nejcastejsi +/- u B650 co jsem sesmolil za obdobi co jsem se nemohl rozhodnout mezi dvemi maxiky tak snad na nic nezapomenu:
+pohodli a to nejen na kratky trasy a tak dlouhy trasy i 600!!! km/den se da zvladnout bez ujmy na zdravi
+ulozny prostor pod sedlem a pokud ma i dalsi pridavny kufr/y tim lepe
+ulozny schranky pod riditky z toho jedna uzamykatelna (ikdyz se sroubovakem snadno otevre ale to snad u vsech typu schranek z plastu A NA VSECH TYPU MOTOREK A SKUTRU)
+spotreba 4,5-6L/100 km dle stylu jizdy, zatizeni i se spolujezdcem
+ochrana pred vetrem-celni stit
+jakmile se rozjede na standartni rychlost tak je to parada kocirovat
+perfekni jizdni vlastnosti na kvalitnim asfaltovem povrchu
+u verze s abs (executive) se driv zastavi i bezpecneji na mokrym povrchu obzvlast na prechodu to klouze
+brzdy jsou i pri plnym zatizeni porad dobre ucinny
+diky nize polozenymu tezisti motoru se ani nezda ze vazi 215kg/237kg(bez abs/s abs)
+jedinecny scoot na cestovani
+zrcatka se daji sklopit nejen pri predjizdeni v kolone kdyz je mene mista
+pohled do zrcatek je ostry
+vhodny pro mimomestsky provoz
+spolujezdec ma taky pohodli jako ridic
+rucni brzda
+je uzsi nez B400
+motor
+svt proti remenu zabira uz pri mensich otackach
-hmotnost pri mensich rychlostech je nestabilny
-uzky podlazky na nohy a tak trochu vice fouka do nohavic
-trochu vic za deste strika voda hlavne od kol
-horsi ochrana pred destem i ze shora a tim padem i v sedle ridice se drzi vice voda nez by mela odtekat pryc
-proti vitr-tlakova vlna od protijedouciho nakl. auta se nekomu muze zdat vetsi
-nema rad dlazebni kostky a kor ne ty mokry kde to klouze
-propadlym kanalum je lepsi se vyhybat
-hure se ovlada napr. pri otaceni apod.
-hure se ovladaji tlacitka na riditkach v silnejsich rukavicich
-horsi manipulace v mestskem provozu (ale je to asi o zvyku)
-cena (ikdyz je vyssi tak na druhou stranu zas na cestovani snad za to stoji)
Naposledy upravil
Jarda dne 31 led 2008, 22:02, celkově upraveno 1