Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
14 čer 2016, 17:45
Všetkých vás zdravím! Minuly rok som sa stal majiteľom burgman 650 executive k4. Chcel by som sa vam všetkym poďakovať za toto vlákno, lebo som z neho veľmi čerpal pri mojich začiatkoch zoznamovanim sa s týmto strojom. Preluskat toto vlákno mi po "toaletnom" čítaní trvalo nejaký čas a musím povedať že kto hľadá nejakú odpoveď, tu ju nájde. Bolo veľmi milé čítať od začiatku a postupne spoznávať ľudí ktorý burgmana kúpili a o nejaký rok ho predávali..... Vlákno je skoro ako príjemný sled udalostí všetkého možného okolo toho. Pridám zopár postrehov ktoré sa mi stali. Teda hlavne jeden. CVT. Burgman bol z talianska a mal nabehanych 30000. Ano, bol po staršom pánovi ktorý s ním moc nejazdil.... Len info pre všetkých ktorí tomu chcú uveriť... Nie, asi nič také neexistuje, alebo len 0,0001%. Prosim nikto tomu radšej neverte. Som strašne rád že som nasiel na tomto fóre majstra Ctibora (Ciba) a týmto mu chcem veľmi poďakovať. Po jeho vyjadrení: citujem: "ty vole to ma najeto nejmin 100000" . Keď sa mu CVT takmer rozpadlo v rukách. Vsetko opravil, spravil, vymakal, a neviem co všetko ešte. DAKUJEM! Myslím si že je to super stroj a ostatne závady budú asi bežného charakteru. Mam ho vlastne zgeneralkovany a všetko ide ako ma. Som z Bratislavy a ciba z Brna. Aj dovoz buraka a všetko okolo toho stalo za to. Po tejto oprave ideme tento rok aj na dlhšie výjazdy po Európe, tak sa už neviem dočkať. Ak by niekto chcel bližšie info ohladom opravy alebo skusenosti, kludne zavolajte 0905601794. Tomuto fóru to dlzim a rad sa podelím o skúsenosti. Dakujem Vam. Michal.
15 čer 2016, 21:12
Tak jsem si jeden kus koupil. Měl by mít 46 000km po prvním majiteli z DE. jen dotaz ten "pískavej" zvuk při jízdě z variátoru je normální? takovej divokej vysavac ...
15 čer 2016, 21:42
Michale ,díky a přeji kilometry parádního asfaltu.
15 čer 2016, 23:41
Rejdik1 píše:Tak jsem si jeden kus koupil. Měl by mít 46 000km po prvním majiteli z DE. jen dotaz ten "pískavej" zvuk při jízdě z variátoru je normální? takovej divokej vysavac ...
Niekde som čítal recenziu, že burgman je super stroj až na ten zvuk. Je to naozaj ako vysavač.
16 čer 2016, 06:24
mimra píše:Po tejto oprave ideme tento rok aj na dlhšie výjazdy po Európe, tak sa už Neviem dočkať.Tomuto fóru to dlzim a rad sa podelím o skúsenosti. Dakujem Vám Michal.
Čo viac dodať po tých peripetiách s opravou? Asi Michal len to nech sa ti dari zdolať ďalších 100000km bez nejmenšch problémov pri jazdách po EU.
To je pekný príspevok a cítiť s neho tú zanietenosť a lásku ku skútru, určite ti to aj on oplatí.
