Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
24 srp 2015, 20:09
Spojka by na rozjezd měla zabírat v rozmezí 1500-2100ot/min. Pokud je opotřebovanější/klouže, můžeš zkusit jednoduše - lock-up má v rozmezí 3200-3800ot/min (přes 4tis by už jít nemělo). Tzn. zatáhnout všechny brzdy a KRÁTKODOBĚ otočit heftem - a sledovat kam až spojka pustí otáčky. Spojka je ale mokrá, takže z ní by žádné zvuky jít neměly.
27 srp 2015, 15:34
pro Raisidlo77
tak vyhrivani sedla si kazdopadne udelej, pokud tedy nejezdis jen v lete. je to prijemne a kdo nepoznal, nevi o cem to je. i batuzek bude spokojeny. jen ze zkusenosti, nedavej tam to original, stoji za ho... proc? je tam trapny termostat, ktery decku zapina a vypina, moc dlouhe prodlevy ve kterych zchladnes a nedozenes to. ja koupil toto,
http://www.aliexpress.com/item/2pcs-1-S ... 85565.html, ale poprve v auto kelly za dvojnasobek a je uplne stejne. namontoval jsem to na 400kilo a jeli jsme bez vyhrivanych heftu s blastry v 4stupnich a desti na gross a uplna pohodicka. ma dva stupne. jo a topi to porad pekne na myslim 38 stupnu. jednoduse jsem odsponkoval opatrne potah ze sedla po jedne strane, vlozil karbonove decky a zase do stejnych direk natloukl ty pouzite sponky. nesmis je ale moc poskodit. mel jsem i nachystanou poradnou sponkovacku, ale je to zbytecne. no a potom mi to elektrikar zapojil do kastliku a bylo. fakt si dnes nedovedu jizdu pod 15 stupnu bez vyhrivani predstavit. nemusi ted honit machra abych v 50ti chodil po doktorech....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
28 srp 2015, 09:24
to Raisidlo77: diky to zkusim, ale tim, ze je spojka v lazni, asi by fakt nemela piskat. Mozna to bude spis uz taky unavenym remenem v CVT kterej piska v tom urcitym prevodu pri rozjezdu.
29 srp 2015, 11:01
Zdravím, na remeň by som to netypoval, ono to v skutočnosti ani remeň nie je a aj pracuje ináč ako v ostatných skútroch.
Je zložený z malých doštičiek a silu prenáša tlačením a nie ťahaním ako inde. Ohľadom pískania si nedokážem predstaviť čo to môže biť,
ja som mal dosť suché ložiská v prevodovke,ale to naozaj iba typujem.
30 srp 2015, 18:37
jelikoz uz kvuli veku a zaneprazdnenosti na B650 nejezdim,nabidnu ho k prodeji.r.v04,najeto 37tis km.na jare nova stk.nove obe pneu dunlop,nove desticky,novy olejv motoru i prevodovce,novy napinak rozvodoveho retezu,nova loziska a gufera v kolech.od te doby najeto cca 500km.dovolim si rici,ze je nyni bez investic.skutr je modre barvy.ma velke plexi biondi a velky kufr kappa v barve s operkou.skutr neni bourany a ani lakovany.diesel efekt odstranen cibo pripravkem.jsem prvni majitel v cz.k videni na liberecku.tel 775061561.cena 49tis kc.
01 zář 2015, 20:32
Ahoj lidi, už dobu koukám po EXE ABS ikdyž jsem spíš na enduro, ale na to cestování čistě po silnici ve dvou je lepší burág. Narazil jsem na jednoho kde pán píše že po 30km hůř řadí.udajně má najeto 33tis r.v.05, nevíte kde by mohla být závada? nerad bych v něm pak zahučel na Xtisíc, zas tak nutně ho nepotřebuju, díky
03 zář 2015, 11:20
Zdravím, len tak pre zaujimavosť
Spotreba mi začala na prístrojovke ukazovať okolo 20l na 100 km. Kedže je to blud, vychádza mi okolo 5l a nič sa na prevádzke neprejavilo tak som tomu nevenoval pozornosť. Ale pri poslednom tankovaní ma kopla nejaká múza a došlo mi že by to mohol byť dojazd na 1l paliva.
Neviete ako to prehodiť? Teda ak je to ako si myslím. V servisnom manuále moc toho nenačítam (len obrázky
)
Za nápady ak by boli dopredu ďakujem.
03 zář 2015, 11:54
Ukazuje ti to kilometry na litr. Popsané je to v uživatelském manuálu na str. 2-10 ------ měl bys na tři vteřiny stisknout tlačítko úplně vlevo dole (pod hodinama),a mělo by se ti to změnit na litry na sto kilometrů. Pokud to máš i na počitadle "B" změnit to musíš i tam.
Tak praví písmo
03 zář 2015, 14:10
Ahojte:)) tak uz mam tsky B650 Exe ABS
Nemate nejakou vychytavku co se tyka plexi? Nad 120km/h se delaji turbulence. Mam elektricke a deflektor. Ecistuje na nejake nizsi, ktere by tak nehazelo s hlavou a celym skutrem?:)
Sent from my iPhone using Tapatalk
03 zář 2015, 15:13
Hele Miro, to co jsem psal je blbost, i když je to tak v příručce. Taky ne to bylo divné, proč u hodin
Přehodí to tlačítko SELECT na opačné straně. Šel jsem to vyzkoušet a funguje to.
to Ladislav - Spicka -- většinou si všichni kupují vyšší turistické plexi. Neznám nikoho, kdo by kupoval menší - jestli se dá vůbec koupit. Nechej tam stávající a pořeš to deflektorem, který ti změní proud vzduchu. Ten se dá normálně koupit.
03 zář 2015, 16:26
Ten tam mam. Ale jak ho nasmerovat?
Sent from my iPhone using Tapatalk
03 zář 2015, 19:43
Díky Láďo, niekedy si pripadám ako pekný hlupák,
To Ladislav, menším plexi stratíš komfort. Prehliadni uchytenie štítu, je upevnené cez gumičky. Mám cestovnú givinu a na dialnici často jazdim nad 130 a
nezdá sa mi že by to hádzalo.
03 zář 2015, 22:17
Diky. Mrknu. Zkusim postelovat sklon deflektoru.
Diesel efekt byl u vsech, nebo jen u staraich rocniku? Mam 2006
Sent from my iPhone using Tapatalk
17 zář 2015, 16:16
Čau lidi,jak na výměnu ložiska u předního kola??Jak ho dostat ven bez toho udělátka co je na youtube od LeDude00
18 zář 2015, 15:26
Ložiská som menil a mal som rovnakú dilemu. Medzi dvoma ložiskami je vymedzovacia trubka. Jej vonkajší priemer je trochu menší ako puzdro v kolese. Teda je potrebne okraj trubky pritlačiť do strany aby sa ukazal okraj ložiska. Potom z opačnej strany vytlct ložisko nejakou tyčkou.