Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
16 zář 2014, 17:44
Díky za radu. A já jsem se ještě dnes jednou vrátil na místa kudy jsem jel a světe div se, našel jsem ho na levé krajnici, ani nebyl moc odřený
16 zář 2014, 21:57
Vidis, zase usetreny 4kila na benal
-- 16. 9. 2014 22:01 --
Zdravim, mohl by mi prosim nekdo fundovany popsat polopate termin diesel efekt u B650? dik za info
17 zář 2014, 06:31
no ve zkratce,predstav si jakoby tvuj burgman pri behu motoru znel jako 1. octavie v tdi. Jedna se o to ze se po urcitych km opotrebuji jakesi tisicihrany + neco ve variatoru. Chtel sem jeste dodat ze tenhle neduh meli opravdu stare stroje asi 2001 - 2003. Takze tebe by se to asi tykat nemelo.
17 zář 2014, 07:31
TADY je vysvětlený ten diesel efekt !
23 zář 2014, 12:19
Zdarec. Nasadím gumu 140/60 r14 na zadní kolo?
Díky.
26 zář 2014, 13:42
zdravim.je nekde instuktazni video na serizeni klapek?diky
26 zář 2014, 16:34
budizknicemu
je to práce asi na 5 minut.
http://maxici.cz/forum/viewtopic.php?f=42&t=992
Naposledy upravil
ciba dne 26 zář 2014, 19:56, celkově upraveno 1
26 zář 2014, 19:10
Čau chlapi,našel jsem v bazaru CVT řemen otázka zní zda do něj jít či ne cena je na 2.500kč a prý má nalítáno 20.000Km přikládám foto.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
26 zář 2014, 19:36
Ten řemen muže být nacuclej olejem a nikdy nevíš kdo s ním co dělal .
Na novej řemen se smí sahat jen v igelit. rukavicích,takže podle mě nebrat.
Namontovat ho někam ,je, si myslím, zbytečná práce.
A navíc, proužek kuže z boku má být světlý,ale tady není ani náhodou.
30 zář 2014, 17:12
Rnx píše:Ja som svoj stroj poslal k certu aj kvoli deceleracnemu efektu. Do kolon, na kockach a na semafory je to katastrofa.
Ehm, co to je za efekt?
30 zář 2014, 17:18
Brzdí to motorem.
30 zář 2014, 18:52
No z této ptákoviny jsem měl taky obavy (Downtown), ale nakonec mě lehce štve pouze při jízdě z větších kopců, kde by bublinkovač jel sám. Pár výhod, když spojka u DT rozepíná až při 20 kmh:
-nemusím skoro používat brzdy (a stříkačka při brždění nic nežere)
-rozjíždím se už od nízkých otáček, jak s normální moto
06 říj 2014, 21:09
Ahoj,mám funglovku Burgmana r.v. 2014, najeto cca 1400km, Od začátku, co ho mám, tak se z přední části kolem předního kola ozývá dost nepříjemné klepání,které je slyšet vždy na hrbolech, dlažbě při malé rychlosti i přes uzavřenou helmu. Demontoval jsem plasty, vše prolezl, zda není někde nic uvolněné, vypodložil přední blinkry, které mají ve svém uložení vůli už od výroby ale stále bouchá. Nakonec jsme s kamarádem zjistili, že příčinou onoho klepání jsou plovoucí brzdové kotouče. Ve svém uložení jsou dost volné, jde s nimi lehce hýbat téměř v rozmezí 1 mm. A proto mám dotaz, je toto normální nebo na reklamaci? Kamarád mi tvrdil, že ještě na žádné mašině neviděl, aby ta vůle byla takto veliká.
Děkuji
07 říj 2014, 22:01
Já mám stejný problém že mi něco vpředu na nerovnostech klape, ale já jsem přesvědčený ze jdou to spatné tlumiče. Oproti Burgmanu 400 kde bylo úplné ticho se tento nepříjemný jev projevuje už od nového stroje. Pro AlesU podotýkám že mám též letošní model r.v. 2014 a mám najeto 10.500km.
Byl bych rád kdybychom to mohli navzájem vyzkoušet a porovnat, protože to hodlám řešit. mám pocit že se to zhoršuje.
Máte někdo podobné zkušenosti u starších Burgmanů?
Díky
T.