Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

24 úno 2015, 00:27

Díky za info. Štítek bohužel chybí.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

24 úno 2015, 20:11

rosinol píše:A když jste u těch úprav, nemáte někdo pěkné triko burgman nebo suzuki, jako úprava posádky? :D


Kup normální pěkné triko a uřčitě v blízkém okolí je někde strojní vyšívání. Tam ti udělají,co si vymyslíš. Já mám takhle dělaná trika i mikinu.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

24 úno 2015, 20:24

Také jedna z možností, něco z toho by se určitě dalo vybrat :wink:

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

24 úno 2015, 20:46

mirsil píše:Také jedna z možností, něco z toho by se určitě dalo vybrat :wink:


Miro,to je skvělé.Určitě si některé se Šárkou objednáme :mrgreen:

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

28 úno 2015, 11:36

[quote="Jik"]
Jo ale ten nástavec na vzpěru se závlačkou, klobouk dolů ! Je to k dispozici když je potřeba a máš to krásně udělaný. Jo jo, to se zkopíruje. Prosím o bližší popis a to i té závlačky.

Trubka je ocelová tenkostěnná pr.22/19, závlačka je jednostranný třmen - pojistka z francouské hole pr.22, dá se buď zabavit dědečkovi, který se zázračně uzdravil, nebo běžně koupit třeba ZDE. Konec trubky (prodloužení) se slisuje a vybrousí do rádiusu, který nebude při zavírání překážet okolí, je to spíš elipsa, než rádius, stačí odhadem podle foto. Horní oko vzpěry jsem odbrousil a nechal jen pahýlek asi 3 - 4mm nad válcové tělo vzpěry. Je to taková užitečná blbost, pokud se do toho někdo chcete pustit, tak přikládám foto s rozměry. Platí pro pr. vzpěry 18mm a délku jako model 2009 - nemám změřenu, ale předpokládám, že tu origo vzpěru mají všechny modely stejnou :wink:

Prodloužení vzpěry B650.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

01 bře 2015, 10:13

Čau pánové. Mám dotaz, resp. kamarád - baterka v motorce - origo 12V-12ah-165A. Je možné - 12V-14ah-190A ??? co to udělá a neudělá??

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

01 bře 2015, 10:38

Baterie s větší kapacitou a startovacím proudem není žádný problém, pokud je rozměrově vhodná, tak je to jen k dobru věci

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

01 bře 2015, 10:43

Super. Díky za rychlou odpověď.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

01 bře 2015, 22:13

porad se tu diskutuje o druhu plexi. mam origo, pokud to porovnavam s B400k7, tak je to uplne super ochrana, ale na ruce je mi ve chladnych dnech zima i s vyhrivanim. u turistickeho plega pomahaji ty dve postranni bubliny abych nemrzl na pacicky? na B400 se s turistickym plexi nedalo kvuli turbulencim za hlavou nedalo jet. protoze ted mam plexi elektricky nastavitelne, pokusim se ruce vyresit blastry. na 4kilu jsem mel deflektor a tyto blastry a ve ctyrech stupnich v desti bez vyhrivanych heftu ok. zkousel jsem to a pasuji i na B650. :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

01 bře 2015, 22:27

mirsil píše:Baterie s větší kapacitou a startovacím proudem není žádný problém, pokud je rozměrově vhodná, tak je to jen k dobru věci


Nemáš tak docela pravdu mirsil,nabíjacia sústava je dimenzovaná na určitu kapacitu a keď si tam dá kolega silnejšiu batěriu nebude dostatočne nabíjaná lebo regulátor pracuje v určitom predom nadstavenom rozsahu a nepusti tam viac prúdu.Zo začiatku to samozrejme nebude markantné ale časom sa to pocíti a nebude mať tolko Ah a kapacita klesne.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

02 bře 2015, 01:38

To Forester: Když zapátráš na netu, zjistíš, že mírné navýšení kapacity je běžně doporučovaná praxe. Alternátor v pohodě stihne a vyšší kapacita se hodí v zimě a při krmení nenasytných doplňků, kterých je na B650 i v základu spousta. Velmi oblíbený výrobce baterií Motobatt ani kapacitu 12Ah nevyrábí, na B650 se prodává 14-ti Ampérhodinová TATO a navíc.....:idea:.....těch 14Ah máme posvěceno naším nejvyšším guru LeDude00 :mrgreen: - ve videu minuta 3:01.
Určitě větší problém by byla o 2Ah menší kapacita, i když i na takovou jsem v nouzi na B650 nějakou stovku km bez problému najel :wink:

To Rosinol: Bubliny na turistplégu Givi co mám jsou výborné, ale nestačí, také jsem ho zkombinoval s blastry od Acerbis a až teď je to OK :wink:
Turistické plexi chrání daleko líp ve spodní části kde je origo kolem přední kapoty a zrcátek hodně děravé.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

02 bře 2015, 22:33

To: Mirsil - Díky za návod.

