Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

15 říj 2016, 09:20

Zdravim vsechny majitele tohohle korabu, ktery jako jeden z mala stroju zacina zapadat do meho pripadneho "noveho" stroje pristi rok. Pochopitelne se snazim ted zpetne procist cele vlakno (podobne jako u Hondy FJS) a je to pochopitelne na dele, ale to mi nevadi. Mel bych asi spise par specifickych dotazu:

1) Je zde nekdo s 1,93m a vice a hlavne delsi nohy kdo se muze podelit o dojmy z posezu pripadne ma i foto? Protoze napr. zde http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/suzuki/suzuki-burgman-650-3273.html?kid=799 to vypada na vysokeho cloveka a nohy ma nejak moc ohle a takto jsem je nemel ani na FJS400 co jsem nedavno zkousel

2)Jak je to pri te vysce s hlukem od plexi? Zrovna to FJS400 s original plexi bylo v rychlostech okolo 60 nechutne hlucne a po hodine bych byl asi zraly na psychiatra (jasne, po laboraci s vyskou by se to zlepsilo urcite)

3) Pokud ma nekdo po ruce cenove odhady opravy prevodu, kdyz se cloveku "postesti" :-) Jen pokud to je hned k ruce, vim, ze to nekde ve vlakne kdyz tak je a pripadne na to dojdu, ale treba se pohla cena za ty leta k lepsimu (haha)

4) Je tady majitel z Ostravy nebo nejblizsiho okoli s kterym by bylo mozne probrat vse okolo osobne, podivat se, pripadne sednout nebo snad i projet (oproti domluve, zaloze meho motocyklu vcetne TP a klicu atp., proste dle domluvy)?

Diky moc

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

15 říj 2016, 14:12

1) Tento testovací jezdec z motorkari.cz je asi extrém, protože má kolena až pod řidítky, já když dám nohy stejně jako on, mám k řidítkům nahoru 15cm. Měřím 185cm a s opěrkou v zadní poloze a nohama na šikmých nášlapech je mezi koleny a nejbližší hranou kastlíku vpředu 8cm mezera a přitom kolena nepropnu abych si nohy úplně natáhl do přímky. Řekl bych že na Silverwingu 400,600 nebo Burgmanu 400 je před koleny víc místa protože ten předek nemají směrem k jezdci tak mohutný. U nového modelu B650 je tohoto místa před koleny možná ještě o nějaký cm míň, ale když jsem to zkoušel, nějaký podstatný rozdíl jsem nepozoroval. Také řidítka bych si představoval o 2-3cm blíž k tělu, ale mám krátké ruce. Říkám – nejlepší vyzkoušet osobně protože každý má poměr mezi délkou nohou a paží jiný. U nejvyšších postav je nejjednodušší opěrku nepoužívat, demontáž je otázka jedné minuty.
V tomto směru nejluxusnější ergonomii jsem zaznamenal na BMW C650.


2) Plexi na B650 je elektricky posuvné, takže si jej můžeš nastavit za jízdy podle konkrétní situace a pokud by nestačila ani horní poloha plexi, tak se dá řešit buď velmi rozšířeným použitím přídavného deflektoru nebo turistickým plexi, které je vyšší i širší. Používám obě varianty, výška orig. plexi mi ani v horní poloze nestačila na provoz bez turbulencí.

3) Pokud budeš kupovat nový stroj, tak tohle nemusíš řešit, pokud stroj s českým původem a prokazatelným nájezdem v servisce, stačí se pojistit, abys nemusel platit v případě poruchy v cizině drahý odvoz domů. Pokud jsi technický dobrodruh, rád riskuješ, chceš to nejlevnější a zvolíš ojetý stroj z nejčastějších nabídek z Itálie se stavem tachometru 30000km nezávisle na r. výroby, tak je nutno provést repasi variátoru okamžitě. Repasi, pokud vím, je u nás schopný provést jeden velmi zručný člověk, který s tím má bohaté zkušenosti asi do 25tis Kč, pokud se rozhodneš pro nový a výměnu si provedeš sám, tak kompletní variátor na výměnu stojí na partsdepot s 15% slevou pro členy Skútrfóra momentálně 41077Kč


4) Určitě je, snad se někdo ozve :wink:

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

16 říj 2016, 10:09

1) Vypada docela velky, ale bohuzel neni uvedeno jak moc velky. A prave ty predni kastliky jsou obecne u maxiskutru dost problem :-(

2) Tohle mne na tom vsem zarazi nejvice jaky je na tech maxi skutrech rachot oproti memu nahaci nebo dokonce i nasemu PCX kde je stredni stit a tam zadny hluk neni