16 čer 2016, 19:43
Tak jsem se dnes svezl a mám rozpačité dojmy. Není někdo z Ústeckého kraje nebo +- 100km kdo je osoba znalá B650? potřebuji aby si to někdo poslechl svezl se a řekl co s tím. Za 14 dní jedu Ukrajinu a Rumunsko a potřeboval bych se vrátit
) Bohužel jsem si připravenou X9 500 včera prodal a zůstal mi tak trochu narychlo koupený B650. Každopádně na stojánku se při studeném startu protáčí kolo. Za tepla stojí ovšem jakmile protočím plynem opět zůstane točit... v rychlosti kolem 50 km/h se ozývá pískavý zvuk řemene, nebo prostě suchý pískavý rotační zvuk. Jednou mi dobrždění motorem něco jakoby skočilo.. /podobný projev jako při manuálním podřazování/. Jinak nejede špatně max cca 175km/h podle tacho , Ovšem kolem 100km/h když vezmu za plyn, tak jsem malinko čekal víc, řekl bych že má snahu se malinko dusit.. Moje X9 se sportovním variátorem má kolem 100km/h při prudkém přidání lepší zátah... Jinak za studena motor má docela čistý zvuk po ohřátí jde malinko více slyšet.. ale nemám jakékoliv zkušenosti s B650 a jeho pseudovariátorem... Děkuji moc za radu.
16 čer 2016, 20:12
Rejdiku,tobě není pomoci.
Koupíš něco o čem nemáš páru a chystáš se na dalekou cestu. Nepřeji ti nic zlého,ale Bůh s tebou .
Pískavý zvuk z bezestupňové převodovky je standard.Kdybys věděl jak vypadá burácký řemen,tak by ses nedivil. Unášení zadního kola je také normální.Podívej se někde na fotku odkrytovaného zadního převodu s hypoidním olejem a pochopíš.Jestli jsou kilometry pravda,měl bych obavu jezdit i dál po republice,ale odvážnému štěstí přeje. Z dovolené se vrátíš jen s obrovským štěstím. To je můj názor.
Doporučuji prostudovat tohle vlákno. Burgman není Majda.
16 čer 2016, 20:38
myslíš, že 47 000 je na B650 už moc? Moje první X9 500 měla 74 000km a jel jsem na ní do Asie a zpět bez problému, kolega má na Atlantic 500 110 000 a není problém a Burgman s 47 000 je už na ježdění do krámu?? to mne tedy Japonský výrobce dost zklamal Italy - Japan 1:0.
16 čer 2016, 20:48
Přečti si něco o CVT. Burgman je něco úplně jiného.
16 čer 2016, 21:02
Věřím že je jiný ale já se nebráním udělat kompletní repas pokud už to potřebuje, ale pořád si říkám skútr primárně určený jako cesťák a pro nás co jezdíme těch 12 000km ročně , což není tak moc , je vlastně nový skútr tedy na 4 roky a čeká ho repas.. to je 60 000 Kč na rok sakra drahé poježdění
))
19 čer 2016, 16:11
Ahoj kluci . Mám teď menší problém , při jízdě se mi pri 3000 otáčkách mi něco rezonuje pod palubkou je to na nervy když ho dám na stojan a poslouchám tak nic Sednu rozjedu se a zase to rezonuje je to na nervy mám podezření na řídící jednotku co je nad světlem pod pristrojovkou . Díky za rady
Odesláno z mého Lenovo P70-A pomocí Tapatalk
19 čer 2016, 16:14
Tento příspěvek již byl smazán
kým
krizik1 v 19 čer 2016, 22:31.
Důvod: duplicita
20 čer 2016, 08:32
Pánové, má K3 IMMO? Chci si nechat udělat klíč, tak jestli mám shánět kodovatelny nebo stačí obyc
21 čer 2016, 10:50
Djblond - co na to chceš poradit,zkus ji podlepit, při rozdělávání bych kontroloval jednotlivé plasty jestli nejsou vibracemi "odřené" někde, když už to budeš rozdělávat. Mě při drncnutí něco klepe od řidítek, možná volné ložisko na krku řízení, ale ještě to není nic co by se nedalo vydržet. Při větší díře klepne boční stojan, musím přihnout pružinu
21 čer 2016, 11:38
Stifko píše:Pánové, má K3 IMMO? Chci si nechat udělat klíč, tak jestli mám shánět kodovatelny nebo stačí obyc
Nemá.Mám obyčejný náhradní klíč a funguje.
Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk