Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

11 zář 2014, 20:22

No od Fehlingu jsem je měl v plánu, ale.....
Mě na tom nebaví, jak je to opřený o ty stupačky spolujezdce. A vůbec celkově to, jak jsou vidět trubky. Takže jsem od nich upustil v okamžiku, kdy jsem narazil na jinou, pro mě přijatelnější variantu.
A jinak, když máš možnost srovnání.... Postřehy? Co je lepší a proč?


Sent from my iPad using Tapatalk

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

11 zář 2014, 23:08

Funkční je to stejně, záleží co se komu víc líbí, je to asi jako s tou kofolou :P
Použití stupačky je OK, v ničem to neomezuje a když tam voda nateče tak zas vyteče.
Montáž a demontáž je dílem okamžiku, zadní hrazda nad SPZ tam zůstává.Toť vše.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

12 zář 2014, 00:24

Chlapi pomozte mi prosím. Do teď jsem jezdil na Burgmanu 400 K7 a teď potřebuji poradit co dál. Hlavně bych chtěl něco s ABS. Buď si koupím znovu 400, ale mladší ročník s ABS, nebo půjdu do 650 Exe. Skútr používám hlavně na přesun po Brně a blízkým okolí. Málo kdy na něm vyjedu někam dál, jakože 200 km apod. Má cenu si kupovat 650? Při zatížení i se spolujezdcem vyčítám čtyřkilu línej výstřel z křižovatky, v čemž by mi upgrade na 650 pomohl. Jenže není 650 moc velký hovado na proplítání se kolonama aut? A co na to spotřeba? Na 400 mám oddělanej hlavní stojan, protože jsem ho při svým divokým stylu jízdy brousil o zem. Jezdím na tom opravdu stylem racing. Hodí se i 650 k takovým bleskovm přesunům a závodní jízdě, nebo bych měl raději zůstat u mrštnějšího čtyřkila? Se 400 jezdím při ostré jízdě po městě za 4,5 - 4,7 l/100 km. O kolik může být spotřeba u 650 Exe 2009 vyšší? Díky za reakce.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

12 zář 2014, 09:34

Všechny rady jsou subjektivní, každý bude vychvalovat to svoje.
Proplétání v koloně, ano, v Praze s tím nemám problém, stačí sklopit zrcátka a pozor na délku.
Proplétání v koloně s baťůžkem, na to zapomeň, vysoké těžiště (baťůžek) a pomalá jízda se moc rádi nemají. Kdo má B650, tak ví o čem je řeč.
Z křižovatky vystřelíš, o tom žádná.
Náklony můžeš dělat takové, že budeš překvapen.
Spotřeba při stylu jízdy, který popisuješ bude tak o 0,5l vyšší.
Pozor na zajíždění při parkování, nemusel bys vyjet. Nemá zpátečku.

Já bejt tebou, tak si vezmu do peněženky nějaké peníze a obejdu prodejce a svezu se, jak na B650, tak i na T-Maxu.
Tohle jsou jen teorie nad klávesnicí a ne každému to potom v reálu sedne.

Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

12 zář 2014, 10:46

Ja som svoj stroj poslal k certu aj kvoli deceleracnemu efektu. Do kolon, na kockach a na semafory je to katastrofa. Asi sa to da nejak obist, neviem ci je to vitana zmena pre motor/spotrebu.
Burgman 2014 vraj efektom uz netrpi. Netestoval som.
Na sklapanie zrkadiel je vsak nutny exe, na non exe verziach je rucne sklapanie viac nez neprakticke, v praxi sa to skor pouzit neda - nie je problem ani tak sklopenie ako ich vyklopenie po prekonani kolony.