Mimochodem, co si myslíte o tomhle?

COOL BLUE HYPER
Světla vozidla neslouží jen ve chvílích divoké jízdy a při působivém manévrování, ale pro dobré osvětlení terénu. Řidičům zaměřeným na design může společnost OSRAM nabídnout žárovky COOL BLUE HYPER s teplotou chromatičnosti 5000 K. Poskytují působivé modré světlo a u diváků vyvolávají zájem.

Je to nehomologovaná záležitost, nicméně daleko bělejší světlo, kdy víc platí "být viděn".. A na rádoby xenonové přestavby jsou
příslušníci alergičtí nejen u nás... Jen se to prodává po dvou a to jak H4, tak i H7 (nepůjde někdo z okolí Brna se mnou "na půl"? :)

A ještě mě napadla hypotetická otázka, stran řemenic, CVT, řemenu, servomotorků atd..., kdy je víc namáháno, zatěžováno
či opotřebováváno tohle všechno? Při automatu? Nebo manuálu?

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

02 bře 2015, 23:00

Co mám zkušenost i s prodejci těchto výrobků, jedná se opět jen o obchodní tah - v podstatě je to žárovka s vyšší svítivostí, jako např. Silverstar, ale baňku zabarví do modra pro "jakoxenon" efekt, čímž zase trochu sníží průchodnost světla přes baňku - takže kompromis pro rádoby "túningáře". Takže za mě je jasná volba z OSRAMEK Silverstar 2.0 (zkoušel jsem jich vícero, taky jsem byl mladej a blbnul se zabarvením a polemizoval s myšlenkou xenonu, ale s touto mám nejlepší zkušenost). Do těch bych klidně s tebou napůl šel, bo sice jedny mám, ale náhrada se vždy hodí... Mám B400, kde je jedna H4 a jedna H7

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

03 bře 2015, 00:20

Souhlasím s mk-tec, chtěl jsem také nějaké svítivější s bělejším světlem, nakonec jsem vybral H4 Osram Nightbreaker + a H7 Osram Nightbreaker Unlimited. Určitě nevydrží tolik co originály, zatím s nimi svítím 8t km.
Nepatrně větší opotřebení variátoru bych si tipnul při manuálním řazení kvůli větším rázům než při plynulém řazení automatem, ale nepátral jsem po tom a stejně si myslím, že je na B650 více využívaný výborně odladěný automat a manuál jen pro občasné zpestření a jako dálniční šestka

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

03 bře 2015, 00:48

...tak ještě pár postřehů.
To opotřebení CVT a všeho kolem něj, opravdu to bylo jen hypoteticky. I já ten manuál používám jen kvůli šestce na dálnici. Anebo když je dlouhý a to i městský kopec směrem dolů...
No a ty žárovky - jako tuningář (či tuzingář) s potřebou milionu ledek a neonů se necítím, za tři roky mám pade :) Stran Osramu - docela dlouho jsem je kdysi i prodával. Silverstar byla jedna z těch prvních "lepších". Nepatrně větší svítivost a stříbrný vrchlík. Stran svítivosti je top Night Braker a teď Night Braker Unlimited. Taky vyzkoušeno, mám je v autě :) Nicméně na Burákovi jezdím potmě spíš sporadicky a je mě jasné, že Cool Blue Intense, nebo zmíněné nehomologované Hyper, tím modrým zabarvením snižují účinnost. Ale šlo mě o to, že bělejší (nesvítí to modře) světlo bude ve dne víc vnímavější pro ostatní řidiče, třeba i v periferním vidění (známe to všichni, když se v zrcátku najednou objeví něco bílého...)
Tož takhle jsem to myslel...
(spousta bikerů tohle řeší dálkovýma ve dne, ale to mě přijde takový "prasečí...)
Odeslat odpověď