Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
21 čer 2016, 11:46
Děkuji za odpověď. Co jsem našel,tak K4 už asi má, klíček má krytku z boku a pod ní je čip
22 čer 2016, 16:29
Ahojky majitelé těchto obr hraček. Může mi někdo popsat, jak by se měl tento stroj chovat když jedu na D cca 80km/h tzn na cca 4000 otáček a náhle přidám plný plyn na předjíždění.. jak se Vám v tomto případě skútr zachová? myslím tím po motorové stránce
22 čer 2016, 16:47
Zabere!!! A fest. I ve dvou.
22 čer 2016, 16:47
Podřadí si a vypálí kupředu, nic jiného se snad ani očekávat nedá
.Co máš za problém přitomto popisu ty?
22 čer 2016, 17:54
No v te cca 80km si na D drži otáčky kolem 4000 slabě pod. jakmile přidám plnej motor ihned vypálí jak by asi měl tzn někam k 6500 otáčkám ihned ale to zrychlení k tomu není zas tak adekvátní... pocit jako když prokluzuje spojka. Zrychluje ale prostě žádné zatáhnutí za prdel směrem k bezpečnému předjeti se nekoná.. Samo zrychluje ale.... není někdo z Ústeckého kraje kdo by se svezl?? to samé když stisknu power... otáčky se zvýší asi o 1000,- ale hodně koukám dopředu jestli stihnu předjet ....
22 čer 2016, 20:19
Shoď víko, vyndej spojku a koukni na lamely. Jestli to až tolik klouže, bude to na nich vidět. Dají se změřit, hodnoty ale nevím, najdou se v manuálu a možná i tady na fóru. Záleží na tom, kdo a jak s tím zacházel. Já mám 95tis. a spojka je jak nová. Dá se ale zlikvidovat do 20tis. Oprava není žádná věda.
22 čer 2016, 20:50
Video návod na opravu najdeš na YouTube.
24 čer 2016, 18:07
Mě když mám 4000 otáček tacho ukazuje kolem stovky takže je možné že ti ta spojka prokluzuje. Ideální velký kopec a zkusit se rozjet než to rozděláš. Anebo zabrzdit přední a zkusit přidávat plyn. pokud to nemá tendenci hned chcípnout tak je něco špatně. Můj názor.
24 čer 2016, 18:47
No do prudkého kopce se i rozjíždím ve 2 .. ale při prudkém přidání plynu to prostě neakceleruje tak jak by asi mělo.. si tedy myslím. možná je to jen pocit jakoby prokluzující spojky.. . třeba od něj chci jen moc, nemám možnost porovnat..
24 čer 2016, 18:51
R6 z toho nebude. Ale zabrat by měl.
24 čer 2016, 21:02
R6 určitě ne ale třeba s CB 500 což je také dvouvál by to mělo zrychlovat kolem 100km/h podobně?? mám ještě X9 500 s multivarem a tam je ten zátah ve 100km/h o malinko lepší..
25 čer 2016, 06:17
Pro Rejdice:Ahoj jsem z Teplic a mám EXE 650 tak se můžeme domluvit jestli potřebuješ porovnat.
-- 25 čer 2016, 05:19 --
Pro Rejdik1:nějak my tam skočilo jiné jméno
26 čer 2016, 19:08
Tak jsem se dnes opět povozil teda jen trošku s tím, že jsem se zaměřil na spojku... a hle mám pocit že to nebude spojkou... můžou se zde u stříkačky hádat válce?? to že skútr změní poměr převodu a vyletí otáčky při prudkém přidání je asi správně ale ten líný zátah je způsobený spíše neochotou táhnout... když se chci prudce rozjet z cca 5km/h a prudce přidám plyn ... cítím jak se motor trochu pere, má hluboký zvuk, a nechce se mu do otáček když se rozjíždím pozvolna jde to až do maxima, když mu prudce přidám nechce se mu ... nemůžou se ty dva válce hádat?? kdo umí seřídit??
26 čer 2016, 20:50
Slyším možná růst trávu s názvem CVT. Snad se mýlím. Sám jsem zvědavý. Ještě bych ti doporučil mrknout na vzduchový filtr ! Sem tam si v něm udělají hnízdo zvířátka. Kontrola a seřízení klapek není žádná věda a je to popsané v manuálu i tady na fóru.
26 čer 2016, 21:33
tak jsem nasel nějaké příspěvky, že si někdo nastavil klapky ale nikde návod nemáš ho?? jinak jsem narazil na příspěvky, že po ubrání plynu je brutáln cítit brždění motorem.. tak mne to zrovna moc nebrzdí. cítim při ubrání, že se motor jakoby drží ve vyšších otáčkách až skoro k rychlosti chůze asi než vypne spojka, ale že by mi brzdil motorem... dokáži jet z kopce bez plynu a nepocituji efekt brzdy...