Sent from my iPad using Tapatalk

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

12 zář 2014, 10:48

Jestli to máš na tebou popisované jízdy, pouze bych abgrejdoval na novější. Strhnu vlnu nevole, ale rozhodně mimo akcelerace a jistějšího podvozku to nic nepřidá a po městě si jen budeš muset dávat větší pozor. Co se finančních nároků týká, je to vše několikanásobně ve prospěch 400, servis, benzín, pořizovací náklady.
Chceš li lítat a neřeších prachy tak 650 i Tmax mají svá kouzla o tom žádné pochyby :lol: Samo, že i BMW a další stroje jsou ve hře.
Jinak v lítání na hranu gum a tuhost rámu, hmotnost je jedničkou Tmax, ale nepatrně mu oproti BG 650 a BMW chybí výkon, ale těch 60, 70 kg o které je lehčí, je pro město veliké plus.

Pročti vlákna, kde se vše řešilo už mnohokrát. Určitě tam i mezi řádky najdeš to co hledáš. Rozhodně je dobré vzít 10% jistinu a vyrazit po domluvě na zkušební jízdy a vybírat a opakovaně se povozit a pak tě něco upoutá tím správným kompromisem tobě vyhovujícím. Sám sem to takhle řešil skoro dva roky.
Kdo jste to dočetl až sem tak věřte, že nechci tady nikoho naštvat, tím že jsem něco opomněl, či upřednostnil, rozhodně ne ze svého pohledu a kdo mě zná ví, že mimo Choper mě baví všechny možné stroje - Yamaha R1, Honda GW 1800, stejně tak SH 300, Tmax a další. Čili výtky vůči mému názoru prosím do Soukromé zprávy ať tady nezas.ráme vlákno. Děkuji

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

12 zář 2014, 10:57

:) clovek upravuje svoje preferencie aj podla stroja, ktory ma. BMW nie jek ladny v kolonach, ma vyssi a sirsi posed, treba dlhe nohy. Variator nie je ladeny na odpichy.


Sent from my iPad using Tapatalk

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

12 zář 2014, 11:38

Dándí: Asi máš pravdu. B400 mně maximálně vyhovuje a jelikož převážím dost věcí a neustále mám pod sedlem druhou helmu, i 62l úložnýho prostoru pod sedlem oproti 55l mluví pro B400. A hlavně jsem na něj zvyklej. Včera jsem jel 200 km vlakem, položil jsem "kilo" na dřevo a jel se projíždět na T-MAXu. Jede o něco líp jak B400, ale co se týče pohodlí, je to velký mínus. Asi jsem ujetej na pojízdný křesla typu Burgman, takže jsem vzal prachy zpátky a vrátil se vlakem domů :). Že to další bude zase Burgman už vím a je fakt, že víc argumentů hraje pro B400.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

14 zář 2014, 12:44

zdravím chlapi, nemate nekdo nahodou na prodej plastovy kryt riditek, ten velky?
dik za pripadne info :)

