Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod angel2904 » 21 črc 2014, 12:32

Jen blbni :roll: CVT to prý přímo miluje :wink:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod minicooper » 22 črc 2014, 00:48

Udělal jsem to 2x a už mě to ani nenapadne ale překvapilo mě to :-)
Jinak že je tak zásadní rozdíl mezi B400 a B650 pořád nemůžu pochopit a uvěřit...
B650 je opravdu úžasný stroj a chápu proč je to král skůtrů....
Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt :-)
Uživatelský avatar
minicooper

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 355
Registrován: 04 kvě 2011, 00:07
Bydliště: Kolín
Skútr / moto: Majitel bílého Burgmana 650 Exe r.v. 2014

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod budizknicemu » 22 črc 2014, 19:33

venuji prestavbovou xenonovou sadu na B650.funkcni.tel 775061561.nikam ji neposilam.nutno si prijet.jsem od lbc.
budizknicemu

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 40
Registrován: 06 kvě 2013, 19:26
Bydliště: osečná
Skútr / moto: burgman650
Tuning / úpravy: kufr kappa,plexi biondi

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod mk-tec » 25 črc 2014, 23:20

...tak konec "tlachání" (jak tu někdo na mou adresu psal) a pořídil jsem pro inspiraci to foto plotny na posunutí uložení kufru... pro představu. Taky jsem říkal, že konstrukčně je to stejné a vy mi tady říkáte, že B400 je jinak než B650 - no, nemyslím si, snad jen, že já to mám uložené na 4 šrubech a 650 se musí spokojit se 3-mi. Já osobně to mám posunutý o 3 cm - aby to pěkně lícovalo u kufru a navazovalo na tu kufrovou opěrku.

...co se týče té páky, psal tu někdo, že má "zkušenosti" že to na tu páku není stavěné - to mi řekni, že tu plotnu nebo nosič někdo ohne. Jakou teda s tím má kdo zkušenost? - jezdím tak s baťůžkem asi 3 měsíce a naprosto vůbec nic - a to tam seděl i můj 115kg kámoš, kdy v kufru byla ještě plná přepravka s pivama a lebedil si, takže pokud nemá baťůžek podstatně víc, tak v tom problém nevidím - toť zase má zkušenost...

Nepoužil jsem originál opěrku Suzuki zezadu, ale doplňkovou výbavu od GIVI. Ve spojení s kufrem to na sebe krásně navazuje a spolujezdec má nejen bederní, ale zároveň i zádovou opěrku - prostě komfort. (...apropooo - dodělávám si též zádovou opěrku pro řidiče, jako mám Mirsil - tímto tě učiteli zdravím :wink: )

...a jak jsem říkal, jde všechno, jen chtít a dobře si to rozmyslet a navrhnout.

z vrchu.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
mk-tec

250+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 272
Registrován: 10 dub 2011, 07:41
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: Bylo: SUZUKI Burák 650 Exe K12
Tuning / úpravy: Je to v plné náloži včetně všemožných dodělávek - takže není třeba

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod p@t » 26 črc 2014, 14:25

mk-tec: tohle mě zajímá, několikrát jsem to zkoušel, naposled s opěrkou fiat panda, která je úzká. Ale nešlo to.
Tvoje fotky jsou zavádějící, jedná se o B 400.
Prozatím opěrku řešíme taškou s nepromoky viz obr.
DSC08399.JPG

DSC08398.JPG

Pávě jsme se vrátily z dovolené Montenegro a Albanie a ujely jsme mimo jiné přesunové trasy 2x 970km v jednom zátahu, což bez bederní opěrky pro baťůžka by bývalo bylo zhola nemožné.
Pokud se ti podaří opěrku umístit na B 650 zhluboka se klaním a určitě uveď podrobnosti, popř. typ opěrky.
Nejsem si totiž jist, jestli je na Tvém obrázku tato:Givi B 400
Edit:
Teď jsem se vrátil o 3 stránky zpět a vidím, že moje reakce je neopodstatněná.
S tou opěrkou se se rozvinula debata čistě akademická a opravdu zavádějící a to od někoho ( zik a mk-tec),
kdo B 650 nevlastní. ( Zatím ...)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Bylo: B650 exe K8, najeto 48000km, Piaggio Carnaby 200
Uživatelský avatar
p@t

