Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod mirsil » 15 bře 2014, 02:29

angel2904 píše:A ty 3dcl si dal kam ? Do kapes u bundy, ne ? Každopádně máš nervy ze železa :mrgreen:

Mám tak nějak vyzkoušeno, že když začnou blikat oba symboly rezervy, tak ještě 40km dám ( zatím :mrgreen: )
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod angel2904 » 15 bře 2014, 09:32

Dobré vědět :idea: Já tankoval nejvíce 12,8 Taky proto že stroj mám od podzimu 2013 tak nevím co si můžu dovolit..
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Toom » 15 bře 2014, 09:56

Tak včera jsem měl kliku, že jsem nepotratil dvířka od nádrže. Asi únavou materiálu mi prasknul plastík na spodním závěsu dvířek,jsou tam jen takové plastové čepíky. Kdybych si nevšimnul, že nějak špatně lícují, tak jsem o ně přišel....
Stalo se to už někomu??
Toom

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 289
Registrován: 16 srp 2007, 12:16
Bydliště: Tlustovousy
Skútr / moto: exB650exe K8
Tuning / úpravy: mouchy na plexi

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod BG650 » 15 bře 2014, 13:02

To je dost častá závada, prostě to upadne. Já jsem ten ulomený kousek vyrobil z duralu a přilepil. Zatím drží, ale je to třeba hlídat.
Uživatelský avatar
BG650

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 402
Registrován: 27 lis 2007, 17:57
Bydliště: Lety u Dobřichovic
Skútr / moto: B 650, X9 250,ČZ 175,KLR 600 602371312

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod šmidrik » 15 bře 2014, 16:10

dekuji za radu na vymazani ty vymeny oleje na palubnim pocitaci moc moc dekuji
šmidrik

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 31 pro 2013, 09:51
Skútr / moto: suzuki burgman 650

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Rnx » 15 bře 2014, 17:36

Quassi píše:Zapor
Plyn je az velmi citlivy, reaguje na kazdu nerovnost na ceste. Neda sa to nejako nastavit, aby bol predsa len Tuhsi ???

Pri čítaní si fóra som narazil na tento starší dotaz a mám tú istú výhradu! Burg je na "kočičích hlavách" v Prahe hrozne citlivý, pri pomalej jazde je to veľmi nepríjemné, v podstate sa to pri drncaní nedá rukou nijak udržať. Takže na každej "kocke" bud pridám alebo spomalím a teda o nejakom komforte nemôže byť reč. Ak na to má niekto spoľahlivý recept, budem za to veľmi vďačný.

Cez zimu som ale jazdil s dekou a chňapkami na riadidlách a prišiel som na to, že rukoväte s väčším polomerom sú presnejšie. Trochu to eliminuje problém na kockách, proste to ta ruka viac ustojí. Hlavná výhoda je ale hľadanie "medzistavu", keď človek nechce ani pridávať a ani uberať pri pomalej jazde. Prikladám foto tej chňapky, to plastové čudo sa na riadidlá len nacvakne... Tak to snáď niekomu pomôže.
IMG_20140315_161840[1].jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Rnx

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 217
Registrován: 29 črc 2013, 10:32
Skútr / moto: Runner 50 (sold), Burgman 650 (sold), C 650 GT

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod angel2904 » 15 bře 2014, 19:45

Prosím o konzultaci, radu. Po demontáži předního kola, výměně oleje ve vidlích, přezutí kola (přezutí vč. vyvážení dělal servis), jsem to dnes poskládal a jel projet. K očekávánému byť mírnému zlepšení odstranění klepání, použitím hustšího 15W oleje do tlumičů, došlo. Ale, vyjedu na hlavní a vibrují řídítka, kovově drhne od kotoučů. Guma je nová, nemůžu moc klopit. Přesto několikrát rozjedu a razantně brzdím aby se to obrzdilo. Efekt nula, řídítka se skoro nedaj udržet. Zpomalím na cca 40km/h na rovině nakláním, dělám "hada". Vždy doleva zvuk drhnutí zesílí na neúnosnou mez. Takže zpět do garáže, zvednu předek, točím kolem, drhne. Opět sundám brzdiče abych zjistil, že levý drhne o kotouč :shock: na straně venkovní destičky. Kov na kov. Dotýká se kotouče. Bez zjevné příčiny. Tlumiče i brzdiče byly jen sundané a dané zpátky. Desky jsou tak 70%, volně chodí, plovoucí část třmenu také. Vše ok. Žádnou podložku jsem tam dát nezapoměl, žádné tam nebyly. Tušíte někdo co s tím ?
K těm vibracím. Podezírám novou pneu. Přezuto mám na http://www.motocyklovedily.cz/produkt/2 ... onti-twist. Je ta guma na AN650 nedostatečná ? Může to být tím ? Mám dát raději kvalitnější ?
MOC PROSÍM O RADU :!: :cry:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod forester » 15 bře 2014, 20:00

