Prosím o konzultaci, radu. Po demontáži předního kola, výměně oleje ve vidlích, přezutí kola (přezutí vč. vyvážení dělal servis), jsem to dnes poskládal a jel projet. K očekávánému byť mírnému zlepšení odstranění klepání, použitím hustšího 15W oleje do tlumičů, došlo. Ale, vyjedu na hlavní a vibrují řídítka, kovově drhne od kotoučů. Guma je nová, nemůžu moc klopit. Přesto několikrát rozjedu a razantně brzdím aby se to obrzdilo. Efekt nula, řídítka se skoro nedaj udržet. Zpomalím na cca 40km/h na rovině nakláním, dělám "hada". Vždy doleva zvuk drhnutí zesílí na neúnosnou mez. Takže zpět do garáže, zvednu předek, točím kolem, drhne. Opět sundám brzdiče abych zjistil, že levý drhne o kotouč
na straně venkovní destičky. Kov na kov. Dotýká se kotouče. Bez zjevné příčiny. Tlumiče i brzdiče byly jen sundané a dané zpátky. Desky jsou tak 70%, volně chodí, plovoucí část třmenu také. Vše ok. Žádnou podložku jsem tam dát nezapoměl, žádné tam nebyly. Tušíte někdo co s tím ?
K těm vibracím. Podezírám novou pneu. Přezuto mám na
http://www.motocyklovedily.cz/produkt/2 ... onti-twist. Je ta guma na AN650 nedostatečná ? Může to být tím ? Mám dát raději kvalitnější ?
MOC PROSÍM O RADU
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309,
mlejneks@atlas.czŽiví mě toto:
http://www.fitham.czHeslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...