Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
21 črc 2014, 12:32
Jen blbni
CVT to prý přímo miluje
22 črc 2014, 00:48
Udělal jsem to 2x a už mě to ani nenapadne ale překvapilo mě to
Jinak že je tak zásadní rozdíl mezi B400 a B650 pořád nemůžu pochopit a uvěřit...
B650 je opravdu úžasný stroj a chápu proč je to král skůtrů....
22 črc 2014, 19:33
venuji prestavbovou xenonovou sadu na B650.funkcni.tel 775061561.nikam ji neposilam.nutno si prijet.jsem od lbc.
25 črc 2014, 23:20
...tak konec "tlachání" (jak tu někdo na mou adresu psal) a pořídil jsem pro inspiraci to foto plotny na posunutí uložení kufru... pro představu. Taky jsem říkal, že konstrukčně je to stejné a vy mi tady říkáte, že B400 je jinak než B650 - no, nemyslím si, snad jen, že já to mám uložené na 4 šrubech a 650 se musí spokojit se 3-mi. Já osobně to mám posunutý o 3 cm - aby to pěkně lícovalo u kufru a navazovalo na tu kufrovou opěrku.
...co se týče té páky, psal tu někdo, že má "zkušenosti" že to na tu páku není stavěné - to mi řekni, že tu plotnu nebo nosič někdo ohne. Jakou teda s tím má kdo zkušenost? - jezdím tak s baťůžkem asi 3 měsíce a naprosto vůbec nic - a to tam seděl i můj 115kg kámoš, kdy v kufru byla ještě plná přepravka s pivama a lebedil si, takže pokud nemá baťůžek podstatně víc, tak v tom problém nevidím - toť zase má zkušenost...
Nepoužil jsem originál opěrku Suzuki zezadu, ale doplňkovou výbavu od GIVI. Ve spojení s kufrem to na sebe krásně navazuje a spolujezdec má nejen bederní, ale zároveň i zádovou opěrku - prostě komfort. (...apropooo - dodělávám si též zádovou opěrku pro řidiče, jako mám Mirsil - tímto tě učiteli zdravím
)
...a jak jsem říkal, jde všechno, jen chtít a dobře si to rozmyslet a navrhnout.
z vrchu.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
26 črc 2014, 14:25
mk-tec: tohle mě zajímá, několikrát jsem to zkoušel, naposled s opěrkou fiat panda, která je úzká. Ale nešlo to.
Tvoje fotky jsou zavádějící, jedná se o B 400.
Prozatím opěrku řešíme taškou s nepromoky viz obr.
DSC08399.JPG
DSC08398.JPG
Pávě jsme se vrátily z dovolené Montenegro a Albanie a ujely jsme mimo jiné přesunové trasy 2x 970km v jednom zátahu, což bez bederní opěrky pro baťůžka by bývalo bylo zhola nemožné.
Pokud se ti podaří opěrku umístit na B 650 zhluboka se klaním a určitě uveď podrobnosti, popř. typ opěrky.
Nejsem si totiž jist, jestli je na Tvém obrázku tato:
Givi B 400Edit:
Teď jsem se vrátil o 3 stránky zpět a vidím, že moje reakce je neopodstatněná.
S tou opěrkou se se rozvinula debata čistě akademická a opravdu zavádějící a to od někoho ( zik a mk-tec),
kdo B 650 nevlastní. ( Zatím ...)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
26 črc 2014, 21:36
Mimo opierok, nebojite sa, ze sa ten kufor odtrhne? Vsade sa pise max load xykg, ked vidim, co vidim, ten je prekroceny aspon trikrat...
Sent from my iPad using Tapatalk
27 črc 2014, 20:51
Škoda, že mám s burákem zkušenost jen 6 let a ne 3 měsíce jako mk - tec. Proto asi bude vědět, co píše. Zajímala by mě jeho zkušenost s kámošem a přepravkou po cestě třeba na Sicílii. Na něco podobného se ale asi nechystá...
28 črc 2014, 08:23
Ano, rozvinul jsem to jako akademickou debatu, protože se mi nechtělo věřit, že by to někdo už dřív neřešil. Zbavit se luxusní opěrky spolujezdce s tím, že stačí opěrka na kufru - to asi ty svoje ženy nemáte moc rádi
Budiž, dokud Burgmana nebudu mít, tak už se vám do toho plést nebudu.
28 črc 2014, 10:14
Omlouvám se všem.
Někdo se na fóru ptal, jestli to lze vyřešit, aby měl možnost bederní opěrky i kufru. Protože jsem to nedávno také řešil, ukázal jsem mu řešení, které jsem použil já a to, že jsem si koupil burgmana před 3 měsíci neznamená, že si nemohu něco konstrukčně přizpůsobit mým požadavkům. Apropo to taky neznamená, že jsem neměl skútra i před tím - měl jsem to takto řešené a jezdil jsem tak 3 roky bez jakýchkoliv problémů a to jsme jezdili i na dovolené plně vytíženi....
Ještě jednou se omlouvám, jsem nezkušený hlupák a nikdy si nic nikdo nepřizpůsobujte, protože na to výrobce vašeho skútru nemyslel a PROSTĚ TO NEJDE.
Pro moderátory:
prosím, smažte v tomto vlákně mé příspěvky, jsou (jak tu někdo popsal) zcestné a zavádějící... nemám totiž tohoto skůtra a už vůbec ne 6 let.
Omlouvám se, nebudu se Vám už do tohoto vlákna plést (ani kdybych si 650 koupil - raději to budu řešit s kamarády přes SZ). Nevím proč, ale jaksi se to tady množí těmi, co kritizují - to mi nevadí, je to součást fóra, ale proč i urážejí - to mi nejde na rozum, když si tu máme pomáhat, dělit se o zkušenosti a vycházet vstříc... PARDON
28 črc 2014, 10:22
Tento příspěvek již byl smazán
kým
mk-tec v 28 črc 2014, 10:56.
30 črc 2014, 15:34
Ahoj lidi, potřeboval bych se zeptat zda váš Burgman 650 na volnoběh také rachoti, bylo mi řečeno že je to diesel EFEKT a že je to v pořádku. Moc se mi tomu nechce věřit...
31 črc 2014, 21:37
Ahoj všem,
právě jsem se vratil z cestách po Chorvatsku Makarská a tak najeto 9 tis od začátku dubna ale co mě znervoznuje jsou cvakající ventily při rozjezdech.
Samo ze nad 20-30 km o nich nevím. Jel jsem celkem naloženej ale radši se ptám abych něco nezanedbal...
Je to normální? Myslel jsem že se nenastavujou jako např u skutra o obsahu 125ccm. Jak to tedy s ventily je?
Díky
31 črc 2014, 22:02
Vidím, že tu řešíte stejný problém jaký jsme měli s baťůžkem, když jsme buráka koupili, Kufr byl dost daleko a žena si ztěžovala, že se nemá o co opřít a že jí táhne na záda. Vyřešil jsem to tak, že jsem ušil opěrku z molitanu a starého koženého saka přímo na sedlo, takže se opěrka zvedá i se sedlem.
P1110261.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
31 črc 2014, 22:41
Minulý týden jsem testoval K14 Exe,takže pár postřehů. "Brutální decelerační efekt" jak tu je někde napsáno,oproti minulému modelu úplně zmizel.Je to o sto procent lepší než minulý model (testoval jsem K4),takže z toho jsem byl úplně nadšený.Je to lepší jak v manuálním modu tak automatu.Elektricky výsuvní štít je paráda,dá se vysunout výš než je u čtyřstovky.Poslední část jízdy pršelo a ani jednou se mi nepovedlo zapnout ABS na mokru,i když jsem se o to snažil intenzivním bržděním.Co mi vadilo - zrcátka,nevím jestli byly blbě seřízené,většina v nich byly vidět lokty mojí bundy než to co je za mnou.Překvapily mě mírné vibrace motoru v určitých otáčkách do podlahy.Díky větším kolům než u čtyřstovky je posez vyšší a je to znát,nepříjemně mě překvapilo "padání do zatáček",předek je o hodně těžší než u čtyřstovky,ta je je oproti tomu lehká jak koloběžka.
Motor - škoda že na tom neudělali žádnou úpravu,na 650 mi to připadá pořád slabé stejně jako u minulého modelu.Plasty v palubní desce u odkládacích schránek mi připadaly horší kvality,stejně jako čalounění sedla mi připadalo "akési čudné".Lepší je analogový rychloměr,než minule ty blikající digitální cifry.Kdyby byla cena tak o padesát tisíc nižší,možná bych do toho šel.Jsem zvědav na test BMW C 600,toho chci testnout v srpnu.
01 srp 2014, 10:56
minicooper píše:Ahoj všem,
právě jsem se vratil z cestách po Chorvatsku Makarská a tak najeto 9 tis od začátku dubna ale co mě znervoznuje jsou cvakající ventily při rozjezdech.
Samo ze nad 20-30 km o nich nevím. Jel jsem celkem naloženej ale radši se ptám abych něco nezanedbal...
Je to normální? Myslel jsem že se nenastavujou jako např u skutra o obsahu 125ccm. Jak to tedy s ventily je?
Díky
Co tím přesně myslíš tím cvakáním ?