymýšlím nějaký vyšší stojan.Ale odkaz na FB sice fajn,ale není tam o tom(tedy nenašel jsem nic) ani ťuk.Tak bych požádal o konkrétnější odkaz.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Tom_R » 22 led 2017, 22:32

Zdravím tak se také připojuji cca před dvoumi týdny jsem prodal dosavadní Majesty 400. Když jsem ji koncem roku 2015 kupoval zvažoval jsem ještě Burgmana 650 ale kvůli vyšším servisním nákladům jsem zavrhnul, po té co si ho koupil kolega z práce jsem neodolal a po sezoně začal uvažovat o prodeji Majdy. Hned po prodeji jsem si jel pro Burgmana 2005exe kterého jsem měl poměrně dlouho vyhlídlého.

jezdím z 90% delší trasy a tak do sezóny bych chtěl pár věcí dodělat, udržbu beru samozřejmostí.
Inspiruje mě někdo jak to máte vy?
1.Po otočení klíčku rozsvítí potkávací světla (u Majdy až po startu) řešil to někdo z vás? Nejraději bych sehnal součástku která sepne světla po zvýšeni napětí na 14V.
2. Umistit někde ještě jednu zásuvku na 12V jedna je nedostačující a ještě je blbě umístěna.
3. Navigaci umístím nad displej nejlépe vyrobím z kulatinky takový rám jak jsem někde na netu viděl a nemusí se vrtat do žádných plastů. Mezí řidítky je mimo zorné pole.
4. Vyrobit držáky bočních kufrů
Forum jsem zatím přečetl do 120str. :-)
Tom_R

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 04 bře 2016, 00:04
Bydliště: okr. Nový Jičín
Skútr / moto: Majesty 400 Prodáno. Burgman 650Exe

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Jirne » 23 led 2017, 08:36

Tom_R: Nemám sice Burgmana, ale problémy podobné.
1.Po otočení klíčku rozsvítí potkávací světla (u Majdy až po startu) řešil to někdo z vás?
Tady je část komunikace s prodejcem, když jsem si na toto zapojení stěžoval:

Prodejce:
Přepínače byly zrušeny. Maxsym je schválen pro provoz na komunikacích EU s tímto technickým řešením .
Jakmile se aktivuje hlavní spínač ovládání vozidla, tak se musí rozsvítit potkávací světlomety a to jak při stojícím motoru tak při běžícím , jde o nařízení EU
Maxsym má dostatečnou kapacitu baterie , proto není nutné se obávat že by jste kvůli tomu nenastartoval , nikdo z provozovatelů Maxsymů si neztěžoval na nedostatečnou kapacitu baterie.
My nemůžeme nijak do toho zasahovat a přidávat vypínač hlavního světlometu .
Věřím že takto pracující stroj Vám bude plně vyhovovat


Já:
přepínač jsem nepožadoval, pouze se mi zdá nelogické, že nemůžu použít parkovačky bez potkávacích světel, zvláště tam, kde to ukládá vyhláška o silničním provozu. Např. při zastavení před železničním přejezdem, to bych musel zhasnout úplně, což odporuje vyhlášce také.
Nicméně já jsem měl na mysli princip zapojení jaké má např. Honda SH, co jsem měl před tím. Také nemá žádný přepínač. Při zapnutí klíčku se rozsvítí parkovačky a teprve po nastartování motoru se rozsvítí automaticky potkávačky. Takže si myslím, že žádný přepínač není nutný.
Děkuji ale, že jste se na to podíval. Nevím kolik uživatelů vlastní Maxsym s touto úpravou, budu ale sledovat diskuze, jestli si toho ještě někdo s nových majitelů všimne.


Prodejce:
Tomu rozumim. Ještě čekáme na vyjádření od SYM .

Jeden z mnoha příkladů kdy ti eurošašci něco schválí, aniž by přemýšleli nad důsledky své pitomosti. EU škodí kde může! :(

Co se týká držáku navigace a 12/5V zásuvky jsem řešil tady:
maxi-skutry-f5/sym-maxsym-400i-obecna-diskuze-t4501-105.html?hilit=sym%20maxsym#p307244
Mobil na hrazdičce nevadí při pohledu na přístrojovku, ale je zároveň v zorném poli. A konstrukce a upevnění zrcátek je na Burgmanu asi stejné, takže montáž hrazdičky by neměl být problém.
Uživatelský avatar
Jirne

100+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 227
Registrován: 19 kvě 2013, 07:09
Bydliště: Usa
Skútr / moto: SYM Maxsym 400i 2016

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Rosi45 » 23 led 2017, 11:51

Na Burgmanu svítí parkovací světla i samostatně. Jen otočit klíčkem do správné polohy. Světla při startu zhasínají. Je to dané konstrukcí spínače startování. Žádné relé. Druhou zásuvku mám v kufru přímo od baterie. Navigaci neřeším. Umím i bez ní :mrgreen: Ale možností je několik.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod forester » 23 led 2017, 13:01

Nejak som sa s tými svietiacimi reflektormi pri štartu nezaoberal ale viem že automatické svietenie je z titulu bezpečnosti lebo vieme kolký z nás by ich za dobrej viditelnosti proste zabudli zapnúť.Tak je celkom logické tak ako u áut že sa zapínajú už pri zapnutí klúča.Myslím že obavy z nejakého úbytku napätia ktoré by chýbalo pri štartovaní sú zbytočné.Technika elektroniky toto zohladňuje a v momente štartu sa tieto svetlá vypínajú a celá kapacita ide do štartéra a vzapetí sa uvolní pre svetlá.Dedukujem tak podľa intenzity svetiel ale elektrikár nie som, tak ma opravte keď som to netechnicky opísal.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Gandalf » 23 led 2017, 13:41

Nejsem elektrikář, ale určitě by stačil nějaký zpožďovač nebo jak bylo psáno výše, reakce na zvýšení napětí v palubní síti. X10 to tak myslím měla, že se potkávací světla rozsvítila sice automaticky, ale až když se rozběhl motor. A podobně fungují často i dodělávané DRL na osobních autech, modul si vyhodnotí nastartování motoru z napětí v síti a vzápětí světla rozsvítí, ale při samotném běhu spouštěče motoru je zhasnuto.
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron