zdravím chlapi, nemate nekdo nahodou na prodej plastovy kryt riditek, ten velky?
dik za pripadne info
-- 14. 9. 2014 13:41 --
:D pokud muzu porovnat, tak pouze ze 14denni zkusenosti s b650. jezdil jsem mezimesto- mesto s max. spotrebou plyn brzda, na 400 to jinak nejde do 4,3l. na dalkovou spotreba ve dvou, brasny, tankvak, asi max, co na to jde nalozit a spotreba 3,9l pres alpy. opet plyn naplno. ovladatelnost do 120km/h skvělá. pokud tam das doktory, jeste prubeh zrychleni a max. otacky vyrazne zlepsis. misto, pohodli, vyska sedla super. potom jsem se rozhodl, ze 400 je pro dva na dalkove trasy bohuzel malo. vykon chybi hned po nasednuti druheho pasazera a staci i 12ctilety synek. pokud nemas turisticky plego, tak ochrana ramen nic moc. musel jsem si namontovat blastry a udelat vyhrivani sedla, potom se z toho stava opravdu gaucak. pokud se vsichni bavi o zpatecce, tak nevim... vaha u 400 je taky na zpatecku a at zkusi kazdy poradnou moto, vsechny vesinou bez zpatecky.. tak a ted 650 exe. je to uplne jina kategorie, vedeni stopy, nastaveni tlumicu, maximalni ochrana ridice a spolujezdce proti povetrnostnim vlivum. vykon 40kw plne dostacuje. ohledne pocitu rychlosti se dostavas min o 40km/vys o ktere ani nevis. podvozek s trosku vetsimi koly a tuhostne lepe nastavitelny je na nerovnostech pro spolujezce mnohem pohodlnejsi. pokud jde o klickovani ve meste, jde o praxi. pokud jsi sikovnej, tak nevidim rozdil vahy moto 50kg jako problem. pravdou je, ze zrcatka jsou sirsi, ale delka je totozna. pokud to batuzek umi, neni problem jet i s nim jako bez nej. 650 vypada vetsi, ale manevrovatelnost je super. jeste jsem neprodal 400 a jak jedu udelat technickou po ujeti asi 500km na 650, rikam si co to je? jak jsem na tomto mohl jezdit a poznala to i moje zena a to je co rict, vis jak je slozite baby na neco premluvit. pokud ti nevadi vyssi spotreba ve meste asi o 0,7 - 1l, na dalkove to nebude tak moc. asi bych sel do 650ale jenom exe. jediny problem vydim ve spatne udrzbe ohledne prevodovky. mam najeto 9000, tak to resit asi jeste nemusim, opravy jsou asi drazsi, ale co dnes nestoji, je to prece top ve skutrech uz radu let. ted radsi pojedu kvuli spotrebe dvakrat do prace na kole, ale asi mi to stoji za to. pod sedlo das taky dve vyklopky, tady mi chybi ty dve male schranky na lekarnicku a naradi. dozadu koupis poradny kufr. rikas, ze jezdis svizne, tak to nebudes chtit jinak. hlavne to chce vyzkouset. problem vydim v koupi dobreho stroje skrz ujete kilometry. tak hodne stesti ve volbe, dej na forum vedet jak jsi dopadl?