-- 14. 9. 2014 13:41 --

:D pokud muzu porovnat, tak pouze ze 14denni zkusenosti s b650. jezdil jsem mezimesto- mesto s max. spotrebou plyn brzda, na 400 to jinak nejde do 4,3l. na dalkovou spotreba ve dvou, brasny, tankvak, asi max, co na to jde nalozit a spotreba 3,9l pres alpy. opet plyn naplno. ovladatelnost do 120km/h skvělá. pokud tam das doktory, jeste prubeh zrychleni a max. otacky vyrazne zlepsis. misto, pohodli, vyska sedla super. potom jsem se rozhodl, ze 400 je pro dva na dalkove trasy bohuzel malo. vykon chybi hned po nasednuti druheho pasazera a staci i 12ctilety synek. pokud nemas turisticky plego, tak ochrana ramen nic moc. musel jsem si namontovat blastry a udelat vyhrivani sedla, potom se z toho stava opravdu gaucak. pokud se vsichni bavi o zpatecce, tak nevim... vaha u 400 je taky na zpatecku a at zkusi kazdy poradnou moto, vsechny vesinou bez zpatecky.. tak a ted 650 exe. je to uplne jina kategorie, vedeni stopy, nastaveni tlumicu, maximalni ochrana ridice a spolujezdce proti povetrnostnim vlivum. vykon 40kw plne dostacuje. ohledne pocitu rychlosti se dostavas min o 40km/vys o ktere ani nevis. podvozek s trosku vetsimi koly a tuhostne lepe nastavitelny je na nerovnostech pro spolujezce mnohem pohodlnejsi. pokud jde o klickovani ve meste, jde o praxi. pokud jsi sikovnej, tak nevidim rozdil vahy moto 50kg jako problem. pravdou je, ze zrcatka jsou sirsi, ale delka je totozna. pokud to batuzek umi, neni problem jet i s nim jako bez nej. 650 vypada vetsi, ale manevrovatelnost je super. jeste jsem neprodal 400 a jak jedu udelat technickou po ujeti asi 500km na 650, rikam si co to je? jak jsem na tomto mohl jezdit a poznala to i moje zena a to je co rict, vis jak je slozite baby na neco premluvit. pokud ti nevadi vyssi spotreba ve meste asi o 0,7 - 1l, na dalkove to nebude tak moc. asi bych sel do 650ale jenom exe. jediny problem vydim ve spatne udrzbe ohledne prevodovky. mam najeto 9000, tak to resit asi jeste nemusim, opravy jsou asi drazsi, ale co dnes nestoji, je to prece top ve skutrech uz radu let. ted radsi pojedu kvuli spotrebe dvakrat do prace na kole, ale asi mi to stoji za to. pod sedlo das taky dve vyklopky, tady mi chybi ty dve male schranky na lekarnicku a naradi. dozadu koupis poradny kufr. rikas, ze jezdis svizne, tak to nebudes chtit jinak. hlavne to chce vyzkouset. problem vydim v koupi dobreho stroje skrz ujete kilometry. tak hodne stesti ve volbe, dej na forum vedet jak jsi dopadl?

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

14 zář 2014, 22:15

Já jsem měl jak B400 r.v. 2013 tak mám nyní B650 exe r.v 2014 a je to neporovnatelné. B650 je jednoznačně lepší a pokud se mám bavit o sportovní jižde je B650 motorka tužší a daleko více sportovněji naladěná nez se pořád pohupující a kroutící se B400. Ve dvou ani nemluvím. Koneckonců se dají najít moje dotazy když jsem o B650 uvažoval kde jsem popisoval co mi vadí na B400 a zda je B650 lepší varianta. Je to opravdu nebe a dudy. Ale to se chce projet.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

15 zář 2014, 08:48

Zdravím pánové,
vím, že je to hóóóóódně brzo, ale příští rok plánuji několikadenní výlet do Julských alp. Zajímá mě co vozíte s sebou (náhradní díly na buráka). Bude se jednat o můj první delší, několikadenní výlet.

Zatím mám nachystáno:
svíčky, olej, souprava na opravu pneu, náhradní řemen CVT převodovky, nějaké to nářadí.

Mám najeto 48000. Burákovi se dostává pravidelná servisní péče v autorizovaném servise.

Díky za postřehy.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

15 zář 2014, 17:05

Stanley

myslíš že někde na cestě vyměníš řemen CVTčka s nějakým nářadím ?

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

15 zář 2014, 19:03

Ciba: Ne, ale servis někde bude (lepší mít řemen u sebe, než na něj čekat, anebo ho kupovat za nekřesťanský peníze). Samozřejmě nářadí na úplně obyčejný věci. Jinak díky za cenou radu :roll:

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

15 zář 2014, 21:23

Zdravím pánové,
dnes se mi stala tato věc. Za jízdy na mém burákovi se mi otevřela uzamykatelná schránka pod řídítky a odletěl mi ten kryt pojistek, co je vedle. Bohužel jsem ho už nenašel. Nevíte, kde vzít nový? Díky

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

15 zář 2014, 21:41

pokud ten plast chces mit hned, objednej si ho v parts depot, bez slevy, kterou bys mel mit 15 procent stoji original 393kc.
Odeslat odpověď