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 264
Registrován: 14 kvě 2010, 14:11
Bydliště: Dolní Břežany PZ
Skútr / moto: XT1200Z Super Tenere

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Rnx » 26 črc 2014, 21:36

Mimo opierok, nebojite sa, ze sa ten kufor odtrhne? Vsade sa pise max load xykg, ked vidim, co vidim, ten je prekroceny aspon trikrat...


Sent from my iPad using Tapatalk
Uživatelský avatar
Rnx

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 217
Registrován: 29 črc 2013, 10:32
Skútr / moto: Runner 50 (sold), Burgman 650 (sold), C 650 GT

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod BG650 » 27 črc 2014, 20:51

Škoda, že mám s burákem zkušenost jen 6 let a ne 3 měsíce jako mk - tec. Proto asi bude vědět, co píše. Zajímala by mě jeho zkušenost s kámošem a přepravkou po cestě třeba na Sicílii. Na něco podobného se ale asi nechystá...
Uživatelský avatar
BG650

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 402
Registrován: 27 lis 2007, 17:57
Bydliště: Lety u Dobřichovic
Skútr / moto: B 650, X9 250,ČZ 175,KLR 600 602371312

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod zik » 28 črc 2014, 08:23

Ano, rozvinul jsem to jako akademickou debatu, protože se mi nechtělo věřit, že by to někdo už dřív neřešil. Zbavit se luxusní opěrky spolujezdce s tím, že stačí opěrka na kufru - to asi ty svoje ženy nemáte moc rádi :) Budiž, dokud Burgmana nebudu mít, tak už se vám do toho plést nebudu.
Honda SH 300i (2014), dříve Yamaha Majesty 400 (2009), Honda SH 125i (2007), Suzuki Burgman 400 (2001)
Uživatelský avatar
zik

250+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 279
Registrován: 30 bře 2008, 12:23
Bydliště: Brno / Třebíč
Skútr / moto: Honda SH 300i (2014)

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod mk-tec » 28 črc 2014, 10:14

Omlouvám se všem.
Někdo se na fóru ptal, jestli to lze vyřešit, aby měl možnost bederní opěrky i kufru. Protože jsem to nedávno také řešil, ukázal jsem mu řešení, které jsem použil já a to, že jsem si koupil burgmana před 3 měsíci neznamená, že si nemohu něco konstrukčně přizpůsobit mým požadavkům. Apropo to taky neznamená, že jsem neměl skútra i před tím - měl jsem to takto řešené a jezdil jsem tak 3 roky bez jakýchkoliv problémů a to jsme jezdili i na dovolené plně vytíženi....

Ještě jednou se omlouvám, jsem nezkušený hlupák a nikdy si nic nikdo nepřizpůsobujte, protože na to výrobce vašeho skútru nemyslel a PROSTĚ TO NEJDE.

Pro moderátory:
prosím, smažte v tomto vlákně mé příspěvky, jsou (jak tu někdo popsal) zcestné a zavádějící... nemám totiž tohoto skůtra a už vůbec ne 6 let.

Omlouvám se, nebudu se Vám už do tohoto vlákna plést (ani kdybych si 650 koupil - raději to budu řešit s kamarády přes SZ). Nevím proč, ale jaksi se to tady množí těmi, co kritizují - to mi nevadí, je to součást fóra, ale proč i urážejí - to mi nejde na rozum, když si tu máme pomáhat, dělit se o zkušenosti a vycházet vstříc... PARDON
Uživatelský avatar
mk-tec

250+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 272
Registrován: 10 dub 2011, 07:41
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: Bylo: SUZUKI Burák 650 Exe K12
Tuning / úpravy: Je to v plné náloži včetně všemožných dodělávek - takže není třeba

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým mk-tec v 28 črc 2014, 10:56.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod pinda1983 » 30 črc 2014, 15:34

Ahoj lidi, potřeboval bych se zeptat zda váš Burgman 650 na volnoběh také rachoti, bylo mi řečeno že je to diesel EFEKT a že je to v pořádku. Moc se mi tomu nechce věřit...
pinda1983

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 30 črc 2014, 15:28
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod minicooper » 31 črc 2014, 21:37

Ahoj všem,

právě jsem se vratil z cestách po Chorvatsku Makarská a tak najeto 9 tis od začátku dubna ale co mě znervoznuje jsou cvakající ventily při rozjezdech.
Samo ze nad 20-30 km o nich nevím. Jel jsem celkem naloženej ale radši se ptám abych něco nezanedbal...
Je to normální? Myslel jsem že se nenastavujou jako např u skutra o obsahu 125ccm. Jak to tedy s ventily je?

Díky
Burgman 650 Exe r.v. 2014 - tak snad budu spokojený na dlouhé roky, ale ted uz jako fakt :-)
Uživatelský avatar
minicooper

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 355
Registrován: 04 kvě 2011, 00:07
Bydliště: Kolín
Skútr / moto: Majitel bílého Burgmana 650 Exe r.v. 2014

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod fido » 31 črc 2014, 22:02

Vidím, že tu řešíte stejný problém jaký jsme měli s baťůžkem, když jsme buráka koupili, Kufr byl dost daleko a žena si ztěžovala, že se nemá o co opřít a že jí táhne na záda. Vyřešil jsem to tak, že jsem ušil opěrku z molitanu a starého koženého saka přímo na sedlo, takže se opěrka zvedá i se sedlem.
P1110261.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
fido

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 214
Registrován: 11 říj 2009, 15:13
Bydliště: Brandýs nad Labem
Skútr / moto: B 650 K3

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod maco » 31 črc 2014, 22:41

Minulý týden jsem testoval K14 Exe,takže pár postřehů. "Brutální decelerační efekt" jak tu je někde napsáno,oproti minulému modelu úplně zmizel.Je to o sto procent lepší než minulý model (testoval jsem K4),takže z toho jsem byl úplně nadšený.Je to lepší jak v manuálním modu tak automatu.Elektricky výsuvní štít je paráda,dá se vysunout výš než je u čtyřstovky.Poslední část jízdy pršelo a ani jednou se mi nepovedlo zapnout ABS na mokru,i když jsem se o to snažil intenzivním bržděním.Co mi vadilo - zrcátka,nevím jestli byly blbě seřízené,většina v nich byly vidět lokty mojí bundy než to co je za mnou.Překvapily mě mírné vibrace motoru v určitých otáčkách do podlahy.Díky větším kolům než u čtyřstovky je posez vyšší a je to znát,nepříjemně mě překvapilo "padání do zatáček",předek je o hodně těžší než u čtyřstovky,ta je je oproti tomu lehká jak koloběžka.
Motor - škoda že na tom neudělali žádnou úpravu,na 650 mi to připadá pořád slabé stejně jako u minulého modelu.Plasty v palubní desce u odkládacích schránek mi připadaly horší kvality,stejně jako čalounění sedla mi připadalo "akési čudné".Lepší je analogový rychloměr,než minule ty blikající digitální cifry.Kdyby byla cena tak o padesát tisíc nižší,možná bych do toho šel.Jsem zvědav na test BMW C 600,toho chci testnout v srpnu.
K3,90000 km
K7,60000 km
maco

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod angel2904 » 01 srp 2014, 10:56

minicooper píše:Ahoj všem,

právě jsem se vratil z cestách po Chorvatsku Makarská a tak najeto 9 tis od začátku dubna ale co mě znervoznuje jsou cvakající ventily při rozjezdech.
Samo ze nad 20-30 km o nich nevím. Jel jsem celkem naloženej ale radši se ptám abych něco nezanedbal...
Je to normální? Myslel jsem že se nenastavujou jako např u skutra o obsahu 125ccm. Jak to tedy s ventily je?

Díky


Co tím přesně myslíš tím cvakáním ?
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků

cron