od mk-tec » 09 říj 2016, 13:45
Niesom síce "baba", ale zkusím ti sdělit trochu mojeho názoru:
...to si musíš zhodnotit TY. Já měl Piaggio X9 500, poté Burgmana 400 a teď vidíš. Pokud se zeptáš těch, co ho mají, tak ti řeknou, že stojí, protože je to jiná liga, hlavně co se týká konstrukce a jízdních vlastností. Je to už v podstatě s trochou nadsázky motorka (stejně tak T-Max) s velkým kufrem a automatickou převodovkou, osazená pohodlným křeslem a větší ochranou proti klimatickým podmínkám, než-li motorka. Teorií je tu spousta a každá má své zastánce i odpůrce, nicméně, jak se svězeš, zjistíš, jestli je to tak či onak. Občas si chce kámoš (B400, co jsem měl já a máš i ty) moji vyzkoušet a když na ni přesednu a porovnám, tak se velice rád vracím ke svojemu stroji - a to jsem před tím bral B400 jako ideální kompromis všeho, neboť podvozek byl z těch "klasických" skútrú asi nejlépe uživatelsky naladěn, co se týká rozložení hmoty, komfortu a přenos do řidítek a reakce na změny. Taky jsem se trochu bál, když jsem to téma pročítal, ale pak jsem svezl a pochopil... Mirsil ti to napsal jasně a výstižně. ..a já v podstatě byl na tom podobně, jako Mirsil. Koupil jsem starší, koupený v ČR po prvním majiteli, serviska, najeto 5.200 km a byl o 120tis. levnější (to beru jako bonus), než nový - nevím sice, kdy těch ušetřených 120tis. projedu nebo vrazím do oprav, ale rozhodně byl šel do něj kdykoliv znovu. Je to jen otázka priorit a kompromisů...
Jestli máš možnost svézt se na straším, tak to zkus, lebo podvozkove je to stejné - není v tom podstatný rozdíl co se týče jízdních vlastností a chování stroje...