3) Novy stroj to posledni leta uz byva pro zmenu jiny zdroj "zabavnych" problemu, nicmene to sem nepatri a hlavne do noveho stroje bych tolik neinvestoval at uz se jedna o auto nebo motorku/skutr. Kilometry mne nezajimaji pokud je delana udrzba jak ma byt a specialne u ceskych bazaristu s jejich najezdem vseho okolo 30 tis. jim neverim ani nos mezi ocima a na takovy stroj se nepojedu ani podivat. Treba takove FJS jsou zkusenosti s najezdem pres 300 tis. km bez nutnosti GO motoru (to same treba stare klasicke BMW motorky atd.), takze klidne at to ma najeto 100 tis. km, kdyz to ma lepsi stav nez z bazaru ten s 30 tis. ;-) Auto nebo motorka je holt pokladnicka, rozdil je jen ten jestli se o ni nekdo stara nebo ne a to je co mne zajima.

4) Snad jo, uvidime. Casu je zatim pomerne dost :-)

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

18 říj 2016, 19:17

Dobrý večer, páni bratia! U nás (téma Silver Wing), sme to preberali a zistili sme, že to zatiaľ nikto nevyrába! A tu som našiel na FB niečo pre vás! Chlapík napísal, že chce za to 80 € a hodinu vášho času. Môže to vraj poslať aj ako polotovar, ak ste dostatočne zručný a dovaríte si to sami.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

18 říj 2016, 20:45

Mám pěknější. A bez svařování. http://rosi45.rajce.idnes.cz/VSE_-_MOTO

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

30 říj 2016, 20:12

Už jsem to tu jednou řešil, ale po letošní sezóně s 5000km už se mi to zdá poslechově zřetelnější, můžete mi někdo potvrdit že je to "Diesel efekt"? I přes to že je tam přípravek od Ciby? po jeho výměně by to mělo mít najeto +- do 7000Km, je možné že by to dělalo už zase? zvuk viz odkaz

https://youtu.be/lTa6puGJR2A

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

31 říj 2016, 20:52

Zdravim borci, chtěl jsem se dotázat na dieselefekt na B650, vyřeší se to koupí nového dílu Secondary Fixed Adapteru a nebo se musí dát tan díl, co ho ukazuje Polák na Youtubu?
Děkuji za Vaše rady a názory.
Chci si B650 koupit a zvazuji možné nedostatky.
Popřípadě neprodáváte někdo B650?

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

31 říj 2016, 21:27

Stifko píše:Už jsem to tu jednou řešil, ale po letošní sezóně s 5000km už se mi to zdá poslechově zřetelnější, můžete mi někdo potvrdit že je to "Diesel efekt"? I přes to že je tam přípravek od Ciby? po jeho výměně by to mělo mít najeto +- do 7000Km, je možné že by to dělalo už zase? zvuk viz odkaz

https://youtu.be/lTa6puGJR2A

Asi nejlíp obrátit se přes SZ přímo na Cibu.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

31 říj 2016, 22:05

Napsal jsem mu, uvidíme co k tomu řekne.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

31 říj 2016, 22:56

Nejlepší řešení má ten Polák , má i certifikát , koupil jsem ho a je klid je to drahý ale je to kus železa

Odesláno z mého Lenovo P70-A pomocí Tapatalk

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

31 říj 2016, 22:58

Já vím, to jsme spolu řešili, ale co když to není ono?

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

31 říj 2016, 23:00

Tak ho zkus dotáhnout nebo ať ti poradí ventily pokud to buď dělat dál tak je to ono

Odesláno z mého Lenovo P70-A pomocí Tapatalk

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

31 říj 2016, 23:05

Dotáhnout jsem to zkoušel, možná se to trochu zlepšilo, na pár km, možná to byl jen pocit. Asi to rozhodim,i CVT a udělám rozborku.Jsou nějaké plány na příští sezónu, barva, světla, kola, výfuk

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

11 lis 2016, 17:28

Chlapi někdo osobní zkušenost s metzeler wintec feel free? Zajímá mě dojezd jestli solo nebo s baťůžkem a jestli na nich jezdíte celou sezonu nebo jenom zimu. Díky za info. Milda.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

11 lis 2016, 20:08

na leto určitě ne,maji imho docela velky odpor a horsi konstrukci. Nejsou úplně špatný ale ty co tu na ne bezi ta reklama jsou imho lepsi. Jinak kazdy kompromis ma sva pro a proti..ja jsem pro prezouvani..
Odeslat odpověď