Ano, právě díky rozdílu v praxi jsem si po minulé sezóně s Winteky pořídil jejich další sadu, protože ty gumy mi nejlíp držely v zatáčkách na suché chladné silnici při 0 - 10°C a stejně tak na mokru, ve srovnání s Bridgestona TH01, Bridgestone Battlax SC1 a dříve na stopadesátce s Dunlop 207RS a Dunlop Runscoot. Bezpečnost při nízkých teplotách a na mokru je pro mě zásadní kvůli dojíždění do práce a na těchto gumách se cítím nejbezpečněji, což se projevilo i v tom, že jsem na přední najel stejně co na zadní
. Zásadním konstrkčním rozdílem jsou právě na Wintecích ty lamely, které se používají i na zimních autogumách a díky kterým jejich povrch víc drží za studena, dříve se zahřeje a jsou pocitově měkčí. Spíš jsem měl strach, jak se budou chovat na rozpálené silnici, ale zbytečně. Na běžnou letní sezónu a řezání zatáček jsou určitě lepší Feel Free a obecně tvrdší pneu, které se po zahřátí dostanou do perfektní formy , ale já nejsem žádný střelec, B650 není supersport a rozumproužkům neříkám poserproužky
. Naštěstí je z čeho vybírat
.