Platničky v kotúčovej brzde si sadajú niekedy až po odjazdení tis.km a viac. Keď chceš tak ich prebrús jemným šmirgľovým papierom a bude klud.Ku kmitaniu, vyvážené to bolo?
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod angel2904 » 15 bře 2014, 20:24

Destičky jsem nové nedával, vyvážené kolo "snad" je, a to odborným servisem Honda Liberec. Třmen je viditelně odřený od kotouče, zvuk je tedy odtud. Ale příčina ?? Setkal jste se s tím někdo u Burga ?? A to kmitání řídítek. Levná pneu ??
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod kalibr » 15 bře 2014, 20:36

angel2904 píše: Žádnou podložku jsem tam dát nezapoměl, žádné tam nebyly. :

Hoj, uvažuju co se mohlo stát. Není tam nic co by se dalo podělat.
Jediné na co je potřeba dát pozor je ten mezikus na hlavní ose.
Je to na pravé straně a ve vidlici je takové vybrání.
Je tam připevněno čidlo ABS.

A slavné kmitání je gumou, ale dělá to i drahá... ovšem ne všechny
Ale předpokládám, že to dělá jen když pustíš řídítka pod 50 km/h
"Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší"
Uživatelský avatar
kalibr

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2011, 22:55
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 EXE K9
Tuning / úpravy: Nejsou třeba- zatím

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod jirka1084 » 15 bře 2014, 21:11

Olej do tlumičů je nejlepší W20 všechny nižší W klepou a cítíš to v rukou.Ložiska v kolech jsem měnil co 20tis. někdy i dříve je to hodně poznat.Klepání při manipulaci v garáži dělají ložiska krku řízení /někdy to ani nepoznáš až když se sundají/. Pneu máš levnou,ale důležité je aby byla vyvážená, zajeď jinde.Pod destičkama jsou takové plechy s umělou hmotou, které je roztahují, Hlavně žádné broušení jsou ojeté podle kotouče a smirek to nevezme hlavně syntery nebo keramické!!! Můj názor vyměň ložiska /já dával ZKL za 80 ,- plus simering jednou za rok / vyvaž kolo jestli potom ucítíš kovové drhnutí a pístky brzdy se pohybují lehce
je to nedostatek těch plechů a umělé hmoty. Hodně štěstí
731017035
jirka1084

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 30 dub 2008, 23:37
Bydliště: Horní Suchá
Skútr / moto: Burgman 650 pávik 41, BMW 1600 GT

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod kalibr » 15 bře 2014, 21:28

Já mám aktuálně 5W olej a progresivní pružiny.
Jízda je konečně klidná i na velkých nerovnostech a po klepání ani památky... :D :D :D
"Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší"
Uživatelský avatar
kalibr

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2011, 22:55
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 EXE K9
Tuning / úpravy: Nejsou třeba- zatím

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod GERD » 15 bře 2014, 23:25

angel2904 píše:Prosím o konzultaci, radu......

Problém je v tom že ta tvoje levná pneumatika je diagonální a ty potřebuješ koupit radiální. Taky jsem měl takový problém. Chtěl jsem ušetřit a ono se mi to prodražilo. Já jsem si koupil dvousměsovou Michelinku a jsem s ní maximálně spokojen. http://pneu.extralevne-pneu.cz/index.ph ... 0010108892
Uživatelský avatar
GERD

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 106
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havířov
Skútr / moto: Burgman 650 K3

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod angel2904 » 16 bře 2014, 10:59

Chlapi díky za rady. Kmitání ani zvuk, nic z toho před výměnou původní tovární Bridgestone nebylo.

BG50: Díky moc za večerní telefonát, za radu. Zvuk drhnutí, vyřešen. :!: 8)

GERD: Diagonální ? To se dneska ještě prodává ? :shock: No tak jestli je to tak, ničemu se nedivim.. :evil:

Klasické kmitání s kufrem a bez, ano při dojezdu mezi 50-60km/h.. S původní pneu nedělalo. Teď prostě kmitá i za jiízdy a při dojezdu řídítka skoro neudržim. Ta nová Continentála je totálně a naprosto k ho*nu. Nejradši bych ji výrobci šel osobně nacpat do míst kde končí záda :!: :evil: = vyhozený peníze !! Musim koupit jinou :?

EDIT: tahle http://pneu.extralevne-pneu.cz/index.ph ... 0010087871 ale musí být radiálka když to má přímo v názvu "R15", nebo ne ?
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Miro11 » 16 bře 2014, 12:48

R15 - vnitřní průměr pneu, a S je rychlostní index 180km/h na B650 minimálně H po zkušenostech známych co jezdili B650 a vlastních jediná pneu která nekmitala byla Bridgestone a Metzeler FeelFree. A to Lenichka třeba vyměnila komplet celej předek (tlumiče, ložiska, oleje, ložiska v krku řízení atd.) než se vrátila od Dunlopu k Bridgestone :wink:
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků