Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

26 lis 2015, 21:25

Já bych to ani moc nerozlyšoval co se komfortu týká. Chce to sednout na oba a projet se, nebo se alespoň nechat svézt.
Mě osobně uhranulo CVT.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

26 lis 2015, 23:20

Osobne by som nesiel do nicoho, co nema vysuvne plexi.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

27 lis 2015, 08:07

Myslím že výsuvné plexi je hezký komfortní prvek,ale není to nic podle čeho by se měl skútr vybírat.... :wink:

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

27 lis 2015, 08:25

Rosi45- co tě na CVT uhranulo? Rozepiš se trochu. Dík

Rnx- je to věc názoru, ale nejít do žádného stroje, který nedisponuje posuvným plégem? To je hodně vyhraněný pohled ;) Osobně mám zkušenost z ostatních strojů, že ho nastavím na svoji postavu a už na něj nesahám.. Scooter není CEnduro, kde se dá měnit poloha jezdce..

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

27 lis 2015, 08:46

Osobne mam inu skusenost a okrem vysuvneho plexi ma sere este tempomat, ale to zatial u skutrov nehrozi. Ja do skutra bez tejto ficury nepojdem, ze na to existuju ine nazory, uz je na inu debatu.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

27 lis 2015, 09:00

Jakou jinou zkušenost máš na maxiskutru s nastavitelným či pevným plexi?

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

27 lis 2015, 10:58

Nechápu, stačí přeci koupit plexi mě vyhovující, případně dokoupit ještě deflektor, nastavit ho a už přeci nemám potřebu na to šahat. Že by zrovna to to bylo hlavní kritérium při výběru skůtru? :roll:

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

27 lis 2015, 11:03

Lipasy: Konkrétne s Burgmanom takú, že Ermax bol pridlhý a Givi plégo prikrátke a keď už som si zvykol na jedno, či to druhé, tak to úplne zmenila frajerka sediaca vzadu, pretože sklon je s ňou iný a dosť podstatný. To bol skúter BEZ možnosti výsuvu.
Výsuv: Buď je okamžitá zmena "must" - keď ti začne pršať, zahmlievať sa vrch plexi, alebo ti niekto volá a pre šum nepočuješ nič...
Alebo je okamžitá zmena vecou komfortu, keď napr. meníš okresku za dialnicu, kde to začne šumieť hlavne frajerke vzadu a potrebuješ výsuv doladiť (podľa rýchlosti) aby to bolo tak akurát. Alebo ak dokráčaš do mesta a potrebuješ sa schladiť, logicky ho stiahneš...
S plexi pracujem permanentne, takmer na každej jazde, jazdím denne. Dôvod je hlavne komfort, podľa toho ako rýchlo idem, kam mi fúka, čo vidím, nevidím, aká mi je zima, ako mám alebo nemám sklopenú helmu, ničmenej občas sú to aj praktické dôvody, keď už nič nevidíš alebo nepočuješ a musíš zastaviť, čo sa s posuvom riešiť dá, bez neho nie. Jo a jazdím celoročne, pokiaľ sa to dá, v zime (je kvôli zime) komfort = must.

crhy: raz skúsiš, a potom už nechceš inak :), to poznáš nie?

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

27 lis 2015, 11:41

Rnx- ok, díky za vysvětlení.

Já to totiž nepotřeboval na žádné motorce a momentálně na Silvoušovi nastavovat. Jezdím s manželkou často, ale nikdy si nestěžovala. Silvouše jsem koupil s vys. plégem a podle návodu MP zde s fóra jej seříznul a udělal defletkor. Efekt 100% a manželka je vzadu také v klídku. Teď jsem hodně jezdil se synem a ten si vzadu libuje taky. Právě drbat sem tam s plexisklem jsem neměl potřebu nikdy a to měřím 190cm/95kg, takže se jen tak na nějaký stroj neschovám. Na Silvoušovi jsem deflektor udělal taky, aby jej bylo možno naklápět. Ale ještě jsem to neudělal.
Je tedy pravdou, že turist. plexi jsem měl na všech strojích. Důvod byla hlavně turbulence. V létě půjde nejspíš deflektor dolů a užiju průvanu. Na Varaderu jsem měl velké plégo a mohl jsem se upéct :(

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

27 lis 2015, 12:26

Jak už to psal někdo o pár příspěvků výš. Burgman je prostě srdcovka a potom ani tolik neřešíš náročnější opravy. Pokud jsou potřeba - korunky se vždycky pořeší.
Výsuv plexi taky používám. Ty turistické jsou pro mě příliš vysoké a řezat hned tak drahou věc se mě nechce a v létě je za ním na chcípnutí i v tričku bez rukávů. Výsuv si pochvaluje zejména žena při dlouhých cestách a na dálnici. Škoda,že se nedají sehnat mřížky,jaké mají třeba kluci na GW.Je to bonus. Ne rozhodující položka,ale jedno s druhým.
Motoricky je tenhle skůtr spolehlivý. Na Burgmanusa jsou kousci s nájezdem 180tisíc a ani tady se motor jako takový moc neřeší.
Pokud se něco kazí,je to CVT. Trhá se drahý řemen,ale - dle mého názoru,jako důsledek poruchy jiné součásti. Proč a jak se dá životnost ovlivnit,je předmětem mnoha diskuzí,nejen na našem fóru.Někomu vydrží 30,někomu 80 tisíc ...
A co se mě na CVT líbí,je její projev,rozdílný od variátoru i od automatu jaký má třeba Honda.
Stále si to i po celé sezóně užívám. Pokud se mě nelíbí rozhodnutí automatu,použiji ruční řazení. Zejména dlouhé sjezdy a dálnice.Občas při předjíždění použiji i tlačítko Power,zejména v kopci a ve dvou.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

27 lis 2015, 14:07

Rosi45- pokud na ty náročnější opravy máš kačky. :) Řekl bych, že každý z nás má za srdcovku jinou mášu. Burgoš je vzhledově ze předu prostě povedený a zajímavější, než Silva. Zezadu je na tom mnohem hůře a to nemluvím o laufu.. Proti Silvovi je to trubička. No a posezení pro druhýho je srovnatelné s vyšetřovacím křeslem na gynekologii. Ovšem proti Silvovi má Burgoš slabinu. Tou je moment překvapení, když ho studuješ na netu z fotek. Burák mě už nic víc nedal, ale Silvouš byl celkově větší, mohutnější a měl "jiskru v oku". (foto versus real) To CVT mě nezajímalo vůbec, protože na řazení mě stojí v garáge motorky a od skůtru vyžaduju "variaci na renesanční téma" (variátor). Celkově je Burgoš více složitější, proto je tím pádem více možností na potíže.. To je klasika..
Já bych Buráka otestoval rád, protože mě zajímají právě ty rozdíly mezi do nekončna praným tématem: "Burgman 650 nebo SIlver wing 600? Poraďte" :)
Nechci, aby někdo chápal moje slova, že se navážím do Burgmanistů srdcařů, pouze prezentuji svůj neobjektivní názor :) Burák 650 se mi stále velmi líbí a je dost možné, že ho časem pořídíme. Já bych ale silnější motůr a kdyby někdo dal do Silvouše motůr 800ccm, tak by zůstal rodiným mazlíkem nafurt :)

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

27 lis 2015, 15:24

By mne nenapadlo, že je tohle téma takový flame. :) Přitom já jsem si kvůli nedostatku informací procházel zahraniční fóra snad v pěti jazycích :D Kdyby se našel někdo v Praze kdo by byl ochotný poreferovat a případně se burákem pochlubit i osobně byl bych moc rád.

LipaSY: jedná se mi už o novou verzi po faceliftu a ta mi přijde že moc malý výfuk nemá :) Ilustrační foto. ;)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

27 lis 2015, 15:28

a2s- to foto nelze zvětšit. Píše, že příloha neexistuje.. Ten zadek není Burák, ale Honda ne? Výfuk je shodný se Silvoušem.. Mluvil jsem o laufu Buráka, Silvouš má mohutný a duňák zvuk origo..

EDIT: jo, už se to mění, šachuješ s fotkama :)

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

27 lis 2015, 15:44

LipaSY - ono to s těma opravama není tak bolavé. Já nechal udělat převodovku preventivně,protože jsem plánoval Mangart a Chorvatsko a tak vlastně jediný problém byla letos spinačka, která se podařila opravit. A bazarových dílů je poměrně velký výběr.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

27 lis 2015, 15:47

Rosi45- já si to tak trochu myslím.. Co strojů provází "démon oprav" a kolikrát je ten problém i v uživateli..

Edit : i když je fakt, že ani u jedné Hondy, jsem nemusel řešit problém na cestě. Jen Varadero baterii, ale vozím kabely, tak start nebyl zrovna v Mohelnici problém. .
Odeslat odpověď