Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

19 dub 2016, 20:16

Ano takhle to funguje, jsou tam tři magnety rozmístěné ve čtyřech pozicích, jedna pozice je volná a tato kombinace je stejná i v mechanizmu krytky.
S imobilizérem to nemá nic společného, je to je mechanizmus k otevření krytky.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

19 dub 2016, 23:44

Jo jo, zavřít krytku lze jakýmkoliv klíčkem. Ale otevřít musíš jen tím svým. Dobrá sranda, když Tě někdo chce odstranit z kolony... :lol: :lol:

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

20 dub 2016, 10:21

mirsil píše:Ano takhle to funguje, jsou tam tři magnety rozmístěné ve čtyřech pozicích, jedna pozice je volná a tato kombinace je stejná i v mechanizmu krytky.
S imobilizérem to nemá nic společného, je to je mechanizmus k otevření krytky.

Jedná se o mechanický "imobilizér".

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

21 dub 2016, 22:32

Zdravím příznivci burgmana, nemel by zde na foru nekdo zajem o koupi burgmana 650 ex? r.v. 2004, nove naplne, nova stk, nova cvt prevodovka, pneu 90%...

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

22 dub 2016, 07:30

Jenom otázka?Kdo dělal CVT a kolik tě to stálo?

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

22 dub 2016, 15:16

Ja to cvt koupil za 25 000 kč... bylo to z bourane moto z rakouska najeto cca 6000 km...., když jsem to kupoval daval me na to 14 dni zaruky, takze jsem to nechal zkontrolovat v servisu a tam me potvrdili, ze cvt je opravdu jako novee...ja osobne jsem na tom najel cca 600 km....

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

23 dub 2016, 12:18

Ahoj všem Burákům a hezké jaro přeji. Po tříletém působení na tomto fóru se trochu změnily okolnosti a rozhodl jsem se pro transformaci svého "stroje" na větší moto a k němu menší scooter. Tak pokud by někdo z vás, nebo vašich závistivých známých či přátel :) , rád zahájil jaro na Burákovi s trochu vyjímečnější výbavou, a stejně tak stavem, klikněte prosím na:
http://burgman650nabidka.sweb.cz/
Je tam vše potřebné...

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

23 dub 2016, 12:43

Krásný stroj. Kdybych nekoupil nedávno Hondu SW-T tak by to byl jasný kandidát. Přeji úspěšný prodej.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

24 dub 2016, 10:27

Chlapi, sahali by jste ve 23tkm na CVT ? Teda samozřejmě krom filtru a šroubu. Mám vyrobu 2005 už bez mezikusu způsobující dieselefekt, udělal jsem pres zimu preventivně skoro všechno, jen porad vaham nad tím CVT ... funguje skvěle.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

24 dub 2016, 11:52

Nesahat pokud normálně funguje. To je můj názor. Já ho nechal opravit když špatně řadil po rozjezdu.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

24 dub 2016, 12:35

Rosi45: 100% souhas, jezdit, neřešit co nemusíš.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

24 dub 2016, 17:34

Přesně tak, mozna tak akorat hlidat ten sroub ze spoda, jak bude ocesany tak vymenit...jinac jezdit a jezdit :)

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

25 dub 2016, 10:32

Pánové řešil jste někdo zadní tlumiče?Dělal jsem přípravu na sezónu a kamarád mechanik mi sdělil,že mám špatné zadní tlumiče.Cena nových je opravdu šílená,tak uvažuji jestli není možná oprava.

-- 25 dub 2016, 10:06 --

Přidávám info o opravě 650 pro známého.

popis závady:
Při jízdě ve městě,lehký plyn,a dosažení 3000 otáček(cca 50km/h) se jakoby vypne motor,při poklesu pod 3000 otáček se motor znovu chytne a tak pořád dokola.Vypnuté čidlo stojanu pro test.Skůtr na hlavním stojanu.Při automatu a lehkém přidávání plynu při 3000 otáčkách se jakoby vypne motor a po klesnutí otáček znovu chytí.Při manuálním řazení a 3000 otáčkách : 1 stupeň ok , 2 stupeň ok, 3 stupeň ok ,4 stupeň no ok, 5 stupeň no ok.
Při razantním přidání plynu se toto neděje.


nalezená chyba:
Špatně seřízené čidlo polohy škrtící klapky i když dle diagnostiky byla čárka uprostřed.

řešení:
Seřízení čidla škrtící klapky pomocí pc diagnostiky
Původní hodnota 23°
Nová hodnota 27°

Proč:
Převodovka prvních cca 5° natočení plynu nedostávala informaci o poloze plynu.

Poučení:
Nespoléhat se na seřízení čidla škrtící klapky pomocí displeje.

Kamarád řešil tuhle závadu asi 6 měsíců.Vyměnil skoro všechny čidla.Pomohlo až srovnání hodnot s mým burákem.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

25 dub 2016, 12:12

Burák je vždy plný překvapení :shock:

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

25 dub 2016, 21:34

Díky za ujištění chlapi, už se mi do toho CVT moc nechce :). Ono CVT a zadní kolo jsou poslední 2 věci, které jsem už prostě nedořešil přes zimní odstávku. Buráka jsem koupil v červenci, do srpna najel asi 600km a v řijnu se do něj pustil s vervou, kterou pak trochu narušila změna práce a rekonstrukce bydleni. Při kompletni sborce a rozborce jsem se alespon ujistil, že má opravdu těch 23000km najeto, i když je to původem Ital (ačkoliv dovezen jako zanovni). Po včerejším sčotu faktur jsem se dostal na 76842kč investice :roll: .. takže už ho vlastně ani prodat jen tak nemůžu :lol:.

Zdaleka jsem všechno nefotil, ale něco málo je zde: http://raisidlo77.rajce.idnes.cz/Suzuki ... ecutive_K5 . Hodlám se pak rozepsat (bude-li zájem), co jsem vymyslel, co jsem odjinud okopiroval, co se da doplnit a co je naopak k nicemu - od upravenych prednich vidlic, pres upraveny motor po voltmetr a jine blbinky. Aktualně nemam jeste doskladano (nema někdo gumove matice plexi ?), ale už zajiždim syrový motor. Ještě bočni kufry, tažne na PAVa, vyhřivane sedlo a končím :D

Buráka si oblíbil i náš pes, který se ho učí napodobovat :lol:
Obrázek
Odeslat odpověď