P@t: dík za reakci. To plexi - je uříznuto tak, že i v nejvyšší poloze koukám přes něj...tak nějak přesně v rovině očí. Nemám moc rád "autopohled" přes něj. No a při dešti...co si vzpomínám, tak to nestéká, ale ty kapky se vždy "urvou" a schytávám to na helmu. Lem na plexištít? Jakože odvézt vodu bokem? Moc uvítám fotky i vysvětlení, dík. GPS - vlevo TomTom Rider, vpravo turistický Garmin, obě...což výrobce deklaruje, vodotěsné a otřesuvzdorné.. snad
No ale samožřejmě nevozím je obě a furt.
Mirsil: ahoj chlape. A taky díky za reakci. Battest a startovací kabely...no jasně že regulátor nevyřeší. Battest je tam proto, že kdyby regulátor přebíjel, tak ať mám na cestě trochu času něco řešit než to klekne úplně. A kabely? Ty spíš kdyby odešla baterie, mám zkušenosti že to pak jde velmi rychle, ráno to natočíš a v poledne už ne.. A roztlačit to nejde..
Ty přední vidle - hodně jsme to řešili spolu s Kalibrem a hodně nápadů bylo od něj. Ale to konečné řešení je moje. Nicméně ono to bude tím, že srovnávám s motorkama, mám naježděno opravdu hodně a na všem možným..
Zahrádka - no on je to zčásti "optický tuning"
nicméně mám ten větší scooter bag na tunel a nechci ať se šoupou plasty. Jezdím víc ve dvou ale na větší akce jen sporadicky. A tak jsem to neřešil kufrem (i proto, že se mě ten zadek s opěrkou prostě líbí)
No a k tomu ostatnímu - plašičkám nevěřím taky, no ale byly zadarmo a šlo o pět minut práce
, topení sedla - mám 2010 Exe, takže tam bylo originál, no ale docela mě štvalo, že se sice zaplo hned, ale topilo třeba tři minuty a pak pět minut ne, protože bimetalový termostat.. (jen pro zajímavost, jeho zchlazování i ohřev - zkoušeno i teplovzdušnou pistolí a kovovým chladičem má fakt fest zpoždění. No prostě chtěl jsem to tak jak u heftů. Když topit, tak pořád, ale s regulací. Kdosi psal, že si výhřev dokoupil a na regulaci použil ovládání k heftům co mu doma zbylo. Já počítal odpory a řešil to isostatem - blbě se dnes shání)
Startování na bočáku se tady už řešilo, výjezd a návrat do garáže, krátké zastavení někde... Tu využitelnost tam vidím velikou. No, částečně je v tom i lenost dávat to na centrál a tak když to jde i jinak...
Jo ale ten nástavec na vzpěru se závlačkou, klobouk dolů ! Je to k dispozici když je potřeba a máš to krásně udělaný. Jo jo, to se zkopíruje. Prosím o bližší popis a to i té závlačky.
Proužky už tam byly, jen jsem chtěl ty přerušované a s nápisem...když už ty původní musely pryč kvůli leštění laku. A přepínání hodiny/teplota. Jo, stálo to rozdělání budíků, ale té radosti potom - k nezaplacení
A Tvá opěrka navíc - jo jo, moje záda na Tvé motorce říkaly že bezva, ale...prostě se mě to nelíbí...
Jo a v pátek jsem zahájil sezonu !!!