1) Tento testovací jezdec z motorkari.cz je asi extrém, protože má kolena až pod řidítky, já když dám nohy stejně jako on, mám k řidítkům nahoru 15cm. Měřím 185cm a s opěrkou v zadní poloze a nohama na šikmých nášlapech je mezi koleny a nejbližší hranou kastlíku vpředu 8cm mezera a přitom kolena nepropnu abych si nohy úplně natáhl do přímky. Řekl bych že na Silverwingu 400,600 nebo Burgmanu 400 je před koleny víc místa protože ten předek nemají směrem k jezdci tak mohutný. U nového modelu B650 je tohoto místa před koleny možná ještě o nějaký cm míň, ale když jsem to zkoušel, nějaký podstatný rozdíl jsem nepozoroval. Také řidítka bych si představoval o 2-3cm blíž k tělu, ale mám krátké ruce. Říkám – nejlepší vyzkoušet osobně protože každý má poměr mezi délkou nohou a paží jiný. U nejvyšších postav je nejjednodušší opěrku nepoužívat, demontáž je otázka jedné minuty.
V tomto směru nejluxusnější ergonomii jsem zaznamenal na BMW C650.
2) Plexi na B650 je elektricky posuvné, takže si jej můžeš nastavit za jízdy podle konkrétní situace a pokud by nestačila ani horní poloha plexi, tak se dá řešit buď velmi rozšířeným použitím přídavného deflektoru nebo turistickým plexi, které je vyšší i širší. Používám obě varianty, výška orig. plexi mi ani v horní poloze nestačila na provoz bez turbulencí.
3) Pokud budeš kupovat nový stroj, tak tohle nemusíš řešit, pokud stroj s českým původem a prokazatelným nájezdem v servisce, stačí se pojistit, abys nemusel platit v případě poruchy v cizině drahý odvoz domů. Pokud jsi technický dobrodruh, rád riskuješ, chceš to nejlevnější a zvolíš ojetý stroj z nejčastějších nabídek z Itálie se stavem tachometru 30000km nezávisle na r. výroby, tak je nutno provést repasi variátoru okamžitě. Repasi, pokud vím, je u nás schopný provést jeden velmi zručný člověk, který s tím má bohaté zkušenosti asi do 25tis Kč, pokud se rozhodneš pro nový a výměnu si provedeš sám, tak kompletní variátor na výměnu stojí na partsdepot s 15% slevou pro členy Skútrfóra momentálně 41077Kč
4) Určitě je, snad se někdo ozve