Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
01 srp 2014, 13:39
Tak ja nevim jak ten zvuk popsat proste kdyt stojim a chci se trochu rychlejch rozjet tak zarachotej ventily. Stejny jako to delala treba skoda 120 kdyz ji cvakali
01 srp 2014, 13:48
U 120 tky to nebyly většinou ventily, anóbrž detonační hoření způsobené nesprávně nastaveným předstihem
01 srp 2014, 13:52
Co tam leješ za benzín, předpokládám, že E95. Pokud mu přilepšuješ E98 může to být tím.
01 srp 2014, 14:19
Přesně na obojí jsem mířil i já svým dotazem.. A ještě, psal si o 900km v dešti. Co vzduchový filtr ? Nemůže být rozmáchanej, zalepenej, ucpanej ? (jen nápad)
01 srp 2014, 14:34
Leju tam pouze 95 benzim bud Shell nebo benzina.... dělalo to i pred tou jízdou v dešti navíc byl v 6.000 na servisu u čehož jsem si byl a filtr viděl jak vypadal...
Má někdo podobné zkušenosti?
01 srp 2014, 20:34
Měl jsem to samé na své K7, po kontrole v servisu nic se nenašlo, je to takový standard Burgmanů, prostě každá mašina má svůj charakteristický zvuk motoru, asi podle toho jak Tajwanci přiložej ruku k dílu na brigáde v Hamamatsu
01 srp 2014, 21:34
No mně se uvolnil napínák rozvodového řetězu a ten řetěz tam plandal a cinkal, ale když přidáš, tak se napne a je to dobrý. Oprava cca 2hod. práce. Musíš pro tu kontrolu sundat kryt ventilů. Už jsem slyšel, že to mělo více lidí, oprava je opravdu jednoduchá a levná.
01 srp 2014, 23:24
Prostě pri sviznějším rozjezdu si chrochtne... pak i když za nej neru jak chci tak je OK.
Jinak po 9.000 km (od dubna co ho mám) jsem opravdu nadšen a konečně jsem asi našel stroj u kterého vydrzím neboť.
- stačí mi výkonem
- vyhovuje jizdními vlastnostmi
- ma vyborný užitečný prostor
- je pohodlný
- dobře vypadá
- vyhrívané sedlo a hefty a nastavitelné plexi
- automatická i manuální prevodovka
prostě jedním slovem pecka stroj...
02 srp 2014, 09:28
Ono už ani moc není kam dál v tomto segmentu. Takže jsi se "usadil" na pomyslném vrcholu žebříčku a není divu, že ti vyhovuje. I moje K9 byla přesně jak popisuješ. Ale manželka asi se mnou nikdy nikam dál jezdit nebude a celkem "složitá" technika stroje a tím i do budoucna dražší opravy při případném výskytu závad (strašili mě CVT-éčkem a "milionem" ložisek na celém stroji, atd.), že jsem se raději rozhodl prodat. Popravdě já se momentálně "našel" na NC-éčku, ale i tak denně čumim na inzerce i nové skútry Honda...
02 srp 2014, 22:21
Hele NC je rozhodne super stroj ale já jsem se fakt našel a to výkonem, pohodlím mozností si zařádit pri manuálním razení. Pokud pořídíš nový stroj nebo se stroprocentní jistotou Km je skoro jistota ze do 120 tis s CVT nebudeš muset nic dělat. Všechny CVT co se serou jsou vylitany Italové...
06 srp 2014, 22:06
pinda1983 píše:Ahoj lidi, potřeboval bych se zeptat zda váš Burgman 650 na volnoběh také rachoti, bylo mi řečeno že je to diesel EFEKT a že je to v pořádku. Moc se mi tomu nechce věřit...
správně - s největší pravděpodobností to bude dízlefekt
a znovu správně - v pořádku to fakt není
pročti to tady a něco se o tom dozvíš
-- 6. 8. 2014 22:09 --
fido píše:No mně se uvolnil napínák rozvodového řetězu a ten řetěz tam plandal a cinkal, ale když přidáš, tak se napne a je to dobrý. Oprava cca 2hod. práce. Musíš pro tu kontrolu sundat kryt ventilů. Už jsem slyšel, že to mělo více lidí, oprava je opravdu jednoduchá a levná.
fido napínák to dělá, ale u našich dědečků koupenejch od toho šizunka z Příbrami. On má novej stroj s najetejma 9tis. km, myslíš, že už po těch pár kilometrech by se mu ohlodal napínák??? To se mi nezdá
09 srp 2014, 11:08
Ahoj všem! Někde jsem viděl schéma (návod, radu, diskuzi...) o tom, jak zapojit (propojit) boční stojánek, aby při podmínce zatažení ruční brzdy Burák nastartoval. Nicméně nemohu to najít. Netušíte?
Dík a hezké léto všem!
09 srp 2014, 12:29
MMMM píše:fido napínák to dělá, ale u našich dědečků koupenejch od toho šizunka z Příbrami. On má novej stroj s najetejma 9tis. km, myslíš, že už po těch pár kilometrech by se mu ohlodal napínák??? To se mi nezdá
Ono nejde o to, že by byl napínák opotřebovaný, ten když vytáhneš, tak je jak nový. Je tam, ale výrobní vada (nevím jestli jí už u nových strojů neodstranili), takový kolíček, který brání pootočení hřebenu napínacího mechanismu se uvolní (maličko povyjede), napínák se nezasekne a jenom pruží a řetěz se rozkmitá. Asi jsem to napsal možná složitě, ale e to taková kravinka, která znepříjemní život.
09 srp 2014, 18:48
Jik píše:Ahoj všem! Někde jsem viděl schéma (návod, radu, diskuzi...) o tom, jak zapojit (propojit) boční stojánek, aby při podmínce zatažení ruční brzdy Burák nastartoval. Nicméně nemohu to najít. Netušíte?
Dík a hezké léto všem!
Tohle se vyřešilo ve čtyřstovkách. Počítám že podobně by to šlo udělat i u 650 tky. Já osobně to tak na čtyřkilu zapojené mám a velká spokojenost.
Projdi si sekci B 400 tam to někde je.
09 srp 2014, 23:09
Panove zdravim, jsem temer na 10tis a moje zadne pneu je uplne pryc a predni nic moc. Original Battlax jsou uplne super nemam sebemensi pochybnost.
Nicmene je neco lepsiho. Nebot ty ceny jsou sileny za predni a zadni gumu dat bez prace 6.000 se mi nechce. Co radite vy?
Dik moc
T