To Jik: Díky za ispiraci, je vidět, že tě to chytlo
. Ten odpálený regulátor napětí byl můj a startovací kabely bohužel moc nepomůžou. Vybitá baterie se přes ně chvilkově oživí jen na kilometr, dva jízdy, pokud nechceš někoho ochotného, kdo ti zastaví autem nebo kolegu na moto, trápit moc dlouho. Jakmile poklesne napětí pod určitou mez, elektromotorek variátoru přestane řadit, takže je to stejně na odtah, nouzově lze nahodit jinou baterii, pokud se sežene a na tu se dá ujet kolem 70km než klekne. Dal jsem při výměně důvěru opět originálu od Suzuki, protože začali dělat novou verzi, která by měla lépe odolávat vodě v podběhu zadního kola. Samozřejmě že od té poruchy mám také nainstalovaný voltmetr abych měl stav dobíjení na očích ( a mohl podle toho včas zareagovat ) a v záloze dobrou asistenční službu
MotoCareP1010350.JPG
Jinak z toho, co jsi řešil nemám ( nevím proč, protože některé cesty u nás také nejsou nic moc, možná to vnímám jinak ) problém s předními tlumiči, takže origo, to samé i boční kastlíky, kde nevozím hrkající předměty, zatím
jsem neměl potřebu něco vézt na krytu motoru, protože na vícedenní výlety jezdím sólo a za sebou můžu mít cestovní válec, plexi mám turistické Givi,
bez deflektoru, které také vyhovuje mému způsobu užívání tzn. za sucha můžu jezdit s otevřenou nebo odklopenou přilbou, za deště funkční pokud není průtrž, tak abych měl čas někde případně zastavit. Plašičkám zvěře moc nevěřím, vyhřívání sedla funguje podle mých představ, ale skoro nepoužívám, protože mám pocit že materiál sedla docela hřeje i bez proudu, spíš když vezu dcérku, tak zapínám kvůli ní protože nemá žádný špek na rozdíl ode mne. Držák navi mám nad přístrojovkou pod plexi, kde se voda moc nedostane, zatím jsem neměl za ty tři roky s nevodotěsným mobilem problém. Netrápí mě startování na bočáku, když je třeba nebo něco zapomenu, hodím skútr na hlavní stojan.
Problém jsem měl se vzpěrou sedla, trochu jinak, tedy s tím, jak je krátká a jak velmi omezený je přístup do kufru při namontovaném Topcasse. Odstranil jsem horní oko na vzpěře, na konec bez oka jsem nasadil tenkostěnnou trubku, její konec slisoval a oko pro uchycení vytvořil na slisovaném konci. Na tomto nástavci jsem vyvrtal příčné díy pro čepové zarážky, které podle potřeby potom vytvoří tři polohy otevření sedla.
Nástavec je na vzpěře nasazen volně, takže pokud chci, můžu sedlo okamžitě ručně otevřít až kam dovoli panty a druhou rukou vytáhnout co potřebuji, pokud chci aby zůstalo ve více otevřené poloze než je v originále, můžu použít další dvě polohy se zarážkami.
06052012337.jpg
Alarm mám origo na DO, funguje jak má, vyvedení ovládání teploměr/ hodiny - dobrý nápad, občas se hodí, také jsem o tom přemýšlel, tohle mají perfektně vymakané na BMW C600GT - kompletní ovládání počítače u rukojeti, ale na B650 si nedokážu představit, kde by se to takhle ještě vešlo
Reflexní proužky na ráfky, výborná bezpečnostní věc - mám také a lakované ráfky supr, protože ta origo barva toho moc nesnese pokud skútr slouží, jak má - to mám také v plánu. Prodloužení blatníku je nutnost kvůli věčně zatentovanému chladiči, řešil jsem dostupným dílem na trhu
od fy
Pyramid i přes tu cenu, protože to mají dokonalé, s prolisy přesně na blatník B650 a dostatečně pevné.
Druhou zásuvku pod sedlem mám na motaném prodlužovacím kabelu pro případ potřeby většího dosahu. Sférické zrcátko pro mrtvý úhel také dobrá věc a na ty naše plachty se bez problému vejde
pořeším. Grafika znaku parádní a je to tvůj originál.
Uvažoval jsem ještě o snímačích tlaku v kolech TPMS jako má také BMW C600 - docela užitečná věc, ale poměrně drahá a nevím zda by byla funkční s
Ultrasealem. V tomto ale existuje i levnější řešení jako má Bratko na PCX
snímač tlaku v čepičkách ventilků, dá se sehnat určitě i levněji a zajímají mě i zkušenosti s olemovaným plexisklem jak psal p@t ( vím, že s tím už delší dobu jezdí
BG650 tady z fóra ).
Kromě toho, co bylo psáno, tak jsem ještě nahradil nevýrazný origo bzučák
šnekovými klaksony, která mají solidnější zvuk více se hodící k parníku B650 ( steeble nautilus - to už se mi zdá přehnané), místo závaží na řidítkách mám chrániče páček
Acerbis kvůli lepší povětrnostní ochraně rukou ( fakt je, že se s nimi a vyhřívanými rukojeťmi dá jezdit už jen v letních rukavicích a slušně chrání i v dešti) a nevyužitou opěrku pro spolujezdce jsem přemístil k zádům řidiče, což při delších cestách a mém věku je pro záda parádní věc
.
19.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.